Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer er i luften - Skab ny forretning

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg er ikke helt klar på hvad du mener?

Dbh Martin

 

Flere af de svar der er skrevet,  står to gang her på sidste side

 

Update: Enten er fejlen rettet, ellers så var det mig der havde fået en hjerneblødning, for nu er det fixet

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino crew,


Her er lidt feedback på jeres freelancer :)

Jeg har været inde og se på opgavelisterne under "Design & multimedia".
Umiddelbart er det mest 3D og web der interesserer mig, men der opstår et definitionsproblem.

At have kategorier som 3D Studio Max, Maya, Zbrush giver (i min verden) ikke rigtig mening. 3D er det du ender ud med, og dermed produktionens resultat.
Såfremt du har en forudsætning at det laves i 3D Studio Max, så skal dette stå i opgavebeskrivelsen. Men jeg gætter på at det er de færreste som kan se om en 3D model kommer fra Maxen, Maya, Modo eller Unity? (så med mindre du skal bruge originalfilen, kan freelanceren nok benytte lige det program han vil).

Ligeledes så skal jeg som opgavetager - tjekke alle kategorierne med værktøjsnavne, for at få et fyldestgørende billede af udbuddet.
Ligesom opgaveudbyder skal tage stilling til hvor han tror de fleste folk vil kigge.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg ville holde mig fra at bruge værktøjsnavne som kategorier, ligesom I også har "Word" under "Skrivning og oversættelse"

Dette gælder umiddelbart ikke programmering, da der er forskel på "output", om det er PHP eller ASP etc.
Men stadig sætter det vel opgaveudbyder i et dilemma, hvis han ikke endnu har taget stilling til hvad opgaven skal udføres i, hvad gør han så?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var mine inputs.... håber I kan bruge det :)

Jeg fik desværre aldrig heldet med min freelance portal - så alt mulig held og lykke til jeres...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Skal da helt sikkert bruges, og håber der kommer godt gang i den :o)

Med hensyn til kategorier, ville jeg ønske, at man kunne tilføje flere end 5-6 stykker. Er det noget der kan fikses i fremtiden?

Igen, super fed funktion, at have her på Amino. Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Larsen:

Hej Amino crew,


Her er lidt feedback på jeres freelancer :)

Jeg har været inde og se på opgavelisterne under "Design & multimedia".
Umiddelbart er det mest 3D og web der interesserer mig, men der opstår et definitionsproblem.

At have kategorier som 3D Studio Max, Maya, Zbrush giver (i min verden) ikke rigtig mening. 3D er det du ender ud med, og dermed produktionens resultat.
Såfremt du har en forudsætning at det laves i 3D Studio Max, så skal dette stå i opgavebeskrivelsen. Men jeg gætter på at det er de færreste som kan se om en 3D model kommer fra Maxen, Maya, Modo eller Unity? (så med mindre du skal bruge originalfilen, kan freelanceren nok benytte lige det program han vil).

Ligeledes så skal jeg som opgavetager - tjekke alle kategorierne med værktøjsnavne, for at få et fyldestgørende billede af udbuddet.
Ligesom opgaveudbyder skal tage stilling til hvor han tror de fleste folk vil kigge.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg ville holde mig fra at bruge værktøjsnavne som kategorier, ligesom I også har "Word" under "Skrivning og oversættelse"

Dette gælder umiddelbart ikke programmering, da der er forskel på "output", om det er PHP eller ASP etc.
Men stadig sætter det vel opgaveudbyder i et dilemma, hvis han ikke endnu har taget stilling til hvad opgaven skal udføres i, hvad gør han så?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var mine inputs.... håber I kan bruge det :)

Jeg fik desværre aldrig heldet med min freelance portal - så alt mulig held og lykke til jeres...

Hej Emil

Tak for din gode kritik.

Jeg forstår hvad du siger mht. f.eks. 3D Studio Max, men det er nu meget relevent at have med. Der kan sidde virksomheder der netop mangler en Freeelancer der kan arbejde i det program, eller SAP, Excell etc. og derfor er det relevant at have med.
Vi skal nok lave en funktion, hvor du kan overvåge de kategorier du vil og så er det problem løst.

Vi forventer meget hurtigt at få mere end 1.000 Freelancere skrevet op og derfor vil det være godt at have dem sorteret fornuftigt.

Opgavestiller problematikken er jeg enig i og den vil jeg tænke lidt over.

Vi skal nok få den til at køre, der er masser af power bag :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Fedt! Skal da helt sikkert bruges, og håber der kommer godt gang i den :o)

Med hensyn til kategorier, ville jeg ønske, at man kunne tilføje flere end 5-6 stykker. Er det noget der kan fikses i fremtiden?

Igen, super fed funktion, at have her på Amino. Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det.

Hej Elias

Det er allerede fikset. Du får 10 kategorier som Plus Medlem og det betyder at du vil blive inviteret til at byde på flere opgaver.
Så er man Freelancer, så er det den letteste måde at tjene sit Plus Medlemsskab hjem mange gange.
Du kan blive Plus Medlem her: http://www.amino.dk/plus/
Og i denne uge får du E-pusher på papir gratis med i prisen, værdi 500 kr. + moms.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny opgave, lav 3 bannere med et budget på 3.000 kr.
Og så er vi nu 99 Freelancere :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der rettet mange fejl, så kig ind i din profil og se om der er noget du skal ændre eller forbedre.
Og husk, vi går snart igang med markedsføringen over for virksomheder der skal levere opgaver.

Amino Freelancer

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at få tilføjet færøsk oversættelse?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Under IT kompetencer findes en række CMS systemer. Jeg savner "umbraco" :-)

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Milandt:

Under IT kompetencer findes en række CMS systemer. Jeg savner "umbraco" :-)

Med venlig hilsen
Dennis Milandt



Den er på nu.

Dbh Martin

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)