Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender en innovativ og overraskende webbutik?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
www.saxo.dk er for mig en rigtig gennemført side. Den er nem at gå til og deres betalingsproces holder hele vejen. Jeg blve virkelig positivt overrasket første gang jeg brugte den og er efterfølgende vendt tilbage lidt for mange gange :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-07-2007 16:40:28 Forfatter: alsc www.saxo.dk er for mig en rigtig gennemført side. Den er nem at gå til og deres betalingsproces holder hele vejen. Jeg blve virkelig positivt overrasket første gang jeg brugte den og er efterfølgende vendt tilbage lidt for mange gange :)


Den er jo også "E-pusher optimeret" :-)
Med lidt smårettelser, fik jeg sammen med Jørgen som ejer Saxo, konverteringen fra besøg til salg løftet med 50% og det er da ok ;-)

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Dejligt at et indlæg kan blusse op her 10 måneder efter at det er skrevet. Det giver da ny inspiration.
Jeg har brugt 10socks.com som eksempel i mit "e-hæfte" How to start a webshop + et par andre som jeg selv fandt.






De eksempler jeg har skrevet er:

Develop your own webshop
If you want a webshop that can do more than just collect goods in a shopping cart, pay the collected goods and send you an e-mail when the transaction is finished you need to develop your own webshop.
Some goods or services demand a tailor made system in order to attract customers or to handle the logistics involved in a sale.

Examples
www.mydummy.co.uk sells dummies / pacifiers with the name of the customers baby engraved. The owners developed their own webshop because they wanted instant confirmation of the name showed on the dummy. They also expected to sell thousands of dummies so they had to make a system to handle the billing, engraving of names, packaging and labelling letters as efficient as possible.

www.10socks.com sells socks in a box with 10 pairs. They have developed a very entertaining shopping area. A lot of innovative thoughts have been put into making the shopping area interesting. This could not have been done in a pre-defined webshop. They have chosen to use a pre-developed shopping cart and payment system – though designed to fit their “square look”

www.NortheastBritishParts.com sells Jaguar and Land Rover Parts. They have a pre-defined webshop with shopping cart and payment. To be able to organise the hundreds of different spare parts, the “shopping cart” collects all the online information (price, picture of spare part, stock, discount etc.)  from the company’s computer based accounting system (an ERP solution). This means that purchase, stock and sales is registered one as transaction.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg ikke huske, hvordan den var før, men hvad end I har gjort, så virkede det :)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 



Vi har netop etableret samarbejde med Talisma, som tilbyder kundeserviceløsninger, som indeholder click-to-call, live chat, email management system og faq-database.



Jeg vil gerne slå et slag for den amerikanske bilforhandler Sheehy.com, som bruger Talismas live chat funktion aktivt til at sælge biler via Internettet. (det er jo lige vand på min mølle )



Men ellers kan jeg godt lide deres forskellige mersalgsaktiviteter (de bruger meget coupons i Amerika) og produktpræsentationer. 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-07-2007 21:20:47 Forfatter: miradesign.dk/nathansen.dk
Selvom e-hæftet er færdigt, vil jeg da lige nævne http://www.bajramibolsjer.dk/bajramibolsjer.dk/

Jeg er tosset med den side!


 

Ja, den er smuk! Og så er den lavet af et par dygtige, unge Aminoer.

 

~

Anja

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved jo ikke rigtig hvad du egentlig søger efter, men jeg har netop i dag åbnet en webshop, der efter min mening skulle få dig til at falde ned af stolen af bare "farvestimulering".

Jeg har selv lavet shoppen via et shopmodul hos dandomain.

 

Jeg er faktisk meget interesseret i at høre et feedback, - hvis du vil!? - Jeg er jo netop lige startet og kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik.

 

Mange venlige hilsner

 

Dorte

Fra Valby
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jegvil da også lige komme med mit indspark.

www.m1.dk

Man kan mene om firmaet hvad man vil, men deres hjemmeside er rigtig god. Den sørger for at kunden på en nem måde kan betjene sig selv. Dermed har de reduceret deres kundeserviceomkostninger betydeligt. Faktisk er det næsten umuligt at finde deres nummer til kundeservice.

Det kræver et login for at se denne funktionalitet.


/Marcus

-- ScanvoX --

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte fra doodeedoo.dk
Du har ret, der er en farvemættet site du har lavet. Mon det er varer du selv får produceret (bamserne?) eller er du blot forhandler? Jeg kan se på din profil, at du har nogle ambitiøse mål og det er fint. Det betyder så også at din web site skal "følge med" disse mål.
Du får her et par skud fra hoften vedr. kommentarer på www.doodeedoo.dk:   


  • Koncentrer dit udtryk / markedsføring ud fra dine fire motivationsfaktorer for virksomheden: "en bedre, gladere, festligere og mere sikker verden" (for børn)   
  • Pas på med ikke at sælge "alt muligt" blot der er farver på. Få produkterne til at hænge sammen   
  • Hvis du selv producerer bamserne kunne du måske koncentrere dig om dem   
  • Jeg synes at tanken med et kraftfuldt farveudtryk på siden er yderst godt. Det kan skille dig ud fra de mange andre børne websider   
  • På grund af din ambitioner med siden, så synes jeg du skal hyre en professionel grafiker og fotograf. Uddannede folk kan altså noget vi - måske nok gode amatører - ikke kan   
  • Så skal du selvfølgelig læse E-Pusher og bruge dens råd


Side 2 ud af 3 (24 indlæg)