Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 2 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der er mange ting her i landet som jeg ikke ønsker at støtte gennem skatten, og det burde efter min egen mening være op til individet selv hvad man ønsker at være en del af...

Danmark har bygget et fundament af en ordentlig omgang jantelov og "falsk kammerateri" mellem 5mio andre man ikke kender anyways. Blandt de ting vi bygger vores sikkerhedsnet op af mener jeg er unødvendige og det ønsker jeg egentlig ikke at spilde mine penge på...  Men det gør jeg jo så alligevel i og med at jeg betaler min skat af de penge jeg har tjent her i landet. jeg syntes midlertidigt ikke det kommer den danske stat ved hvad folk tjener i andre lande, men det vil de jo også gerne have en ordentlig bid af kagen af, og det sgu svineri.!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar:

Jeg syntes midlertidigt ikke det kommer den danske stat ved hvad folk tjener i andre lande, men det vil de jo også gerne have en ordentlig bid af kagen af, og det sgu svineri.!

Aha....hvordan er det noget svineri? Bor du ikke i Danmark da?

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Men lad og nu droppe moral og etik prædikenen, vi har forskellige grænser på forskellige punkter og i dette tilfælde går jeg længere end du gør. end of story...

Konstruktive erfaringer ønskes stadig. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Der er også gode banker i sweitz (kan ikke stave det) der tager ca 600 for oprettelse af en konto myndigheder ikke kan se..

Myndighederne kan godt se det!

Og de fleste banker i Schweiz forlanger et indskud på mindst 50.000 euro... Ellers gider de ik bøvle med kunden!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du ikke bare flytter til et land med lav person skat, så er du total ude over det problem.

Lettere bliver det da ikke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

jeg vil umidlbart ikke mene at det kommer den danske stat ved hvad man tjener andre steder.  Er helt indforstået med at penge tjent i Danmark skal beskattes i Danmark.

Jeg er så af den helt klare mening at hvis et individ tjener penge i et andet land bør personen beskattes ud fra de gældende regler i det land pengene er tjent,  det bliver man så også, men der kommer så en kæmpe regning oveni fra den danske stat. Det syntes jeg ikke er iorden.!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil foreslå dig at søge hjælp hos nogle med samme moralkodeks som du har.

http://www.certuscorporateservice.com/

Spørg efter Rene Holmgreen eller Marc Danciu (eller hvad han hedder i denne uge)

Henrik

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

overvej om ikke du kan finde et land som passer ind i dine begreber, og flyt så derhen.

Du skal bare være klar over når du vælger et sådant givent land, at så skal du altså klarer dig selv, uanset hvad, har du spekuleret over det?

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Her kan du finde den rette bank:

http://inwema.wufoo.com/forms/bank-i-udlandet/

 

Men ja husk der er forskel på lande og hvad du får ud af dine penge..

Jeg ville nok ikke vælge et land uden sygehus betalt eller sikkerhedsnet hvis jeg mangler job..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det ikke en moraldebat...

der er mange ting som jeg uenig i vores skat skal gå til.   Men skal nok lade være med at nævne dem da nogle måske endda også kan truffet eller stødt over det også...

Denne tråd er lavet for at nogle evt kunne komme med egne erfaringer, evt links med relevans. Det skulle ikke være så svært at forstå..

Side 2 ud af 14 (135 indlæg)