Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bestå prøven til at blive dansker ?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

39/40..... Rart at vide at man ikke bliver afvist ved grænsen hvis turen skulle gå nordpå igen....

You never know Wink Du kunne være blevet for solbrun, og så vil Pia i hvertfald ik have dig ind...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

34/40, og jeg er elendig til historie. Jeg synes ikke, at det er urimeligt at forvente, at man kan bestå prøven, når man er et produkt af det danske uddannelsessystem. Det burde alle danskere kunne, uanset deres hudfarve. Men flere af spørgsmålene er totalt ligegyldige, hvis man er kommet som indvandrer. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, om Ahmed ved, hvor Bornholm ligger eller hvad vi markerer den 5. juni. Derimod er det relevant nok, at folk ved, hvad Cop15 er, og hvad formanden for Socialdemokraterne hedder. - Dét viser en interesse for, og en viden om, det omgivende samfund.

Min test ville se noget anderledes ud. Og den ville bestå af langt færre spørgsmål:

Står Islam over dansk lov? Ja/Nej

Står manden over kvinden? Ja/Nej

Må man slå sine børn og/eller samlever? Ja/Nej

Er du indforstået med, at en dom med fængselsstraf vil føre til fratagelse af statsborgerskabet og medføre udvisning af Danmark for bestandigt? Ja/Nej

Her ville ikke være plads til en eneste fejl, men kan man ikke svare rigtigt på samtlige spørgsmål, så har man heller ikke grund til at være her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Permafrost:

Står Islam over dansk lov? Ja/Nej

Står manden over kvinden? Ja/Nej

Må man slå sine børn og/eller samlever? Ja/Nej

Er du indforstået med, at en dom med fængselsstraf vil føre til fratagelse af statsborgerskabet og medføre udvisning af Danmark for bestandigt? Ja/Nej

Så du vil allerede dømme en udlænding, som muslim på forhånd... Hvor tankevækkende, det ser sku ud til de DF skramme kampagner virker Tongue Tied

Og du leger godt nok med ilden ved sidste spørgsmål. For hvor skal en dansk statsborger udvises til? Har du overvejet konsekvenserne ved sådan en holdning og et forslag?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Permafrost:

Står Islam over dansk lov? Ja/Nej

Står manden over kvinden? Ja/Nej

Må man slå sine børn og/eller samlever? Ja/Nej

Er du indforstået med, at en dom med fængselsstraf vil føre til fratagelse af statsborgerskabet og medføre udvisning af Danmark for bestandigt? Ja/Nej

 

Så du vil allerede dømme en udlænding, som muslim på forhånd... Hvor tankevækkende, det ser sku ud til de DF skramme kampagner virker Tongue Tied

Og du leger godt nok med ilden ved sidste spørgsmål. For hvor skal en dansk statsborger udvises til? Har du overvejet konsekvenserne ved sådan en holdning og et forslag?

Du bilder dig vel ikke ind, at indfødsretsprøven er indført fordi, vi har store problemer med uintegrérbare italienere og nordmænd? Selvfølgelig er den da rettet mod indvandrere med muslimsk baggrund - lad os dog kalde en spade for en spade. Men okay, hvis formuleringen går dig så meget på, så lad os rette "Islam" til "din religion".

En forhenværende dansk statsborger skal udvises til det land, han/hun stammer fra. Vil det pågældende land ikke tage imod sin egen borger, så må de jo indkvarteres bag tremmevinduer, indtil det kan lade sig gøre. Det giver slet ingen mening, at vi har børn af indvandrere, der render frit rundt med 3-4-5 voldsdomme, og med udsigten til endnu flere. Så må rundkredspædagogikken erstattes med mere kontante midler.

Her i landet har vi rigeligt besvær med etniske danskere, der ikke kan opføre sig ordentligt, vi behøver bestemt ikke at importere problembørn fra fremmede himmelstrøg. Og da de røde partier ikke evner at fremsætte en realistisk løsningsmodel, så er det op til pragmatikerne at gøre en forskel.

