Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 12 person

Det følgende er min personlige holdning:

Tsk tsk... Så blev det for alvor slået fast er at den kære Thorborg er en ulv i fårklæder. Vi vil alle gerne tjene penge, men brugerbetaling på websites er efter min mening griskhed. Det minder mig om FreeWay, der trods sit "gratis" klingende navn, nok ved hvad de skal afregne deres brugere for at bruge deres sites.

Fakta er at uden brugere er hverken Amino eller nogle andre sites noget værd. For selv om Thorborg er en dygtig mand på sit felt, er det jo brugernes sparing med hinanden der holder stedet i gang.

Så det vil vise sig om Amino staben og de mest loyale brugere er skrappe nok, til at overbevise resten om at blive og betale plus abonnement. Eller om et gratis alternativ vil tage over.

Det næste tiltag bliver vel, købe en E-Pusher 3.0, et års plus abonnement og 10.000 bannervisninger til kun 6.000 kr. Slogan kunne passende være: Vil du være sikker på en god start, så køb en Amino iværksætter start pakke i dag"

Det begynder at minde mig om en bog, man engang kunne købe i et kuponhæfte til 4.000 kr. Bogen hed Sådan bliver du millionær! 12 år gammel spurgte jeg til min far om vi ikke skulle købe bogen. Han svarede: "Nej Anders - for det eneste der står i den er: Gør som mig og sælg 250 bøger til 4.000 kr pr. stk. - så har du en million". Den har jeg tænkt over mange gange siden.

Spørgsmålet er om Thorborg købte bogen. For et er sikkert, hvis man gør som ham, så skal millionerne nok komme rullende Wink

Mvh. Anders

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg formoder at du ikke arbejder med salg online eller ikke har læst Epusher udfra det du skriver herover. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig gætte - du har fået en email vedrørende din signatur?

 

Samme her, men når man får en fejl hver gang man forsøger at rette den, så holder man til sidst op med at forsøge.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu synes jeg godt nok du er lidt for grov - du kan jo fortsat benytte siden uden at betale, de funktioner man går glip af i forhold til Plus-medlemmer er jo ikke nødvendige for at få et godt udbytte af Amino. Amino koster penge at drive så naturligvis skal der også indtægter til, indførslen af Amino Plus er i mine øjne derfor en rigtigt god ide.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders Yde:

Det næste tiltag bliver vel, købe en E-Pusher 3.0, et års plus abonnement og 10.000 bannervisninger til kun 6.000 kr. Slogan kunne passende være: Vil du være sikker på en god start, så køb en Amino iværksætter start pakke i dag"

Det var sørme da en super idé :o) Kan være Thorborg følger op på den? :o)

Når det så er overstået kan du så ikke hjælpe mig med at skaffe mig en hest? Jeg har ingen idé om hvad jeg skal bruge den til, jeg har ikke tænkt mig at betale dig for den da det må være mere end nok værdi for dig at jeg bliver glad for din hest, og når DET så er sagt skal du ikke komme her og lære mig noget som helst om heste, for det har jeg meget bedre styr på end dig.

Glædelig påske

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har nævnt så kan du jo sagtens fortsætte med at bruge Amino som du bruger den i dag. Men hvis du vil have lidt ekstra features, ja så må du spytte i kassen.

Jeg syntes selv at det er helt fint. I starten var jeg heller ikke sikker på om jeg ville købe et Plus medlemsskab. Men da jeg havde tænkt over det et stykke tid, blev jeg enig med mig selv om at det fandeme var en god investering.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Misundelse er en grim ting...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders Yde:

Det følgende er min personlige holdning:

Tsk tsk... Så blev det for alvor slået fast er at den kære Thorborg er en ulv i fårklæder. Vi vil alle gerne tjene penge, men brugerbetaling på websites er efter min mening griskhed. Det minder mig om FreeWay, der trods sit "gratis" klingende navn, nok ved hvad de skal afregne deres brugere for at bruge deres sites.

Fakta er at uden brugere er hverken Amino eller nogle andre sites noget værd. For selv om Thorborg er en dygtig mand på sit felt, er det jo brugernes sparing med hinanden der holder stedet i gang.

Så det vil vise sig om Amino staben og de mest loyale brugere er skrappe nok, til at overbevise resten om at blive og betale plus abonnement. Eller om et gratis alternativ vil tage over.

Det næste tiltag bliver vel, købe en E-Pusher 3.0, et års plus abonnement og 10.000 bannervisninger til kun 6.000 kr. Slogan kunne passende være: Vil du være sikker på en god start, så køb en Amino iværksætter start pakke i dag"

Det begynder at minde mig om en bog, man engang kunne købe i et kuponhæfte til 4.000 kr. Bogen hed Sådan bliver du millionær! 12 år gammel spurgte jeg til min far om vi ikke skulle købe bogen. Han svarede: "Nej Anders - for det eneste der står i den er: Gør som mig og sælg 250 bøger til 4.000 kr pr. stk. - så har du en million". Den har jeg tænkt over mange gange siden.

Spørgsmålet er om Thorborg købte bogen. For et er sikkert, hvis man gør som ham, så skal millionerne nok komme rullende Wink

Mvh. Anders

Hej Anders

Du tager helt fejl, jeg er en ulv i ulveklæder og det gør en stor forskel ;-)
Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg gerne vil tjene penge og det kan jeg ikke forestille mig at så mange på en iværksætter-portal kan forundres over.

Som jeg tydeligt siger i Amino Plus videoen her:



Så skal du ikke købe Amino Plus for at støtte Amino, men for at støtte dig selv og kan du ikke se fidusen i det, så skal du bruge pengene på noget andet.

Når det så er sagt, så er Amino stadigvæk gratis at bruge og sådan skal det også være fremover. Men det skal ikke være nogen hemmelighed, at Plus Brugere nu og i fremtiden vil blive svært forkælede. Lige nu arbejder vi f.eks. på Amino Freelancer, som skal hjælpe Freelancere med at finde opgaver og her vil Plusbrugere blive mere synlige.

Din ide med at bundle E-pusher, Markedsføring og Amino Plus har vi allerede brugt på Iværk09 og det kom der 35 nye plusbrugere ud af. Vi er nu næsten 200 og tallet stiger stille og roligt.

Den bog din far omtaler, den lyder ikke særlig god og nej, jeg har ikke læst den. Men du skulle tage og købe min bog "Iværksætter til jeg Dør" den er meget bedre og koster kun 299 kr.

Anders, som iværksætter er det ikke nogen skam at være glad for at tjene penge, det er en af forudsætningerne for at få succes.

Held og lykke med dine websites, de er flotte.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis sitet kun er noget værd, fordi brugerne hjælper hinanden, er det så netop ikke også smart, at brugerne hjælper med at betale gildet? For vores egen skyld.

Du har netop overbevist mig om, at jeg skal købe Amino Plus, så snart der er en skilling til det (heldigvis snart).

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

... og med "du" mener jeg i øvrigt trådstarteren. Beklager den evt. forvirring og hav en dejlig aften - allesammen.

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)