Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO værktøj?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan anbefale et SEO værktøj, hvor man kan taste nøgleord ind og se hvad nr man ligger på de forskellige søgemaskiner eller blot google

Det mest optimale ville være, hvis man kunne tiløje en "log" hvor man kunne skriver kommentarer, og at den gemte ens placeringer historisk set, så man kunne se ens fremgang over tid. Hvis det ikke findes, så er det jo en blot en ny idé Wink

Ser frem til at høre nogle bud

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har i dag lige oprettet en konto på seosupporter.com. Det ser spændende ud og jeg tror det kan alt hvad du efterspørger..

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT! Jeg prøver begge to. Kan evt lige melde tilbage om det jeg synes virker bedst.

Tak for hjælpen gutter.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger begge de ovenstående sideløbende, da de hver for sig har fordele og ulemper Smile

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Schelle:

FEDT! Jeg prøver begge to. Kan evt lige melde tilbage om det jeg synes virker bedst.

Tak for hjælpen gutter.

Jamen det var så lidt, god arbejdslystBig Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Andersen:

Jeg har i dag lige oprettet en konto på seosupporter.com. Det ser spændende ud og jeg tror det kan alt hvad du efterspørger..

For god ordens skyld må jeg lige understrege, at at dette intet har at gøre med SEO Supporten - at de har valgt at plagiere vores varemærke er trist, men den praksis må hver enkel jo så vurdere om de synes er troværdig.

Iøvrigt er det meget vigtigt at huske på, at der er stor forskel på søgeresultater alt efter hvilket land og med hvilke indstillinger de indsamles. SEO Supporten er målrettet danske virksomheder med danske websites og således indsamles al data fra danske IP'er med danske indstillinger - samme resultater som danske brugere ser. På vores Amerikanske service der markedsføres under navnet Joblr, indsamles data via Amerikanske IP'er og med engelske indstillinger.

SEO Supporten og Joblr er iøvrigt de eneste i verden der foretager en intelligent vægtet scoring af ranking resultaterne (en modetode vi har indgivet patentansøgning på i USA - så den er beskyttet mod andres misbrug). Vi har udviklet denne scoringsmodel, fordi jeg gennem mange års arbejde med SEO har erfaret at en liste over rankings i sig selv ikke er særlig brugbar, da det er næsten umuligt at sammenligne resultaterne over tid og på tværs af søgemaskiner.

SEO Supporten indeholder iøvrigt (bl.a.) også - som navnet antyder, en support funktion der gør, at de spørgsmål du har - f.eks. i forbindelse med din rapportering, bliver besvaret af kvalificerede folk (herunder mig selv).

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter selv Seosupporten, og ingen anden service giver samme overskuelige resultater af ens vigtigste keywords, samt måling af ens placeringer i forhold til konkurenterne, deruodver er suporten derinde også uvurderlig.

Kan klart anbefales....:)

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kan da overvejes, men jeg prøver altid gratis værktøjer af først for at se om de opfylder mine behov :-)

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej folkens,

 

Jeg står bag SEOsupporter.com, og er superglad for den positive omtale. Hele formålet med servicen er, at give folk muligheden for at tjekke resultater af deres SEO arbejde, uden at det skal koste en mindre formue.

 

Til Mikkels svar, vil jeg lige komme med et par kommentarer. Først og fremmest vil jeg godt lige slå fast, at har jeg den dybeste respekt for Mikkel og det arbejde hans virksomheder leverer. Det være sig Redpitt, SEO Supporten og andet. Der kan ikke være nogen tvivl om at Mikkel er en af DK's allerstørste SEO kapaciteter.

SEOsupporter.com er ikke ment som et plagiat på SEO Supporten. Opfattes det sådant kan jeg kun beklage. SEO Supporten er et dansk produkt rettet mod et dansk publikum, mens SEOsupporter er en international service, og grunden til navnet skyldes simpelthen at jeg var heldig nok at falde over det ledige domænenavn for tre måneder siden, og synes det var oplagt til brug til dette projekt.

 

Ang. kvaliteten af søgeresultater kan jeg sige at SEOsupporter også benytter lokale indstillinger ved kald af søgeresultater, og forsøger at fremkalde så neutrale resultater i forhold til lokale markeder, som muligt.

 

Jeg vil absolut opfordre folk der er seriøse med deres SEO indsats til at benytte services som Mikkel's. Jeg vil da stærkt håbe at SEO Supporten leverer et bedre produkt end jeg gør - de tager trods alt minimum 449 kr./måned for det, imod de 0 kr. jeg tager. Det skulle forhåbentlig have en indvirkning på omfanget af det der leveres. Samtidig så er jeg sikker på at der er brugt adskillige gange flere timer på udviklingen af SEO Supporten vs. de sølle 70 timer jeg indtil videre har kunne finde tid til at lægge i SEOsupporter.com projektet. Forsøger dog hele tiden at finde mere tid til det.

 

Til de som skulle være i tvivl, er her en kort liste over det SEOsupporter.com kan hjælpe dig med gratis:

  • Keyword tracking
    Daglig opdateret og med historik. Ned på lande niveau med Google
  • Basis domæne data
    Indeksering, toolbar PR, Alexa, backlinks
  • Monitoring af backlinks
    Sæt email alarmer op på indgående links som du vil overvåge. Anchor tekst, follow/no-follow
  • Konkurrent overvågning
    Se dine konkurrenters placering på alle keywords du tracker, og hold øje med deres basis domæne data
  • Noter
    Vedhæft noter til dine kampagner, så du kan analysere hvad af dit arbejde der bringer resultater

Skal du bruge mere end det, f.eks. direkte rådgivning igennem Q&A, så må du punge ud til Mikkel.

 

Som sagt, alle er hjertelig velkomne på SEOsupporter.com Big Smile

 

 

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)