Synes du, at det er urimeligt, at indvandrere, og efterkommere deraf, skal opføre sig ordentligt, mens de opholder sig i Danmark? Mener du, at demokratiet er den mest fornuftige styreform og at ligestilling er ønskværdigt? - For indtil nu har vi givet opholdstilladelse og statsborgerskab til en anseelig mængde mennesker, der hverken interesserer sig for ligestilling, demokrati og den danske lovgivning.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Permafrost:

Min test ville se noget anderledes ud. Og den ville bestå af langt færre spørgsmål:

Står Islam over dansk lov? Ja/Nej

Står manden over kvinden? Ja/Nej

Må man slå sine børn og/eller samlever? Ja/Nej

Er du indforstået med, at en dom med fængselsstraf vil føre til fratagelse af statsborgerskabet og medføre udvisning af Danmark for bestandigt? Ja/Nej

Her ville ikke være plads til en eneste fejl, men kan man ikke svare rigtigt på samtlige spørgsmål, så har man heller ikke grund til at være her.

Lidt trist at se, at jeg ikke længere er velkommen som statsborger i mit eget land.
Men jeg falder altså på spørgsmål 4.
Nej, jeg er ikke indforstået med, at en hvilken som helst fængselsdom medfører fratagelse af statsborgerskabet. Jeg mener faktisk, at alle danske statsborgere bør være lige - uanset hvor længe, de har haft deres danske statsborgerskab. Det betyder, at vi skal straffes efter de samme regler, og netop ikke at folk, der har haft statsborgerskabet i kortere tid kan få en ekstra straf.

Nå, men jeg vil ikke indgå i en længere debat om idiotisk diskrimination, så jeg svarer ikke yderligere i denne tråd.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Permafrost:

Du bilder dig vel ikke ind, at indfødsretsprøven er indført fordi, vi har store problemer med uintegrérbare italienere og nordmænd? Selvfølgelig er den da rettet mod indvandrere med muslimsk baggrund - lad os dog kalde en spade for en spade. Men okay, hvis formuleringen går dig så meget på, så lad os rette "Islam" til "din religion".

Hvor meget kender du egentlig til reglerne på det her område? For dit valg af nationaliteter, som Nordmænd og Italienere tyder åbenlyst på manglende indsigt og kendskab til regler og lovgivning...

Og ja nu vi skal diskutere det, så skal jeg nok i dette indlæg kalde en spade for en spade. Så skal du se, hvor ubehagelig sandheden reelt er ;D

Permafrost:

En forhenværende dansk statsborger skal udvises til det land, han/hun stammer fra. Vil det pågældende land ikke tage imod sin egen borger, så må de jo indkvarteres bag tremmevinduer, indtil det kan lade sig gøre. Det giver slet ingen mening, at vi har børn af indvandrere, der render frit rundt med 3-4-5 voldsdomme, og med udsigten til endnu flere. Så må rundkredspædagogikken erstattes med mere kontante midler.

Dvs hvis personen er født og opvokset i DK, så skal personen udvises til DK? Har du egentlig overvejet konserkvenserne? 40-50% af den danske befolkning har rødder tilbage til Tyskland, Polen, Norge og Sverige. Skal de også udvises, hvis de laver noget galt? Dvs Peter på 35 år skal udvises til Polen fordi hans tipoldefar er polak. Kan du ik høre det fuldstændig forrygte i sådan et forslag? Du gør pludselig 50% af en befolkning lovløse og landsløse! Det er da ren idioti uden den mindste bagtanke!

Permafrost:

Her i landet har vi rigeligt besvær med etniske danskere, der ikke kan opføre sig ordentligt, vi behøver bestemt ikke at importere problembørn fra fremmede himmelstrøg. Og da de røde partier ikke evner at fremsætte en realistisk løsningsmodel, så er det op til pragmatikerne at gøre en forskel.

Nej det er forkert at formulere det sådan. Det burde lyde: "Her i landet har vi rigeligt besvær med at respektere andre mennesker, og værdsætte andre mennesker af anden herkomst, og anse dem som mennesker."

Det problem du omtaler er DKs egen skyld. Intet andet. Forfejlet integration og manglende respekt overfor mennesker med en anden hudfarve. Det hele startede i 1970´erne med import af arbejdskraft til jobs Danskerne ik selv GAD udføre. De tyrkere mm der kom til DK, blev ik anset for mennesker, og fik ingen respekt. De var bare "slaver" der skulle slikke danskerne i røven, og lave det danskerne bad dem om. Da arbejdet 15-20 år senere forsvandt skulle selv samme mennesker pludselig udvises. Joooo men man kan da ik smide folk ud, som man selv invitere? Det mener danskere så tydeligtvis godt at man kan...

