Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 gange pengene igen indenfor en uge

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

hej allesammen 

Hvis du har kapital til rådighed i omegnen af 100000 euro vil jeg gerne tilbyde dig en total risikofri mulighed for at tjene 5 gange pengene igen på en uge, du er med hele vejen og alt er legalt ingen skjulte ting er involveret og du får dine penge igen plus 500.000 euro in kontanter. du kan kontakte mig via mail flemming.mercedes@yahoo.co.uk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauuu - og der er slet ingen risiko???

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal alting være så hemmeligt... Hvis det ikke er ulovligt så kan der vel ikke ske noget ved at uddybe din plan her på sitet... ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder da ikke tosset . men hvis du så bare lige ikke brugte en yahoo mail .

så kunne vi da godt tage en samtale . og du kunne fortælle lidt om hvem du er osv. 

men ud fra en yahoo mail så skal du nok ud og have fat i nogle skole børn i stedet for der vil tro på hvad

du siger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes yes og hvis det var så nemt, hvorfor så dele det med andre... 5 gange pengene igen på en sølle uge hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Greve
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved godt at det lyder for godt til at være sandt, men det er det, da jeg har ordnet alt vedr. dette selv og investeret alt have jeg havde i dette.

Da jeg efter detter er lavet er interesseret i at lave en virksomhed som financiere iværksættere med gode projekter og på en god måde da vi skal have gang i den igen og hvwm er bedst til dette. det er alt et spørgsmål om at finde de rette partnere, jeg har muligheden når jeg har fundet de 100.000 euro, da alt jeg skal er at tage investor med til madrid spainen. alt vil være open in rejse hvis det er den/de rigtige person/er da møde kan finde sted i københavn.

 

Fra Greve
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming thyge hansen:

CITAT din egen profil:

"Hej jeg søger samlet investering på 800.000 dkr.  max.og denne investering kan blive overvåget at investor hele vejen, selveinvestering tager en uge, investeringens afkast er 10 til 1 , men kræver at investor rejser med til madrid spainen."

Igår gav investeringen 1 til 10, og idag er den nede på "kun" 1 til 5... Øhhh???

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Greve
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nej der er ikke nogen risiko , det er ganske enkelt jeg har kontanter liggende i spanien under control af national banken in spain som har stemplet samme kontanter da jeg har været for langsom til at flytte dem så af sikkerhedsgrunde er de stemplet så ingen kan bruge dem, og det koster mig 100000 euro at fjerne stemplet under supervision af national banken i spanien,  så alt er legalt

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror han mente at det IKKE skulle være en gratis mail. Så det ligegyldig om det er en hotmail, gmail eller øvrigt. Det lugter jo langt væk.

 

Du må komme med en forretningsplan, og gerne et cvr-nummer.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)