Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opfindelser

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej ..
   Helt store opfindelser som virkelig rykker verden og ændre den er der langt imellem. Og når det sker står vi som oftest måbende og tænker hvorfor er det ikke kommet tidliger, når det nu er så godt.
Hvis nu jeg stod med DEN OPFINDELSE, men ikke kunne realisere den fordi den er i mit hovede, og økonomisk uden for min rækkevide, hvad gør man så..?
Jeg ønsker ikke her at gå i detalier med den, da jeg jo selvfølig vil have noget ud af det.
Den vil være af stor interresse for flere typer af virksomheder, og en stor procentdel af befolkningen vil have gavn af det. Har talt med mennesker (bl.a en inventor, enginer, ingsinør og helt alm. mennesker) som jeg stoler på om opfindelsen, de er alle meget forundret over at den ikke eksistere endnu.

Hvad gør jeg for ikke at blive røvrendt..?
Læs mere

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv et svar, men ser frem til at læse andres svar, da jeg selv går med samme spørgsmål. Man vil jo nødigt have sin idé stjålet.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Søg patent, hvis dens eksistens kan beskrives detaljeret og der findes en protomodel.

Og husk altid en fortrolighedsaftale når du snakker med folk, lige meget hvor godt du kender dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1 ud af 3000 ideer bliver til en succes... Få lavet en hemmeligtheds aftale med de folk du fortæller ideen til - og find en virksomhed du kan realisere opfindelsen med - det kan være de finder ideen interessant. Men det er hårdt arbejde.

Et andet godt råd; er at bruge søge funktionen her på amino. Der er rigtig mange tråde omkring dette emne. Søg og du skal finde... :) held og lykke med opfindelsen!!

 

Mvh

Lars Mathiesen

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

eah66:
Hvad gør jeg for ikke at blive røvrendt..?

Hvis den er på højde med papirclipsen, så tag patent på din opfindelse.

Nej du bliver jo nød til at snakke med nogle om din opfindelse. Er det noget som skal produceres af andre bliver du jo nød til at fortælle dem om den, ellers ved de jo ikke hvad de skal produceres.

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige der den ligger, økonomien, men det er ikke papirclibsen, dog er jeg sikker på at den er stor nok til at den vil blive noget minimun 10% af befolkningen vil have gavn af.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

eah66:

Det er lige der den ligger, økonomien, men det er ikke papirclibsen, dog er jeg sikker på at den er stor nok til at den vil blive noget minimun 10% af befolkningen vil have gavn af.

Kan du ikke se det er modstridende? Hvis din ide er så god, så er den også værd at tage patent på.
Dette kan du opnå ved at tage din fortroelighedserklæring med ud til en mulig investor. På den måde kan du sikre dig han ikke bare stjæler ideen.

Alternativet er en designbeskyttelse, der er væsentlig billigere end patentet. Dog gældende i kortere tid, og "mindre beskyttende".

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er jo "grøn" i det her, så jeg må ud og se hvad som jeg kan gøre. Fortrolighedserklæring,,, hvor får jeg sådan en henne..?

Fra Ikast - Silkeborg
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

eah66:

Jeg er jo "grøn" i det her, så jeg må ud og se hvad som jeg kan gøre. Fortrolighedserklæring,,, hvor får jeg sådan en henne..?

Linkede til den i mit første svar.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)