Og hvordan tror du lille Mohammed har det? Lige fra børnehaven af bliver der ydet forskelsbehandling. Han må ik komme med Jacob hjem og lege, fordi Jacobs forældre er totalt MEDIEBLINDE, og anser en 4 årig dreng, so mtyv, terrorist, morder osv. Når Mohammed kommer i skole, så bliver forskelsbehandlingen endnu større, og sådan fortsætter det.
Kan problemerne i samfundet måske skyldes forskelsbehandling eller bare at Danskere generelt ser ned på personer med en "forkert" hudfarve?

Ja undersøgelser bekræfter ovenstående, hvilket vil sige det ik er Mohammed, som er problemet, men Danskernes væremåde!

Permafrost:

Synes du, at det er urimeligt, at indvandrere, og efterkommere deraf, skal opføre sig ordentligt, mens de opholder sig i Danmark? Mener du, at demokratiet er den mest fornuftige styreform og at ligestilling er ønskværdigt? - For indtil nu har vi givet opholdstilladelse og statsborgerskab til en anseelig mængde mennesker, der hverken interesserer sig for ligestilling, demokrati og den danske lovgivning.

Self skal de opføre sig ordentlig, men de skal fandme os respekteres, som mennesker på ligefod med alle andre. De skal ik stemples på hudfarve eller religion, som du er godt igang med. Fordi Thomas begår et mord, så er alle Danskere ik mordere. Ligeledes forholder det sig med muslimer eller andre religioner.
Hvis man som Dansker med mulighed for en okay uddannelse, ik kan skelne mellem forbrydere og gode mennesker, men vælger at stemple en hel befolkningsgruppe, så er der noget totalt forkert!

Og hvorfor interesserer de sig ik? Fordi Danskerne dømmer alle på forhånd. Undersøgelser viser af en muslims arbejder skal være 3 GANGE SÅ DYGTIG, som en Dansker for at få jobbet. Ja det siger sku alt!!!!
Ville du selv interessere dig i et samfund, hvor du var skurken og dømt på forhånd?

Hvis du ik magter, at sortere slynglerne fra alle de reelle, så synes jeg du har et alvorligt problem. Men det ser man desværre over alt efterhånden, og der er vel en grund til at DK er blevet så rasistisk, som det er...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Lidt trist at se, at jeg ikke længere er velkommen som statsborger i mit eget land.
Men jeg falder altså på spørgsmål 4.
Nej, jeg er ikke indforstået med, at en hvilken som helst fængselsdom medfører fratagelse af statsborgerskabet. Jeg mener faktisk, at alle danske statsborgere bør være lige - uanset hvor længe, de har haft deres danske statsborgerskab. Det betyder, at vi skal straffes efter de samme regler, og netop ikke at folk, der har haft statsborgerskabet i kortere tid kan få en ekstra straf.

Nå, men jeg vil ikke indgå i en længere debat om idiotisk diskrimination, så jeg svarer ikke yderligere i denne tråd.

Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Permafrost:

Du bilder dig vel ikke ind, at indfødsretsprøven er indført fordi, vi har store problemer med uintegrérbare italienere og nordmænd? Selvfølgelig er den da rettet mod indvandrere med muslimsk baggrund - lad os dog kalde en spade for en spade. Men okay, hvis formuleringen går dig så meget på, så lad os rette "Islam" til "din religion".

 

Hvor meget kender du egentlig til reglerne på det her område? For dit valg af nationaliteter, som Nordmænd og Italienere tyder åbenlyst på manglende indsigt og kendskab til regler og lovgivning...

Og ja nu vi skal diskutere det, så skal jeg nok i dette indlæg kalde en spade for en spade. Så skal du se, hvor ubehagelig sandheden reelt er ;D

Du er påståelig med vilje, ikke? Det plan bryder jeg mig ikke om at diskutere på, så jeg må bede dig lade være, hvis vi fortsat skal have en dialog. Valget af nationaliteter var fuldstændig tilfældigt - du kan for min skyld erstatte dem med hvilke som helst andre vestlige nationaliteter, pointen er den samme: Vi oplever udelukkende de her problemer med indvandrere med islamisk baggrund og deres børn. Du må da kunne forstå, at det ikke handler om hudfarve eller oprindelsesland, men om en mentalitet, der er affødt af fundamentalistisk religion og traditioner hentet direkte fra bronzealderen.

Fashion-Seller:

Permafrost:

En forhenværende dansk statsborger skal udvises til det land, han/hun stammer fra. Vil det pågældende land ikke tage imod sin egen borger, så må de jo indkvarteres bag tremmevinduer, indtil det kan lade sig gøre. Det giver slet ingen mening, at vi har børn af indvandrere, der render frit rundt med 3-4-5 voldsdomme, og med udsigten til endnu flere. Så må rundkredspædagogikken erstattes med mere kontante midler.

