Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder en der lever af reklameindtægt ?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvad er stillingsbetegnelsen for en der lever af reklamer i form af adsense, affiliate programmer og så videre ?

Er der nogen stillingsbetegnelse ?

Og lige tillægs spørgsmål, Hvad laver en markedsføringsøkonom helt præcise ??

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Hej Aminoer.

Hvad er stillingsbetegnelsen for en der lever af reklamer i form af adsense, affiliate programmer og så videre ?

Er der nogen stillingsbetegnelse ?

Og lige tillægs spørgsmål, Hvad laver en markedsføringsøkonom helt præcise ??

Mikkel

 

En der nyder livet bag computeren?:)

 

Der er vel ikke en title for sådan en men du er vel direktør for dit firma som tjener sine penge via annoncer på nettet?

Jeg har gang i en del sider med Annoncerings intjening og tror bare jeg ville kalde mig selv Direktør for min virksomhed inden for Online Annoncering eller lign.:P

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare Direktør lyder så voldsomt..

Jeg er kun 25 år og Direktør lyder som en "voksen" herre over de 35..

Måske bare mig ??

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kalde det at optimere andre virksomheders markedsføring.

Det jo det man gør, indirekte. 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 21 og syntes at Direktør er en fin title.. om det er for "poppet" i sådan en alder bestemmer janteloven vel:P?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Direktør indenfor Optimereing af Markedsføring ??

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er vel Direktør for DIN virksomhed som er inden for Online Annoncering eller lign.

f.eks
Per Bruun Jespersen
Direktør, Bruun Media Group

Og din virksomhed beskæftiger sig så med Online Annoncering eller whatever:)?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

markedsføringsøkonom er bare en uddannelse, hvad du bruger den til er op til dig.

Altså at leve af en reklame indtægt har ikke noget navn, jeg lever af affiliate marketing, men mangler bestemt ikke nogen titel. Jeg er vel bare ejer af min virksomhed, hvis du vil kalde dig direktør, så gør det.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Så Direktør indenfor Optimereing af Markedsføring ??

Hvorfor bruge ord som direktør og lignene, hvad får man helt ærlig ud af det Smile?
Når folk spørger mig siger jeg som sagt jeg bare laver lidt i fritiden, spørger de videre fortæller jeg dem optimering af andres reklamepenge.

Der sgu ingen grund til at frem provere sig selv , har jeg erfaret. Har endnu ikke mødt nogen der kunne se mig i øjene og sige det er super fedt og godt gået, får altid kommentare som "Ja, men det holder jo ikke for evigt", "Pas på du ikke arbejder for meget", "Pas nu på"
- Der ingen der har haft nosser til at sige at det satme er flot.
95% af Danmarks befolkning kan ikke være glad på andres vegne - har altid en lorte misundlig kommentar bagefter deres sætning.

- Synes dog generel folk på Amino er god til at rose hinanden og være glad på andres vegne.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

OpretGratis.dk:

Så Direktør indenfor Optimereing af Markedsføring ??

Hvorfor bruge ord som direktør og lignene, hvad får man helt ærlig ud af det Smile?
Når folk spørger mig siger jeg som sagt jeg bare laver lidt i fritiden, spørger de videre fortæller jeg dem optimering af andres reklamepenge.

Der sgu ingen grund til at frem provere sig selv , har jeg erfaret. Har endnu ikke mødt nogen der kunne se mig i øjene og sige det er super fedt og godt gået, får altid kommentare som "Ja, men det holder jo ikke for evigt", "Pas på du ikke arbejder for meget", "Pas nu på"
- Der ingen der har haft nosser til at sige at det satme er flot.
95% af Danmarks befolkning kan ikke være glad på andres vegne - har altid en lorte misundlig kommentar bagefter deres sætning.

- Synes dog generel folk på Amino er god til at rose hinanden og være glad på andres vegne.

frem provere? promovere?

Well om man vil have en titel eller ej afhænger vel af hvor stolt man er af sig selv og hvor meget man har lyst til at folk ved om en. Jeg er måske lidt af en Attention Whore, og kan godt lide af have en titel, dog føler jeg ikke at jeg skal have en titel andet en selvstændig lige nu men jeg regner da med at jeg bliver Direktør i mit kommende firma når det kommer op og stå.. det er vel ingen skam eller at lyve, det er vel bare at sætte sig selv i den position og fortælle folk omkring hvad man er. om det så er "look at me in a boss and better than u" stilen tror jeg ikke, men det er vel op til folk selv:)?

 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)