Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online med ny Web-Shop -hvad synes i?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt Nyt År til jer alle, jeg er nu online med min nye web-shop www.babybow.dk  hvad synes i?

Jeg modtager meget gerne ris, ros og gode forslag fra jer dygtige aminoer Smile

Jeg vil meget gerne have shoppen øverst på google med de organiske søgeord, men har ikke selv tiden til det. Så hvis der er nogen der kan byde ind med et godt SEO tilbud ville det være super!

Mange Nytårs hilsner

Tine

info@babybow.dk

www.BabyBow.dk

 

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes det ser godt ud, lige med førstehåndsindtryk.

Men jeg syntes i den der menu "Produkter", at den er lidt forvirrende, måske kunne man lave et lille <br /> ligesom i menuen "Info".

Teksten i boksen "Velkommen til BabyBow" er en tand for lille, syntes jeg. Måske en lidt større boks, også x-small istedet for xx-small.

Det tekst som er under boksen "Velkommen til BabyBow" syntes jeg næsten også skal ind i en boks.

"KØB NU OG FÅ EN MUSSY RANGLE MED SOM GAVE! (værdi 69kr)" failer i den boks den er i. Og jeg bruger Chrome :-)

Men syntes at teksten er meget lille, altså "standart" teksten som er f.eks. under Om BabyBow.

Teksten som er under købsbetingelser er tilpas.

Dbh. Kenneth

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er meget synd at dette falder ud af boksen, det står halvt udenfor :

KØB NU OG FÅ EN MUSSY RANGLE MED SOM GAVE! (værdi 69kr)

 

jeg bruger Google Crome til at se din side i :-)

 

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Jeg synes det ser rigtig flot ud!Stick out tongue

Dog må skriften gerne være større - og evt. i en mørkere farve end den du kører med pt..

Men ellers super flot og let tilgængelig side - med flotte varer!

Kh

Sanne

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Tillykke med butikken - det ser rigtig flot ud.

Ligeledes varerne du har ser gode ud..

En ting jeg lige studsede over da jeg prøvede at bestille, var at fragten var dyrere for erhverv - end for privat ( begge PD).

Så forstod jeg ikke lige det med en ekstra gave ?  Er det bare hvis man sender ordren igennem "nu", så får man automatisk ranglen med ?

Held og lykke med shoppen

Mvh

Jesper

 

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Enormt lækker... og nem navigation. Nu ved jeg ikke hvor står prisvariation der er, men det kunne måske være en idé at have en menu der prisopdelte dine varer.

Ved ikke om man måske kunne, grundet logoet have tendens til at skrive baby.bow.dk (bemærk punktummer)

En lille grafikfejl:
I venstre side følger der en tyk baggrundsstreg i toppen af hver boks. Checket i firefox. I øvrigt er det med teksten uden for boksen også gældende i firefox. :)

De grønne gradienter skulle måske være lidt mere "flade" i det.

Men ellers helt klart en superflot webshop. Håber at den giver masser af salg. :)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Tillykke med din nye webshop :) - Vi er jo nærmest naboer, da vi bor kun 4 km fra hinanden.

Her er mine råd til dig

 

Tekster :
drop comic sans - jeg startede også med den skrifttype men den er ikke så læsevenlig så overvej en anden font til dine tekster.

Du skifter mellem de forskellige tekster på din shop - hold dig til en der går igen på alle sider

Den gratis rangle
- smid da et flot billede på af den, så dine kunder bliver fristet til at bestille og dermed få ranglen.

Boksen - velkommen til BabyBow 
op, op, op med den - helt øverst før dine villeder med produkterne bliver vist, og gerne en større skriftstørrelse.

Logo
Drop dit punktum - skriv hellere BabyBow eller Baby Bow - nogle kunne være fristet til at tro shoppen hedder baby.bow.dk

Tekst allerenederest under velkomstboksen
Drop den eller få den ind i en flot boks så den fremtræder optimalt.

Konkurrence
Smid evt. en formular ind på denne her side, så du gør det nemt at tilmelde sig konkurrencen.

Links
Smid nogle links ind på denne her side, du kan jo starte med et link til www.min-mave.dk Wink eller fjern den indtil der ligger nogle links

 

Held og lykke med shoppen, det bliver spændende at høre hvordan det går med den.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Ang. SEO:
Besøg www.curomedia.dk/seo.html, vi tilbyder professionel SEO, til en super pris! Big Smile

Som moderne webdesigner, synes jeg din side ser rigtig pæn ud, men der er mange ting der kunne laves mere prof og moderne! Fx, logoet - det er lidt standard "kedeligt" ...

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig.

 

mvh
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Jeg ved ikke noget om optimering, men tænkte at hvis du nu søger efter søgeoptimering på Google - ja så må de der ligger i toppen være de bedste at tage fat i Stick out tongue

mvh

Jesper

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Unikke titler til hver underside , hver produkt beskrivelse skal man  udnyt fuldt ud , som gøres på forsiden med 65 tegn i titlen.

<title>BabyBow - Søde bamser, babylegetøj, barselsgaver, dåbsgaver.</title>

Hjemmesiden er ellers rigtigt flot lavet tillykke med detSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)