Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. opstart af Enkeltmandsvirksomhed!?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har overhovedet ingen interesse i at det SKAL være af et topprofessionelt A/S selskab, tværtimod

De vil nemlig gøre alt for at blive ved med at tjene på kunderne. Sørge for at de bliver afhængige af dem og med serviceaftaler osv osv..

Så vil jeg hellere have en professionel amatør til at lave hjemmesiden.

Jeg vil selvfølgelig bede om et tilbud og en "skabelon" af siden eller min. en fremlægning af hvad jeg får for mine penge.

Hvis jeg ikke er overrasket glad for tilbuddet vil jeg nok overveje at høre om der andre der kan give mig et bedre tilbud, ved at fortælle om det tilbud jeg har fået..

Men det med at få tilknyttet databasen til hjemmesiden ville være helt optimalt.. Det kunne være rigtig smart. Kan godt se det for mig, at det ville være lettere.

Men det kræver altså at programmøren ved hva'' han laver ik!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo jo, men SÅ omfattende er det ikke ;) (det ville A/S''et nok sige til dig, at det var)

Men så slemt er det altså ikke.. Jeg vil muligvis godt strikke et udkast sammen til dig, men det kommer til at vente i en 10-12 dages tid, jeg er "desværre" rimelig booket op for tiden :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Endelig..

Du må godt strikke noget sammen til mig Så har jeg ligesom også noget at gå udfra.

Men de 10-12 dage gør ikke spor. Det haster ikke. Jeg vil lade det hele tage den tid, det kommer til at tage.

Jeg tror mange begår den fejl at de har så travlt med at opstarte deres firma, at de glemmer en masse ting, overser mange ting og i det hele taget ikke får lavet en ordentlig forretningsplan.

Men lad os lige maile sammen, så kan jeg også forklare dig hvad mit firma går ud på. Det er nok et must for dig, hvis du skal lave noget ik?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en god idé!

Mail mig på mattias.skovhoej[snabel-a]interweb.dk

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, det gør jeg så.

Jeg arbejder for resten på en Mac os x..

Har det nogen betydning for noget af det?


Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skal kunne gennemføres dankortbetaling via hjemmesiden.. Og evt også netbank o. lign. Altså evt. paypal. Hvis det kan betale sig!



Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ang. e-betaling kan jeg anbefale ewire.dk, og hvis det bare skal kunne betale sig er fribetaling.dk også helt fint! (med fribetaling kan man bedre integrere end med ewire, og der er flere gebyrer på ewire)

Hvis du skal bruge online betaling, bliver det ikke noget videre problem. Det kræver naturligvis arbejdstid! - Men jeg tvivler på, at det er med i en standard-pakke til 5000 hos det firma du nævnte tidligere. (studerede dem ikke yderligere i min 5-minutters pause :))

Hvis blot programmøren sørger for, at websiden er kompitabel med dit OS og browser, burde der ikke være nogle problemer.           

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Uanset hvad skal hjemmesiden så vidt muligt være kompatibel med de mest populære browsere som IE, Netscape, Firefox..

Og både tilgængelig via pc og via mac.

Jeg tror heller ikke jeg vil købe hjemmeside via det firma. Vil hellere have et tilbud af en amino :) Hvis en amino kan levere produktet!

Jeg har lige været til EVUs åbent hus og fået at vide hvor vigtigt det er at ens hjemmeside har prof. design og er let tilgængelig.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Naturligvis skal den være kompitabel med alt - hvis blot man koder på den rigtige måde, er det heller ikke et kæmpeproblem.

Hvis du smider mig en mail hvor du fortæller lidt mere om hvad du synes din hjemmeside skal kunne - rent funktionelt - og du må også gerne beskrive designet, hvis det er muligt, ellers blot ganske kort. Så skal jeg prøve at opstille et tilbud til dig.

mattias.skovhoej[snabel-a]interweb.dk

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil jeg så gøre i morgen :)

Nu vil jeg få noget søvn...

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)