Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter i en krise tid....

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde. Mit navn er Mille-Maj og jeg er ny. Glæder mig over at nogle har oprettet dette site og jeg glæder mig til at bruge det....

Jeg har nogle spørgsmål...

1: Kan nogle hjælpe mig med at vurdere om min hjemmeside er "for rodet".....mister man overblikket?

www.mille-maj.dk

2: Jeg lagde weekend kurser ud og i løbet af en uge fik jeg 10 henvendelser, hvoraf 4 blev til noget, men efter en uge....ingen ting, og det er nu maaaange uger siden.

3: Hvordan filan får man folk ind på siden, da den er hele mit udgangspunkt. Den er bygget op med kursus kalender, og jeg vil gerne have folk til at bruge DEN, i stedet for at "ringe"........nogle forslag?

4: Jeg er totalt fattig og har bygget, malet, hamret og savet alt selv, for at gøre det billigst muligt. Har været så heldig at kende en grafiker som har lavet plakater, foldere og hjemmeside gratis, men jeg syntes stadig ikke der sker noget. Har p.t. hængt plakater op over alt i nærområdet, men kun en henvendelse.. Er mit koncept HELT ude i hampèn??

Måske jeg henvender mig "mest" til kvinder og unge mænd, da de elsker det med grafitti og tags. Men hvordan kommer jeg ud til institutionerne og firmaerne?? Og så på den villigst mulige måde???

Jeg syntes selv at jeg har noget fedt at tilbyde, og har overvejet om jeg kunne kontakte fagblade som BUPL, PLS...AOF m.m.  Har nogle erfaringer hermed???

Håber at nogle kan være behjælpelige, da jeg er ved at være urolig for om jeg når at gå "fallit" inden jeg ringtig kommer i gang. Har knoklet for det, og ville være møg ked af at se det dø ud....

Spiller krisen en rolle? Årstiden??? Hvad? Har nogle forslag til hvordan jeg gør opmærksom på min eksistend med få midler???

Kærligst en bekymret iværksætter     

Mille-Maj

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort - kan jeg sige at jeg lige skulle bruge 5 sek. på at finde ud af hvad hulan du solgte på siden.. så det skal da vist være lidt mere tydligt. :)

hvis du vil ud til institutioner m.v så er det ud og lave fodarbejde - gå til receptioner tal med folk. det er den slags der skaber kunder.

øv dig på en elevator tale. max 2 min til at præsentere dig :)

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening:

Din baggrund skal væk! Jeg ved godt kunst og sådan noget... bla.. Den forstyrre alt for meget i min øjne! Smile

Dit produkt skal i forgrunden. Med det mener jeg at du ligesom har gemt den væk i den venstre side. Der hvor reklamerne plejer at ligge! Jeg tror ikke det er det rette sted til den. Placere din kalender på forsiden!!!

Først indtryk af siden for mig var en blog for en "børnehave", ikke et sted hvor man kunne tilmelde sine børn til noget sjovt!

Jeg har selv 4 børn og jeg kunne godt bruge sådan nogle tilbud, så jeg tror der er et markedet for det.Yes

Skriv også lige på hvor det finder sted! Så man ikke skal op i den kontakt og finde det!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes siden er yderste fornuftige og overskuelige .side du har fået lavetSmile

Lidt links til siden , det ville hjælpe til en bedre placering på gogle ,

jeg ville lave.En længere titlen denne her 

<title>Nyheder</title> mener den gerne må være op til 65 tegn lav en sælgende tiltet , det giver flere klik fra google af.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud over din menu med "Undervisning" så har du slet ikke fokus på at sælge noget på din forside.

En hurtig løsning kunne være 3 modul kasser ved siden af dit logo med 3 tydelige og klare produkter du vil sælge - det kan være kursus1, 2 og 3 for den sags skyld men meget klart og enkelt kommunikeret så man ikke er i tvivl om at det er 3 produkter du sælger.

Så vil du med det samme gøre tydeligt opmærksom på dine produkter og det du sælger - som en anden skrev i tråden så troede jeg også først det var en blog og kunne ikke rigtigt se at du rent faktisk solgte noget.

