Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idecamp.dk - Website for iværksættere med gode ideer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer,

Nu har jeg i lang tid benyttet mig af en masse gode forumtråde og tips og tricks herinde fra, så tænkte at det var på tide at jeg bidrog lidt :)

En i mit netværk har sendt mig en mail omkring et nyt projekt site for iværksættere der har opstart om 2-3 mdr. 

Det drejer sig om at man kan finde partnere eller freelancere til at hjælpe med ens ide, eller omvendt komme med på vognen på andres ideer.

Man kan allerede nu tilkendegive sin interesse, som vil hjælpe dem til at skabe de bedste betingelser.

Jeg paster mailen herunder og håber i vil støtte op om projektet:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

SÅ ER DET NU!  Idécamp slår snart dørene op!

Idécamp har fokus på dig, der har en eller flere idéer, eller dig som gerne vil hjælpe andre med at realisere deres ideer og blive en del af projektet. Du har sikkert også oplevet, at det ikke er så ligetil, og at du hurtigt mangler nogle kompetencer, ressourcer mm. Men nu bliver det muligt og langt lettere at virkeliggøre sine idéer! 

Med Idécamp kan du nu nå i mål med dine og andres idéer på de rette betingelser! Vi har selv realiseret flere projekter, og kender til de svære betingelser, det er derfor vi laver Idecamp. I vores test af ”Idecamp-konceptet” har vi realiseret 2 projekter/virksomheder, som begge via gode match har fået tilført de ressourcer de manglede, og har i dag konkrete produkter og omsætning - dvs. 2 succeser. Vi har også allerede en række partnere ombord, bl.a. væksthuse i DK, KEC, VidenDanmark, Teknologisk Institut, DTU, CBS, Erhvervsakedemier, VidenDanmark m.fl., og der er allerede over 1.000 gode profiler 

 

Idécamp er GRATIS for dig og nye muligheder til dig:

  • Du får din idé eksponeret
  • Du får din profil/kompetencer eksponeret
  • Du får tilbud omkring partnerskab, job, finansiering m.m.
  • Du kan bruge flere beskyttelsesniveauer hvis du ikke vil åbne helt op for din ide
  • Du bliver en del af det sjoveste netværk i Danmark

 

Klik på linket og tilmeld dig nu www.idecamp.dk

 

Send den her e-mail videre til dit netværk. Vi skal op på mange deltagere, jo flere jo bedre.  

 

De bedste hilsner fra 

Idécamp teamet

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Med venlig hilsen

Casper Pilsgaard

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg er interesseret. Tak for linket/e-mailen.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej casper!

Det ser spændende ud. Jeg vil holde øje med siden.

 

/Line

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)