Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO værktøj?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,9 stjerner givet af 9 person

Rune Risom:
de tager trods alt minimum 449 kr./måned for det, imod de 0 kr. jeg tager.

Hvis du vil lave sammenlignende markedsføring skal du altså lave korrekte sammenligninger - alt andet er plat (og iøvrigt også ulovligt - tjek selv reglerne for sammenlignende markedsføring i Markedsføringslovens §5).

Det produkt vi sælger til 449,- kr. pr. måned indeholder MEGET mere end det du leverer - rapporteringen er kun én del af det, der som tidligere forklaret iøvrigt er langt mere omfattende og inkluderer hele scorings-delen og den samlede Visibility Score, der gør det praktisk muligt at sammenligne resultater over tid og mellem sites. De to andre dele er hele vores videnscenter, med bl.a. hvad der svarer til over 2 bøger, nyheder osv, samt ikke mindst den ubegrænsede support fra mig og mine erfarne medarbejdere.

Så det er ganske enkelt ikke korrekt, når du påstår at det er det samme. Det er sgu lidt plat. I sidste ende tvinger du mig til at tage juridiske skridt, hvis du fortsætter med at lave ukorrekt sammenlignende markedsføring der ikke overholder Markedsføringslovens regler. Så hold dig nu lige indenfor lovens rammer.

> benytter lokale indstillinger ved kald af søgeresultater

Lokale indstillinger og lokale IPs er IKKE det samme. Hvis du indsamler data fra f.eks. UK får du IKKE altid samme resultater som hvis du indsamler søgeresultater fra f.eks. en dansk IP. Hvis du driver en dansk virksomhed med danske sider, så er det de resultater som danske brugere ser du er interesseret i, og det får du ganske enkelt ikke med mindre du foretager søgningerne fra danske IP-adresser. Så også på den rå rapportering er produkterne fundamentalt helt forskelligt.

Hvis man bare er interesseret i en eller anden ranking rapport - men ikke om den faktisk er korrekt, så er det jo fint nok. Jeg går meget op i at det vi leverer faktisk er fagligt korrekt.

> og grunden til navnet skyldes simpelthen at jeg var heldig nok at falde over det ledige domænenavn

Argh, comon - uanset hvad du falder over, så er det da stadig en plagiering af vores varemærke - som du jo iøvrigt også markedsfører her i Danmark (du har jo også købt .dk versionen af det domæne). Jeg "faldt" også lige over domænet "google-copenhagen.dk" som er ledigt - mener du så også at det er legitimt for mig at bygge en forretning på det? Nej, naturligvis er det ikke det.

Hvis du virkelig ikke havde et ønske om plagiering, så havde det nok været klogt at lade være med at bruge et navn der er næsten identisk med vores. Der findes masser af rankingprogrammer og services som har undgået det. Varemærker - og Varemærkeloven er til, for at beskytte forbrugerne mod at blive fovirrede over, hvad det er de køber. Den synes jeg du skulle respektere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Rune Risom:
Jeg står bag SEOsupporter.com

Det er da aller helveds dårlig stil at tage et domæne der ligger så tæt på Mikkel´s. Du har da tydeligvis ikke en skid respekt for Mikkel, når du forsøger at hijacke hans kunder.

Det kan da være eneste formål med at tage et så nærliggende domæne navn.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Jeg har ikke været i tvivl om på noget tidspunkt at Rune's service ikke kan en brøkdel af det du tilbyder på SEO supporten, Mikkel.

Selvom Rune skriver rigtigt pænt om dig, så sviner du ham til ? Jeg har altid haft respekt for dig og dit arbejde Mikkel, men når jeg læser de sidste mange indlæg fra dig, så er du sgu blevet en bitter sur gammel mand....

Hvad så Mikkel, skal http://www.seo-support.net, der har registreret deres domæne d. 6. marts 2006 så komme efter dig ? Dit domæne www.seo-supporten.dk er registreret 8. december 2007....

Come on....

I øvrigt vil jeg mene at ord som både SEO og support er så generelle, at skulle der være noget at komme efter, så skulle du have valgt et andet navn til din service...

Bare min ord....

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 7 person

Mikkel,

 

Jeg vil ikke til at gå ind i en lang diskussion her. Jeg brugte lige X linier på at rose dit produkt og opfordre folk til at benytte det hvis de ønsker mere end blot "en eller anden ranking rapport", som du selv formulerer det. Det vendte du så til at jeg synes dit produkt er det samme som mit. Håber ikke alle har læst og forstået det sådan? Jeg er overrasket over din måde at håndtere det her på.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en diskussion jeg startede Smile

Mikkel, hvorfor så aggressiv? Det bedste produkt er det som sælger sig selv. Jeg kunne forestille mig at en aggression mod en potentiel konkurrent har den modsatte effekt ---> lad folk vurdere det selv.

I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor du ikke tilbyder en free trial som Joblr? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Schelle:
hvorfor så aggressiv?

Jeg fatter JER overhoved ikke man!

Selvfølgelig bliver Mikkel da aggresiv...... Hvad hvis Jeres hjemmeside/shop/Produkt, pludselig dukker op, med så ekstremt et tæt domæne navn.??

Kommer der en sikkerhedsshop op på domænenavnet sikkerhedseksperterne.com/.dk ville jeg da ganske enkelt bliver pisse sur, og kaste alt efter en advokat!

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu vil undgår det... Så synes jeg du skal købe navnet

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er jo .com, på engelsk, et generisk navn og to helt forskellige service. Der er selvfølgelig en grænse, men oftest kan man også bare kalde det "konkurrence" Smile Det er sundt... i det mindste for forbrugeren.

Måske vil jeg blive bitter, men så må man jo bare trække endnu mere fra i stedet for at slippe tyren løs.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Rune, jeg har intet personligt imod dig, men jeg kan ikke forstå du undrer dig over at jeg går til modangreb når du fremkommer med urigtige oplysninger om det produkt jeg leverer - og så ovenikøbet bruger det til at markedsføre dit eget plagiat. Udover at stride mod Markedsføringsloven så synes jeg også det er virkelig plat. Hvis du har tillid til dit produkt, så burde det kunne stå på egne ben uden at skulle nasse på det andre har opbygget!

Faktum er:

- Du har valgt et domænenavn der er så tæt på mit som det næsten er muligt

- Du markedsfører på dette domæne en service, som du påstår (f.eks. her) er det samme som det vi leverer - hvilket er faktuelt forkert

- Du laver ulovlig sammenlignende markedsføring, hvilket kan skade min virksomhed

Når mine interesser angribes - ovenikøbet på ulovlig vis, så går jeg naturligvis til modangreb for at forsvare dem. Og det vil jeg da også anbefale alle andre iværksættere at gøre. At det kan undre nogen går over min forstand. Alt andet ville da være dumt.

 

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)