Så få strømlinet din kommunikation og gør dine produkter tydelige og placer dem så de ligger der hvor folks øjne kommer forbi.

Ps. derudover så ville en omgang teknisk søgemaskineoptimering gøre underværker - og da du jo bruger Joomla så skal du da være velkommen til at kontakte mig for mere information :)

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Ps. derudover så ville en omgang teknisk søgemaskineoptimering gøre underværker - og da du jo bruger Joomla så skal du da være velkommen til at kontakte mig for mere information :) 

Jep og få nogle søgemaskine venlige URL'er, titles på links og billeder og noget fornuftigt information  i description og et RSS feed!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj,

jeg er ikke enig i at du skal fjerne baggrunden på din hjemmeside, jeg synes den er perfekt. I mine øjne er det stemningsbillederne på forsiden, der gør det lidt rodet. Hvis man står f.eks. på kontaktsiden, så er det jo smukt og overskueligt.

De andre har derimod ret i at det er svært at se hvad du sælger. Tænk over hvad det er folk får ud af dine kurser og sørg så for at det budskab får en helt central placering på hjemmesiden. Dit tilbud skal fange min opmærksomhed i løbet af få sekunder og få mig til at tænke "wow, det kunne jeg godt tænke mig."

Fat mod, du har et super-godt koncept og jeg er helt sikker på at det har potentiale. Men det er ikke nok med en hjemmeside. Du skal også ud i den virkelige verden og gøre opmærksom på dig selv.

Held og lykke!

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille

Jeg vil ikke gøre mig klog på hjemmeside opbygning, det er der mange andre, der er meget bedre til, end mig herinde.

Men jeg tænkte på, hvad det er, som er dit tilbud, umiddelbart tænkte jeg på om du tog ud og lavede noget klippe/klistere i børnehaverne, da jeg så din hjemmeside.

Du skal ikke være bange for at gøre opmærksom på dig selv, som noget unikt - en rigtig kunstner og distancere dig lidt fra pædagog klippe/klistre niveau'et.

Jeg kender en billedkunstner, som har en spændende markedsføring, blandet af hjemmeside, kurser, events og meget mere, hun hedder Kirsten Murhart, prøv at kigge lidt der.

Jeg tror ikke kurserne i sig selv giver kassen, men de giver mulighed for at få noget opmærksomhed og omtale om dit "rigtige" arbejde nemlig kunsten.

Klart at pengene ikke sidder så løst for tiden, men mange kan godt lide at have noget originalt kunst, måske ikke til 50.000 kr men en lille ting til et par tusind vil mange stadigt gerne betale.

Held og lykke med projekterne og håber du må få fulde hold og mange besøgende.

 

De bedste hilsener

Finn

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj

Alle de andre har skrevet nogle kloge ord, så jeg vil bare sige, at det er et supergodt alternativ til et firmaarrangement. Har ikke set lignende tilbud før (men har heller ikke ledt), så bare derudaf. I disse tider, hvor der er fyret en del personale kunne det være et godt tidspunkt henover foråret at lave noget "nu-holder-vi-resten-sammen" arrangement for at få glæden i en organisation tilbage.

Hvor langt ud rent geografisk rækker du? Tager du ud eller skal det foregå hos dig?

Michael

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael...

Ja, jeg tager ud. Jeg er meget lydhør over for kundens ønsker og behov, så alt er stort set muligt.

Begrænsningen ligger i, at jeg ikke kan undervise 20 på EN dag, da der skal tages billeder, redigeres og tegnes op.....noget som mange ikke selv kan. Derfor er mit max på 7 personer, hvis det er events. Tilgengæld, går folk hjem med et fedt maleri, de kan prale af og som kan pryde stuen.....

Det er selvfølgelig et heldagsarrangement så....jeg tager også folk i atelieet. Her kan man så hygge, male, spise og drikke heonover hele dagen. Selvfølgelig skal folk ikke være plakat stive, for så kan de sku ikke male inden for en streg.....men du ve....hygge inden for rimelighedens grænser, og så kan folk jo tage ud og fulde sig senere, hvis det er behovet. Folk bliver generelt helt høje, når de får skabt et fedt værk, som ligner noget.......og det er sjovt at se som underviser.

Kærligst MIlle-Maj

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)