Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt linkkatalog: Tilføj dit link og giv os feedback

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så blev vi færdige med vores første linkkatalog, definer.dk.

Jeg håber på at i vil give noget feedback på siden, samt selvfølgelig tilmelde jeres hjemmeside.

Lige nu arbejder vi hårdt på at få tilføjet vores side til en masse andre kataloger, lister osv. Har du en liste over kataloger skal du være meget velkommen til at linke til vores. Men som sagt, tilføj gerne jeres side:

tilføj gratis link

Efter i har tilmeldt, kunne vi godt tænke jer at vide om i mødte nogen fejl, brugervenligheden og hvilket indtryk i fik af sitet - gider i at tilføje et website til, eller var det ikke besværet værd?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget nemt at tilmelde Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker fint Lars Bo. Tak for det Computer

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot katalog og nemt at tilføje sit link takker mange Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tja, du kan jo starte med at få rettet op på den væsentligste fejl med dobbelt http:// på dine links, hvilket bevirker at ingen af disse virker. Så er der pludselig ikke meget mening i at tilføje sine links.

Dernæst kan du få layoutet til at se ens ud i IE og FireFox. Den side hvor man kan tilføje links ser lidt mærkelig ud i Internet Explorer - halvdelen af felterne bliver skjult under designet.

Og så er der vist nok også nogle links nede i bundet der ikke fungerer.

Ellers ser websitet fint ud og navigationen synes også at være logisk.

Jeg driver selv et linkkatalog, og jeg vil sige at man skal gøre sig nogle overvejelser i forbindelse med sådanne projekter, hvis man vil skille sig ud fra mængden af de utallige linkkataloger der findes.

 Nå, men held og lykke med kataloget.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Fashion-seller, Jimi og Mikael Smile

Viplinks:

Tak for at påpege fejlen med dobbelt http:// - det var en simpel stavefejl der fremprovokerede den fejl.

Har du mulighed for at sende et screenshot af den fejl du får på tilføj link siden, jeg har nemlig testet siden i FF 3, IE 8 samt Chrome.

Du har ret i at der er mange linkkataloger derude, men jeg mener nu ikke det er svært at skille sig ud fra mængden. 70-80 % af de danske kataloger jeg kender til har næsten ingen backlinks, bygger på et dårligt directory script og med meget duplicate content.

For at skille sig ud skal man faktisk bare tilbyde kvalitets backlinks, som både dit og mit linkkatalog formår at give.

 

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i IE 7:

viplinks.dk/images/temp/definer.jpg

Alternativt kan du jo validere dine websites og sørge for at de overholder W3C's standarder for god kode Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

VIPLINKS :

Jeg ville synes det var rart at der var et direkte link til ens hjemmeside i kategorierne på dit linkkatalog, i stedet for et redirect til ens egen lille side.

Nå nu skal jeg sove

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hehe, ja - det synes du måske, men nu er det jo ikke mit linkkatalog det handler om :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

VIPlinks:

Det er i IE 7:

viplinks.dk/images/temp/definer.jpg

Alternativt kan du jo validere dine websites og sørge for at de overholder W3C's standarder for god kode Wink

Jeg har dog valideret, og validere mine sider efter bedste formåen. Men må nok erkende at jeg ikke benytter rows og cols så meget igen, men OK når lige IE7 ikke kan finde ud af height og width så skal jeg da have smidt dem på, og det er de så nu.

 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)