Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du vide om kendte ivaerksaettere?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Først tak for inspirationen du har givet mig + andre igennem mange år, det har bragt mig hvor jeg er idag. :)

Et punkt jeg mener er overset i iværksætterkulturen, er prisen som betales på hjemmefronten. 
Jeg tror at vi er mange som berøres af dette, både i oppe og nedetider.

Desværre virker det som om emnet er totalt tabubelagt, og det er lidt en skam, alle har brug for pusterum også på denne kant. Set fra mit synspunkt bør man som "kommende iværksætter spørge sig selv hvad er rigdom?, er det penge, muligheder, risiko, og alt hvad det indebører eller er rigdom = familie liv, stabilitet og det som det medfører.
De iværksættere jeg kender betaler alle en pris på hjemmefronten som jeg ikke mener debateres ret meget / nok.

Så et spørgsmål:
Har du måtte ofre noget på hjemmefronten undervejs til succes, og hvis nej, hvilke valg har du truffet som har haft afgørende indflydelse på dette?

Netop det spørgsmål tror ikke mange iværksættere kan svare nej til.

Lige for at runde den af, så er mit liv ikke i kaos, og jeg elsker iværksætteri for alt i verden, jeg har bare oplevet nogle personer som efter opstart af virksomhed, oplever at de har ofret "for meget" for at nå målet og bagefter godt nok har penge, muligheder men i kølvandet ligger alt i ruiner.

Så et andet spørgsmål kunne være:
Har det at miste kone, børn, venner, tætheden til familie været rejsen værd som succesfuld iværksætter?

En lille hyldest til sidst. :)

"Thorborg som præsident for de forenede danske iværksættere"

De bedste hilsner fra Johnny
iAdvice

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)