Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer er i luften - Skab ny forretning

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mitSannejeg:

Hej Frisch

Hvordan opretter jeg mig?

Dbh

Sanne

 

 

 

Åh, Gudskelov! Så var jeg ikke alene :-)
Sanne: Du skal først trykke på "log ind" i aller øverste, højre hjørne. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Sanne: Du skal først trykke på "log ind" i aller øverste, højre hjørne. 

 

Taaaaaak Lone (ender med jeg bli´r et IT-geni.... - og la bare være med at svare på denWink)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

I tabellen "Populære Opgaver" (hvor titlen jo egentligt også skal ændres til "Populære opgaver") står der under "Firmanavn" navnet på personen der har oprettet opgaven. Men i opgavebeskrivelsen står det rigtige navn. Dét navn skal også lige sættes på i stedet for personens navn i listevisningen ;o)

Det er nu rettet, tak :-)

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Business woman logo er bestilt og kommer meget snart.

Undertegnede Freelancer er i hvert fald dybt fornærmet over at opgaven ikke røg i udbud på Amino Freelancer. Indifferent
... og så ville den jo allerede have været på nu.  Cool

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da den eneste tegner der var tilknyttet basen på det tidspounkt, var en fåreknippende tøs i lille kjole, så valgte vi at lade 1902 om at klare opgaven.
Men vi har lige haft en pressmeddelelse i udbud og også 3 bannere, så vi bruger den skam selv :-)

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Da den eneste tegner der var tilknyttet basen på det tidspounkt, var en fåreknippende tøs i lille kjole, så valgte vi at lade 1902 om at klare opgaven.

 

Nu mistede gedeknepperen altså tålmodigheden, med at blive fremstillet som slipsebærende legomand.

Grib:


http://offwhite.dk/stuff/freelancericon.jpg

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Martin Thorborg:

Da den eneste tegner der var tilknyttet basen på det tidspounkt, var en fåreknippende tøs i lille kjole, så valgte vi at lade 1902 om at klare opgaven.

 

Nu mistede gedeknepperen altså tålmodigheden, med at blive fremstillet som slipsebærende legomand.

Grib:


http://offwhite.dk/stuff/freelancericon.jpg

Ha ha ha tak, jeg sender den videre til 1902 :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror helt klart at det bliver en succé! Hvårnår kommer søgeagent-funktionen så jeg kan få en mail når der dukker tilbud op indenfor mine kompetencer?

 

MVH

Anders

 

vilter.dk - digitale godnathistorier med barnet selv i hovedrollen.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en super god service, som jeg er sikker på nok skal blive en stor succes. Jeg kommer i hvert fald til at bruge den mange gange i tiden som kommer.

Tak for det!

Jeg har lige oprettet en opgave, og er i den forbindelse stødt på problemet at jeg skal angive et budget for opgaven. Som udgangspunkt er der ikke et loft over opgavens pris, og da jeg ingen viden har om, hvor lang tid det tager at opfylde min forespørgsel, så synes jeg, at det skal være markedskræfterne (udbud / efterspørgsel), som sætter prisen. Da jeg ikke kan indtaste "giv et bud", så har jeg indtastet 0,00 kr. i stedet.

Det er dog ikke retvisende at skrive 0,00 kr., da man derved kunne få opfattelsen af, at jeg ønsker opgaven løst gratis, og dermed ikke har penge til at betale med.

Alternativt kunne jeg indtaste et budgetloft så højt, at jeg ved, at opgaven kan holdes indenfor rammerne (eks. 500.000 kr.), men det vil jo ligeledes give et helt forkert indtryk af mine forventninger til opgavens omfang.

Mit spørgsmål:
Er det muligt at tilføje "giv et bud" som valgmulighed under budget for opgaven, så jeg som opgavestiller ikke tvinges til at tage stilling til opgavens pris?

Mange hilsner,
Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Larson:

Tror helt klart at det bliver en succé! Hvårnår kommer søgeagent-funktionen så jeg kan få en mail når der dukker tilbud op indenfor mine kompetencer?

 

MVH

Anders

 

Hej Anders

Den er bestilt og det kommer til at fungere på den måde, at du får mails når der bliver udbudt opgaver inden for de kategorier du har tilmeldt dig.
Jeg vil tro at funktionen komme på om 1-2 uger.

Dbh Martin

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)