 

Dvs hvis personen er født og opvokset i DK, så skal personen udvises til DK? Har du egentlig overvejet konserkvenserne? 40-50% af den danske befolkning har rødder tilbage til Tyskland, Polen, Norge og Sverige. Skal de også udvises, hvis de laver noget galt? Dvs Peter på 35 år skal udvises til Polen fordi hans tipoldefar er polak. Kan du ik høre det fuldstændig forrygte i sådan et forslag? Du gør pludselig 50% af en befolkning lovløse og landsløse! Det er da ren idioti uden den mindste bagtanke!

Se, mere påståelighed. Vi skal selvfølgelig have afklaret, hvor mange generationer, det kan retfærdiggøres at gå tilbage. 2 eller 3 virker rimeligt, såfremt personen har familie (og dermed et potentielt netværk) i oprindelseslandet. Man skal vel ikke have en universitetsuddannelse for at forstå, at man ikke kan sende folk til et land, som de ikke på en eller anden måde har tilknytning til, men det må jeg så undskylde, at jeg ikke forklarede godt nok.

Fashion-Seller:

Permafrost:

Her i landet har vi rigeligt besvær med etniske danskere, der ikke kan opføre sig ordentligt, vi behøver bestemt ikke at importere problembørn fra fremmede himmelstrøg. Og da de røde partier ikke evner at fremsætte en realistisk løsningsmodel, så er det op til pragmatikerne at gøre en forskel.

Nej det er forkert at formulere det sådan. Det burde lyde: "Her i landet har vi rigeligt besvær med at respektere andre mennesker, og værdsætte andre mennesker af anden herkomst, og anse dem som mennesker."

Det problem du omtaler er DKs egen skyld. Intet andet. Forfejlet integration og manglende respekt overfor mennesker med en anden hudfarve. Det hele startede i 1970´erne med import af arbejdskraft til jobs Danskerne ik selv GAD udføre. De tyrkere mm der kom til DK, blev ik anset for mennesker, og fik ingen respekt. De var bare "slaver" der skulle slikke danskerne i røven, og lave det danskerne bad dem om. Da arbejdet 15-20 år senere forsvandt skulle selv samme mennesker pludselig udvises. Joooo men man kan da ik smide folk ud, som man selv invitere? Det mener danskere så tydeligtvis godt at man kan...

Og hvordan tror du lille Mohammed har det? Lige fra børnehaven af bliver der ydet forskelsbehandling. Han må ik komme med Jacob hjem og lege, fordi Jacobs forældre er totalt MEDIEBLINDE, og anser en 4 årig dreng, so mtyv, terrorist, morder osv. Når Mohammed kommer i skole, så bliver forskelsbehandlingen endnu større, og sådan fortsætter det.
Kan problemerne i samfundet måske skyldes forskelsbehandling eller bare at Danskere generelt ser ned på personer med en "forkert" hudfarve?

Ja undersøgelser bekræfter ovenstående, hvilket vil sige det ik er Mohammed, som er problemet, men Danskernes væremåde!

Kronisk dårlig samvittighed er typisk dansk. Og den er langt mere destruktiv end f.eks. janteloven, som man ellers gerne overfalder her på sitet.

Jeg kan fortælle dig, at jeg ikke var født i 70'erne, at jeg ikke har inviteret nogen og at jeg ikke har brugt slaver, der skulle slikke mig i røven. Selv hvis jeg æder din præmisse, og antager, at de problemer vi ser i dag er det danske samfunds egen skyld, så har det ikke noget som helst med mig at gøre, og jeg vil ikke straffes for det.

I øvrigt voksede jeg op i et indvandrertungt område, så jeg ved af erfaring, at grunden til, lille Muhammed ikke må komme med hjem at lege er, at hans forældre modsætter sig. Man må helst ikke interagere for meget med danskerne, for "de er ikke som os". Hvis du vidste, hvor mange afbud jeg har set til børnefødselsdage, ekskursioner, lejrskoler og andre sociale begivenheder, fordi lille Muhammeds forældre har givet ham forbud mod at komme, så ville du skamme dig over den udtalelse. Jeg startede i folkeskolen i slutningen af 80'erne, og der blev gjort ALT, både fra skolens og de danske forældres side, for, at Muhammed skulle føle sig som en del af fællesskabet, men mod Muhammeds far kæmper alle gode intentioner forgæves.

