Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter i en krise tid....

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

3: Hvordan filan får man folk ind på siden, da den er hele mit udgangspunkt. Den er bygget op med kursus kalender, og jeg vil gerne have folk til at bruge DEN, i stedet for at "ringe"........nogle forslag?

Du skal være glad for, at folk ringer. Du sælger noget, som er ukendt og kompliceret. Og det er ikke til at finde ud af priser osv. bare ved at kikke rundt på hjemmesiden.

Måske jeg henvender mig "mest" til kvinder og unge mænd, da de elsker det med grafitti og tags. Men hvordan kommer jeg ud til institutionerne og firmaerne??

Jeg tror ikke, du får institutionerne til at købe noget fra hjemmesiden, som den er nu. Hvis man er pædagog og skal have presset penge ud af et stramt kursusbudget, skal man have en hel række argumenter i hånden, som din hjemmeside ikke leverer. Derfor vil pædagoger altid ringe også, hvis de er interesserede. Jeg ville overveje at lave en helt ny side/samling-undersider alene til institutionerne, hvor der oplysninger om

  1. kompetencer, pædagogerne erhverver, f.eks. inden for IT
  2. om institutionen efterfølgende skal anskaffe sig (dyrt) software og prisen på de materialer, man bruger
  3. den alsidighed, den kreative proces tilbyder
  4. masser af erfaringer med børn, herunder billedgalleri af kursisternes og børnenes produkter
  5. priser for kurser ude og hjemme inkl. deltagerantal og rabatter
  6. pædagogiske overvejelser omkring proces/produkt (som du allerede er lidt inde på)

Selvom du laver en dejlig side bare til pædagogerne, kan du stadig ikke være sikker på, at de finder dig. Bl.a. fordi de ikke bruger hele dagen foran PC-erne men er ude og samle grankogler med børnene. Skulle man tro. Derfor skal du også lave et aktivt stykke salgsarbejde, og her er mange muligheder, måske

  • kontakte de pædagogiske konsulenter i kommunerne og tilbyde et kursus med stor rabat, hvis de kan samle 6 personer, glade kursister anbefaler dig videre, så det gælder bare om at få nogen ind i folden til at starte med
  • invitere pædagogiske fagblade til at være med, når du gennemfører en aktivitet i en institution (de er interesserede i billeder af børn og unge, ikke af dig - dine værker forstyrrer lidt, fokus skal på siden skal være: Hvad kan børnene lave, hvad kan pædagogerne gennemføre, hvis de køber noget hos dig)
  • kontakte Creative Company http://www.cchobby.dk/, som er ret langt fremme i skoene angående nye kreative aktiviteter og få dem til at lave nogle startpakker - hvor du skriver vejledningen og bliver synliggjort

Disse tre koster tid, ikke ret mange penge. Det er der andre ting, som heller ikke gør, men som vil kunne hjælpe dig til at sælge mere. Har du en Facebookgruppe og bruger du den til at  lave farvestålende inspiration om dine aktiviteter på? Har du en blog, hvor du begejstret skriver om materialer, eksperimenter, succes og forsøg?

De bedste hilsner

Anette Sand
(som også sælger kurser og ja: har en blog: http://anettesand.dk og ja: har en facebookgruppe: http://fb.ivbogen.dk Wink)

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en masse gode svar jeg får....puuhhaaa....mit hoved er ved at rende over.

Det der med en masse undersider, det må komme med tiden, da jeg ikke endnu er så god til joomla, at jeg selv kan, desværre.

Jeg har lige lavet siden til institutioner om, samt forsiden, og ville gerne høre omi syntes at det er blevet bedre??

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ser vildt fedt ud og giver god mulighed for overskuelige under rubrikker......takker. Jeg håber snart at kunne nok til at bygge det hele om selv......

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj,

Jeg er enig i, at du skal have mere fokus på, hvad du rent faktisk tilbyder. Til gengæld synes jeg faktisk, at både logo og baggrund er superflotte, MEN...jeg synes bestemt, at du skal fjerne den del af baggrunden, der skinner igennem de 3 sorte rubrikker. Jeg tror, at den del er med til at skabe en unødvendigt rodet og forvirrende helhed.

Teksten i midten ville også - efter min mening - se bedre ud, hvis den var knapt så stor og fed.

Mvh

Thomas

 


www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i dag siddet og knoklet med at lave det hele om......er det blevet bedre og mere tydeligt hvad jeg vil med det hele?

Jeg redigerer teksten på forsiden ned så den passer med den øvrige tekst. Men hvordan virker helheden nu, med billeder og tekst i de forskellige kategorier??

Tak for svaret ;-)

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

??? Jeg forstår ikke hvad du mener. Er altså ikke så IT kyndig, desværre........

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Under ret profil øverst til højre kan du rette din signatur. Den vil så komme til at stå i alle dine indlæg med et link til din side. Du skal ind under debatindstillinger for at finde det. Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skriv i HTML:

<p>Bla.. Bla... <a target="_blank" href="http://www.mille-maj.dk" title="En sigende tekst med dine keywords">En sigende tekst med dine keywords</a></p>

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)