Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt linkkatalog: Tilføj dit link og giv os feedback

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmelding er nem, men jeg synes at det overordnet ser lidt uoverskueligt/rodet ud.

Ud over det skal du som de andre siger få rettet det med linket da det ikke virker helt efter hensigten, men det ved du jo godt :) du skal nok bare lave et script som ser på om der er skrevet med eller uden http:// og så tilføje hvis der ikke er og lade den være hvis der er.

Ellers er farverne pæne, skriften nem at læse, dog synes jeg det er lidt rodet.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

som nævnt er tilmeldning meget nemt. Så har tilmeldt mine sider også. og måske er farven på siden lidt fesen. men ellers finder jeg den meget brugervenlig.

Tak for muligheden.

Kenn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Bo

Så er Flair4hHair tilmeldt

Jeg synes det hele fungerede fint og fandt umidlbart ingen fejl.

Mvh Brian

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange tilmeldinger og positive feedback.

Vi har taget jeres feedback til os, og fejlen med dobbelt "http://" er f.eks. nu rettet.

Flere har ment at siden var uoverskuelig, nu hvor man selv har lavet den synes den selvfølgelig meget overskuelig. Kan i komme med eksempler på hvor den er uoverskuelig, er det forsiden der er uoverskuelig, kategorierne eller?

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:
Kan i komme med eksempler på hvor den er uoverskuelig, er det forsiden der er uoverskuelig, kategorierne eller?

- Jeg kan se at i har rettet "nyeste links" det hoppede og sprang før, og var derfor en del uoverskueligt.

- Når man kigger på http://definer.dk/links/soegemaskineoptimering/ktj-media.dk synes jeg at du skal putte billede og Alexa grafen over i højre side hvor nyeste links er, på den måde bliver teksten nemmere at læse. eller måske under teksten.

- Der er en fejl med datoen mit link er tilføjet den 1 januar 1970 :) jeg var ikke lige født dengang :)

- På forsiden under link oversigt, ville det være godt med lidt mere margin mellem første og anden kolonne, ex søgemaskineoptimering rammer næsten telefoni.  eller lav teksten lidt mindre så undgår du det.

- overskrifterne virker lidt store under hver kategori,  det ser fint nok ud når der er en linje med tekst, men når der er 2 linjer bliver det hele lidt forvirende, margin over overskrifterne må der også gerne være. det skaber lidt luft. og gør tingene mere overskuelige.

det var vidst lige det jeg havde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det egentlig være at I aldrig svarer på jeres emails?

Har prøvet at kontakte VIP-links flere gange..........men ak...aldrig et svar tilbage. Et lille øf om dårlig service, når nu jeg lige så at I var reagerede her!!

 

Mvh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart et flot katalog, Lars Bo.

 

En tilmeldig på vej snarest. Jeg skal nok melde tilbage når jeg har fået kigget nærmere på det.

 

Mvh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det ser rigtig godt ud - men hvad er målet med jeres linkktalog. Jeg vil gerne bruge det til min service, men det vil se skidt ud hvis i lukkede ned om 3 uger igen :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Så er hjemmesiden www.italiengodferie.dk tilmeldt.

Jeg er ikke web ekspert, men jeg fandt fint rundt og synes at tilmeldingen gik enkelt og uden problemer.

Jeg melder en anden web side til også.

Held og lykke

 

Finn

 

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at det er til mig du henvender dig, Sanne Nielsen - og nu skal du få dit svar.

Du har kontaktet os flere gange. Nej - når jeg ser i databasen kan jeg finde én ubesvaret henvendelse.

Og så vil jeg gerne henvise dig til at læse vores betingelser, som du HAR accepteret da du tilføjede dit link.

I den forbindelse vil jeg gerne minde dig om, at vores linkkatalog er et fritidsprojekt og i bedste fald kan der tjenes penge til serverudgifter. Af samme grund har vi slet ingen kundeservice.

Jeg beklager over for Lars Bo Thomsen, at tråden i flere omgange kommer til at handle om det forkerte emne.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)