Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 5 ud af 14 (135 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trådstarter er ingenting.

Hvis han tjente så mange penge, samtidig med at han er skatteyder i DK, så havde han rådgivere der vidste hvordan tingene skulle laves.

Var han intelligent, så stillede han en advokat spørgsmålet eller andre med forbindelser til formueforvaltning udenfor Danmark.

Ingen normalt begavet stiller sådanne spørgsmål i et åbent forum.

Så der er nok mere tale om enten narkopenge eller returkommision og trådstarter er så på vej til at blive milliardær i sorte penge hehehe for senere af afsone i Thailand eller Burma hehe

Lad ham være, han har ikke forstået noget. 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Interessant emneSmile

Jeg vil anbefale dig at læse meget om dette emne før du bevæger dig ud i de forkerte ting.

Der er tax avoidance og tax evasion, det ene er ulovligt mens det andet er mere en gråzone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_avoidance_and_tax_evasion

Rigtig mange firmaer i Danmark såsom Carlsberg, McDonalds etc. betaler slet ikke skat, da de benytter sig af konceptet Transfer pricing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_pricing

Det betyder at et firma de ejer ved siden af i f.eks. Seychellerne, sender dem en regning på et program passende i beløb til overskuddet i Danmark f.eks.
Ingen overskud, ingen betaling af skat.

Men da det næppe handler om mange penge, ville jeg dog hellere tage rådet om at fokusere på at tjene penge.
Kan dit/jeres firma klare det, ville jeg hellere flytte til en land eller område med lav skat, f.eks. Isle of Man

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fald nu lige ned, der er vel ingen der havde tænkt sig at opfordre til ulovligheder?

Men er man så træt af det danske system, kan man jo flytte derhen hvor man mener forholdene er bedre! Det ville jeg selv gøre, hvis jeg var utilfreds med forholdene!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Trådstarter er ingenting.

Hvis han tjente så mange penge, samtidig med at han er skatteyder i DK, så havde han rådgivere der vidste hvordan tingene skulle laves.

Var han intelligent, så stillede han en advokat spørgsmålet eller andre med forbindelser til formueforvaltning udenfor Danmark.

Ingen normalt begavet stiller sådanne spørgsmål i et åbent forum.

Så der er nok mere tale om enten narkopenge eller returkommision og trådstarter er så på vej til at blive milliardær i sorte penge hehehe for senere af afsone i Thailand eller Burma hehe

Lad ham være, han har ikke forstået noget. 

 

Yes

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Interessant emneSmile

Jeg vil anbefale dig at læse meget om dette emne før du bevæger dig ud i de forkerte ting.

Der er tax avoidance og tax evasion, det ene er ulovligt mens det andet er mere en gråzone.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_avoidance_and_tax_evasion

Rigtig mange firmaer i Danmark såsom Carlsberg, McDonalds etc. betaler slet ikke skat, da de benytter sig af konceptet Transfer pricing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_pricing

Det betyder at et firma de ejer ved siden af i f.eks. Seychellerne, sender dem en regning på et program passende i beløb til overskuddet i Danmark f.eks.
Ingen overskud, ingen betaling af skat.

Men da det næppe handler om mange penge, ville jeg dog hellere tage rådet om at fokusere på at tjene penge.
Kan dit/jeres firma klare det, ville jeg hellere flytte til en land eller område med lav skat, f.eks. Isle of Man

Hej

Beklager men det er ikke korrekt. Transfer Pricing eller Arms Length handler netop om det modsatte. For at der skal gives skattemæssigt fradrag i DK, skal leverancerne  være foregået på normale markedsvilkår og eks. ikke på Seychellerne eller Isle Of Man. Disse bliver underkendt!!!!

Men princippet har du ret i, dog ikke skattely lande.

Den væsentligste grund til de internationale koncerners skatteforhold er, at de grundet en stærk ekspansion og investeringer oppebærer meget store forskudsafskrivninger, afskrivninger, nedskrivninger, som giver fradrag skattemæssigt.

Med venlig hilsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænk sig.
Hvis alle bare betalte sin skat. Ingen sorte penge, ingen skattely, ingen undvigelser. Så kunne man sætte skatten ned for alle. Man kunne spare mange penge i Skat på medarbejdere, da der ikke ville være noget snyderi at opklare. Det ville jo være helt fantastisk :o)
Dog så jeg gerne man lukkede DR ;) Men det er jo en helt anden snak.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Rigtig mange firmaer i Danmark såsom Carlsberg, McDonalds etc. betaler slet ikke skat, da de benytter sig af konceptet Transfer pricing.

Det betyder at et firma de ejer ved siden af i f.eks. Seychellerne, sender dem en regning på et program passende i beløb til overskuddet i Danmark f.eks.
Ingen overskud, ingen betaling af skat.

eller område med lav skat, f.eks. Isle of Man

Transfer pricing og skattely, den går vist ik anno 2010... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Det var dog en af de mest usmagelige debatter her på Amino længe!

Mange andre debatter har, med rette, regler om at man ikke må diskutere direkte kriminelle aktiviteter. Og det er det her! Jeg synes bestemt ikke at Amino skal til at udvikle sig til en kriminel bande - det vil smitte negativt af på os alle.

En tråd som denne burde slettes.
Eller skal vi fortsætte ud af samme spor ...?

Vi kunne i samme ånd have tråde om "hvordan man snyder sin partner", "hvordan man stjæler biler", eller "hvordan man kan cracke den software man gerne vil have", eller "hvordan man slipper afsted med voldtægt" ...

Er det virkelig det Amino vi gerne vil have? FAND'ME nej!

 

I dit indlæg sammenligner laver du grise om til får.... De ting du sammenligner med tåler ingen sammenligning, og det må være i mangel på bedre at du ikke kommer med andet...

 

Hvis jeg laver et smba her i landet og har et holding på eks, Malta, er der vel egentlig ikke nogen ulovlighed i det..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Trådstarter er ingenting.

Hvis han tjente så mange penge, samtidig med at han er skatteyder i DK, så havde han rådgivere der vidste hvordan tingene skulle laves.

Var han intelligent, så stillede han en advokat spørgsmålet eller andre med forbindelser til formueforvaltning udenfor Danmark.

Ingen normalt begavet stiller sådanne spørgsmål i et åbent forum.

Så der er nok mere tale om enten narkopenge eller returkommision og trådstarter er så på vej til at blive milliardær i sorte penge hehehe for senere af afsone i Thailand eller Burma hehe

Lad ham være, han har ikke forstået noget. 

et underligt og utroligt ubegavet indlæg, det er vidst ikke ret meget andet end to små forvirrede fluer i dit hoved..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anders Mikkelsen, Nr1:

Fald nu lige ned, der er vel ingen der havde tænkt sig at opfordre til ulovligheder?

Men er man så træt af det danske system, kan man jo flytte derhen hvor man mener forholdene er bedre! Det ville jeg selv gøre, hvis jeg var utilfreds med forholdene!

det har også været med i overvejelserne og når tiden er til det tror jeg også det vil blive revurderet.

Side 5 ud af 14 (135 indlæg)