Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign - udkast

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har på et tidspunkt hørt om et site, hvor det er muligt at få lavet designudkast til sit website for små penge. Herudfra vælger man så det udkast, der er bedst og aftaler det videre forløb med "vinderen".

Er der nogen der ved, hvad sitet hedder?

Mvh.

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

99designs.com

Crowdspring.com

Astada.com

Du kan prøve en af dem :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke crowdspring - her får man det design man vælger, og derefter er omfanget af eventuelle revisioner og justeringer faktisk helt op til den kreative. Så det man køber er i princippet faktisk det færdige design, ikke et udkast :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo snakke med designere som har budt på jobbet og aftale med vedkommenet? Du kan have feedback undervejs for de retter deres arbejde til. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klar over. Men nu blev der altså skrevet:

Herudfra vælger man så det udkast, der er bedst og aftaler det videre forløb med "vinderen".

Og det er ikke sådan det foregår på crowdspring. Man kan godt sige at i starten af et projekt er der tale om "udkast" for at spore sig ind på hvad klienten ønsker, men de ændrer meget hurtigt karakter til at være færdige designs, og når projektet er slut skal klienten vælge en vinder. Og det er så det endelige design - det er ikke et udkast. Og hvorvidt den kreative har lyst til at arbejde videre efter projektet er slut, er helt op til den kreative selv. Typisk er det netop via feedback at man skal få finpudset detaljerne, ikke efter projektet er slut. (Og det er så her at utroligt mange klienter ikke fatter konceptet, i og med at mange overhovedet ikke giver feedback)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg kender ikke noget konkret Website, hvor du kan den slags.
Men jeg er helt sikker på, at du kan få mange webdesignere og webbureauer til at hoppe med på den deal!

Men slå lige en kolbøtte!

Jeg vil stærkt fraråde dig at tage udgangspunkt i designet.
Det svarer til at købe vin efter flaskens og etikettens udseende,

At fokusere på "flot webdesign" er en klassisk brøler, som fører til mange problemer.
Mange dødflotte websites er usynlige hos Google eller virker negativt på potentielle kunder.
Hvis kunderne vil have information i en fart, gider de ikke se en smart flash-intro

Vil du bare have en hjemmeside for hyggens skyld, kan du godt bruge metoden med at studere webdesign som det første, vælge det, du synes bedst om og så aftale det videre forløb.

Har du en virksomhed, der skal bruge hjemmesiden seriøst, vil jeg derimod råde dig til at lade hjemmesidens design være noget af det sidste og gøre "det videre forløb" til udgangspunktet.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det på 99designs, der er super mange kompetente grafikere.

Bare opret en "web design brainstorm" i kategorien web design, så kan du komme af med en $100 USD.

Har lige været med i en contest, hvor der skulle tegnes skitser i første runde, hvor det vindende design blev ført over til en ny runde, hvor det blev designet rigtigt.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias, der er ikke noget der hedder "brainstorm" under web (http://99designs.com/launch/category). Faktisk er der slet ingen options der starter med så lidt som $100. Så forklar gerne nærmere.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Fey:

Elias, der er ikke noget der hedder "brainstorm" under web (http://99designs.com/launch/category). Faktisk er der slet ingen options der starter med så lidt som $100. Så forklar gerne nærmere.

Mente bare at han skulle skrive "brainstorm" i titlen på contesten og samtidig skrive det i brief.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men der er stadig ingen projekter der tillader at starte med så lidt som $100. Selv hvis man vælger custom price, tvinges man til at sætte minimumsprisen som i alle tilfælde er over $100.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)