Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder en der lever af reklameindtægt ?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja Simon, 95% af danmarks befolkning kan ikke være glade på andres vegne, men jeg lader mig ikke slå tilbage af folk og deres missundelse og negativitet.

Folk syntes jeg arbejder for meget og siger de er glade for deres "9-17" Job, men alligevel brokker de sig over at der er så mange rige i verdenen og de aldrig for råd til den mercedes eller audi de har kigget på.. Gør noget ved det kan jeg kun sige til folk og smile:)

 

hellere 16 timers arbejde om dagen end 8timer og side og spille cs eller se tv de sidste 8 timer af ens vågne døgn:)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er direktør noget man er når man har ansatte. Synes det er helt til grin at kalde sig direktør når man er alene om sin virksomhed.

i store virksomheder er titler ofte en hjælp fordi man skal vide hvem der bestemmer og hvem der har det sidste ord.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du hedder vel en Affiliate Marketing ekspert :)

 

Bare en note. Når jeg - forhåbentlig - på min 18-års fødselsdag har sparet op til et ApS indskud, kan jeg fandme godt love jer at jeg skal hedde direktør. Det handler 100% om hvor stolt man er af det, man har udrettet.. 

 

MvH

 

Simon

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Kan du ikke bare kalde dig iværksætter? Huh?

 

 

Lige mine ord, en smut titel.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:

For mig er direktør noget man er når man har ansatte. Synes det er helt til grin at kalde sig direktør når man er alene om sin virksomhed.

i store virksomheder er titler ofte en hjælp fordi man skal vide hvem der bestemmer og hvem der har det sidste ord.

Teoretisk set er man jo direktør hvis man fx har et ApS, der er vel altid en der tegner virksomheden som administrerende direktør.

Jeg hader egentligt også titler, mest fordi man som iværksætter jo laver alt i virksomheden (også selvom man er flere), men jeg har ofte været ude for at jeg er blevet nødt til at kalde mig selv for "direktør", "CEO" osv når man snakker med andre, de vil snakke med den de ved bestemmer og det må vel være direktøren eller CEO eller hvad man nu kalder sig.

 

På mit vistkort står der "Projektleder og partner" den syntes jeg også er ok.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis i møder nogen nye mennesker og de spørg hvad laver du i hverdagen, hvad svare i så ?

Jeg er ikke god til selv og sige andet end, jeg har lidt hjemmesider jeg laver lidt på, men vil måske gerne de får lidt mere og vide, men siger aldrig mere.

Direktør passer ikke til mine hummelbukser og print t-shirts ;-) Så måske bare selvstændig med ældre bil ;-)

 

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Må tilstå at jeg synes godt om titlen "Indehaver" når man er et selskab uden ansatte. Jeg har intet problem med at folk kalder sig direktør men man skal være opmærksom på at mange andre, også forretningsdrivende har en vis mistro over for folk som bruger titler de ikke føler der er berettiget til, som f.eks. direktør når man ingen ansatte har.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvstændig indenfor optimering af markedsføring, er det så det meste korrekte ?

Hvad skriver i på visitkort ?

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok også på vognen med de fleste her. Direktøren er den person som står for de startetiske og taktiske udfordringer, men enig med andre her, det er helt til grin at være direktør i et selskab der har 1 ansat - DIG... Jeg ville vælge en titel, der gør opmærksom på at kunden kan benytte mig som "alt muligt mand" hvor det ikke er nødvendigt, at spørge efter support- eller salgs-afdelingen for det er jo også dig.

Jeg har desværre ikke lige en god titel i ærmet, men pøj pøj med det :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)