Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du vide om kendte ivaerksaettere?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I Thorborgs Talkshow vil jeg interviewe nogle spaendende ivaerksaettere.
Fra gang til gang vil jeg hoere dig hvad du vil vide om den person jeg skal interviewe.
Men jeg vil gerne have nogle basis spoergsmaal som du altid vil hoere om.

Mine tanker er bl.a.:

Hvor gammel er du?
Hvornaar blev du ivaerksaetter?
Hvad var din foerste virksomhed?
Hvordan fik du ideen?
Hvad er det bedste du har gjort for din virksomhed det sidste aar?
Har du nogle gode raad til andre ivaerksaettere?

Osv.

Hvad vil du vide?

Dbh Martin 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Noget jeg synes er interessant er, hvordan hun/han klarede det, da det "gjorde ondt". 

Det er de færreste jeg har talt med, som har haft bragende succes fra dag ét. Det vil sige, at der går en periode inden ideerne begynder at skabe indtægter - men da man jo ikke kan leve af kærlighed og kildevand, så skal regningerne jo betales.

Hvordan kom hun/han gennem den periode - hvis hun/han selvfølgelig oplevede den.

Mange hilsener
Lars

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Osv.

Hvad vil du vide?

Dbh Martin 

Spørg:
Hvilke tre ord, synes du bedst betegner en en god iværksætter?

Hvad, ud over muligheden for at tjene penge, skal en idé eller et projekt indeholde for at fange din interesse?

Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kreditkortnummer og pinkode

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Nu står jeg og er snart flyvene med min første virksomhed, og ligesom spørgsmålet "Hvad er det bedste du har gjort for din virksomhed det sidste aar?" kan hjælpe med at viderudvikle og tænke i nye baner, synes jeg også spørgsmålet "Hvilke "fejl" eller hvad har du haft dårlige erfaringer med". Det synes jeg er rart at vide som 1. gangs iværksætter, "Ting man skal passe på".

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Rpke. Når vi hører/snakker med succesfulde iværksættere, så fokusere vi ofte på deres succes og hvordan de er nået der til hvor de er, men vi kan ofte lære mere af hvilke fejl de har begået, og hvordan de løste dem.

Ellers er det et super initiativ, som jeg glæder mig til at følge med i.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var din største fejltagelse, og hvordan kom du videre?

Hvis du en dag sælger din virksomhed for et astronomisk beløb, hvad gør du så: bruger pengene til en ny virksomhed eller sætter pengene i banken og lever det fede liv?

Hvad ville du være, da du var lille?

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan prissætter du din egen tid?

Her tænker jeg både overfor kunder, men også overfor ens omgangskreds, som ikke nødvendigvis er forretningsforbindelser.

Det er en af de ting, som mange nye iværksættere kunne gøde meget bedre (mig selv inklusiv Big Smile)

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan prissætter du din egen tid?

Her tænker jeg både overfor kunder, men også overfor ens omgangskreds, som ikke nødvendigvis er forretningsforbindelser.

Det er en af de ting, som mange nye iværksættere kunne gøde meget bedre (mig selv inklusiv Big Smile)

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin :-)

Takker for muligheden for at få aflast for alle mine spørgsmål, heheheeee... Så altså...

Jeg vil også gerne vide hvordan de håndterer når det hele kommer bragende ned i hovedet på én.

Andre:

Hvornår blev virksomheden en succes?

Hvilken ændring gjorde den største forskel? -Både + og - resultat.

På hvilke områder skal man satse og hvilke skal holdes på den sikre side?

Hvornår vidste du at du havde succes?

Hvordan blev alle tvivlere der er tæt på (fx familie) håndteret? -Er der andre måder end at sige "sorry, min telefon virker ik, jeg er desuden syg og smitter, og jeg har glemt mit password på min mail og posten stjæler mine breve"?

Hvad er det der gør kunderne så glade, at du har skabt dig en kæmpe succes?

Hvilken personlighedskarakter skal man have for at slå igennem, og har du gjort ændringer i din personlighed for at opnå succes?

Hvilke markedsføringsstrategier har du brugt?

Hvordan håndterer man dårlig omtale og beviser det modsatte?

Hvor mange timer om ugen bruger du på din virksomhed? -Hvor mange brugte du engang? Hvis der bruges færre timer nu, hvad skyldes det så?

Hvordan skaber og vedligeholder man sin succes?

.....Og det var vidst så at jeg kunne komme op med for nu... 

Martin, hvis du engang føler du har overvældende tid og lyst, så er du da også selv velkommen til at besvare spørgsmålene :-)

Hyg!

~*Louise

 

 

creatastica

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)