Og mht. til forskelsbehandling, så hørte jeg for ganske kort tid siden om en undersøgelse, der viste, at velintegrerede indvandrere ikke følte sig diskrimineret imod eller ført om bag i køen. Jeg skal gerne se, om jeg kan grave den frem på et tidspunkt, hvis du ikke selv kan finde den omtalt et eller andet sted.

Fashion-Seller:

Permafrost:

Synes du, at det er urimeligt, at indvandrere, og efterkommere deraf, skal opføre sig ordentligt, mens de opholder sig i Danmark? Mener du, at demokratiet er den mest fornuftige styreform og at ligestilling er ønskværdigt? - For indtil nu har vi givet opholdstilladelse og statsborgerskab til en anseelig mængde mennesker, der hverken interesserer sig for ligestilling, demokrati og den danske lovgivning.

 

Self skal de opføre sig ordentlig, men de skal fandme os respekteres, som mennesker på ligefod med alle andre. De skal ik stemples på hudfarve eller religion, som du er godt igang med. Fordi Thomas begår et mord, så er alle Danskere ik mordere. Ligeledes forholder det sig med muslimer eller andre religioner.
Hvis man som Dansker med mulighed for en okay uddannelse, ik kan skelne mellem forbrydere og gode mennesker, men vælger at stemple en hel befolkningsgruppe, så er der noget totalt forkert!

Og hvorfor interesserer de sig ik? Fordi Danskerne dømmer alle på forhånd. Undersøgelser viser af en muslims arbejder skal være 3 GANGE SÅ DYGTIG, som en Dansker for at få jobbet. Ja det siger sku alt!!!!
Ville du selv interessere dig i et samfund, hvor du var skurken og dømt på forhånd?

Hvis du ik magter, at sortere slynglerne fra alle de reelle, så synes jeg du har et alvorligt problem. Men det ser man desværre over alt efterhånden, og der er vel en grund til at DK er blevet så rasistisk, som det er...

Respekt skal man gøre sig fortjent til, og i denne sammenhæng kræver det såmænd ikke andet, end at man opfører sig ordentligt og ikke ligger samfundet til last. Det er min opfattelse, at veltilpassede indvandrere nyder større respekt end deres etnisk danske ligemænd, hvilket fint illustreres af den medvind, vore muslimske politikere nyder. Du kan ikke fortælle mig, at f.eks. Naser Khader ikke var et højt respekteret medlem af samfundet, før han fik en hjerneblødning og stiftede Ny Alliance. Det samme gør sig gældende for de intellektuelle, kunstnerne og selv de opsøgende gadearbejdere, der, modsat problembørnene, faktisk yder et konstruktivt bidrag til vores fælles samfund. Det er sgu lidt svært at få øje på rascismen.

Måske du forveksler rascisme med frustration? Godt en trediedel af de danske vælgere er så frustreret over politikernes døve ører og manglende vilje til at gøre en forskel, at de ser sig nødsaget til at stemme på et regulært cirkusparti, der bestyres af landsbytosser og RIGTIGE rascister. Det burde fortælle dig lidt om, hvor slemt gennemsnitsdanskeren oplever de her ting i sin hverdag.

Jeg dobbelt-quoter lige, for den her er vigtig at få med:

Fashion-Seller:
Og hvorfor interesserer de sig ik? Fordi Danskerne dømmer alle på forhånd. Undersøgelser viser af en muslims arbejder skal være 3 GANGE SÅ DYGTIG, som en Dansker for at få jobbet. Ja det siger sku alt!!!!
Ville du selv interessere dig i et samfund, hvor du var skurken og dømt på forhånd?

Jeg har tilbudt at finde frem til den undersøgelse, jeg omtalte, så det ville klæde dig, om du også viste noget dokumentation for din.

DR kørte på et tidspunkt et projekt, der skulle få unge andengenerationsindvandrere i arbejde, for nu skulle danskerne se, hvor stort gåpåmod de unge mennesker havde, og hvordan det var vores udtalte rascisme, der holdte dem tilbage i forhold til at leve op til deres potentiale. Man havde linet aftaler op med adskillige store danske virksomheder, der med åbne arme stod klar til at byde de nye medarbejdere velkommen. - Tør du gætte på, hvor mange indvandrere der mødte op?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

39/40 - men udvandrer næste år, om alt går vel :-)

Køb ren argan olie her

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Her er den amerikanske udgave: www.msnbc.msn.com/id/13442226

Den er faktisk meget interessant, synes den stiller mere relevante spørgsmål end den danske prøve.


// Peter

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)