Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordentlig SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er markedschef i Interflora og har siden 1998 drevet www.interflora.dk 

SEO er indtil nu blevet lavet af forskellige firmare med kompetancer inden for området. Noget har været rimelig OK, andet har været knap så godt. Jeg overvejer selv at gå lidt mere aktivt ind i SEO, forstået på den måde at jeg formentlig vil hyre en som kan løfte opgaven sammen med mig. I den forbindelse høre jer om I ønsker at bidrage med nogle bud på hvordan I mener jeg bedst kommer i gang.

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og velkommen til
Hvis du kan bruge en alm. brugers bedømmelse af din side, må du sige til, jeg har en del jeg godt vil ud med
Ihvertfald velkommen til Amino.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan,

 

Det har altid været en af mine kærneydelser, at sikre at de virksomheder jeg hjælper med søgemaskinestrategier får opbyget en solid intern viden. Jo mere du selv ved, jo bedre bliver resultaterne - uanset hvor meget hjælp du får udefra :)

Senest har jeg hjulpet bl.a. Zillow.com, Zecco.com, Encycopedia.com, Avisen.dk, New York Times, Krak og mange flere.

Jeg har hamrende travlt for tiden, så alt efter hvilken form for projekt du er ude efter kan jeg ikke love at jeg kan tage jere ind lige med det samme, men du er velkommen til at give mig et ring på 22 27 07 10, så kan vi da snakke om det.


Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

SEO
Jeg kan godt se at i mangler en del bedre SEO på jeres side. I kører med frames på jeres side, hvilket begrænser jer en smule da der så formentligt skal laves noget sjov (men det ved Demib en masse om, så mon ikke han lige fortælle om det senere ;-) Der er så mange af de simpleste søgemaskine optimeringer som mangler, så jeg ville virkeligt hyre et firma som har styr på det. Du kan nok finde en herinde fra, som kan gøre det for jer. Pengene er godt givet ud. Men måske i bare skal få lavet et optimeret site fra starten, når i skal have lavet nyt design ;-)

Adwords:
Jeg har undersøgt nogle af jeres søgeord og de adwords kampagner i kører i forvejen, og her er ihvertfald en mulighed for en del forbedringer, som sikkert vil kunne give jer et pænt antal flere besøgende, og en del mere salg endnu. Bare en fejl som at en "klikker" ikke lander direkte på den produktside, som viser det produkt han har søgt på er en stor fejl, som vil kunne hæve konverteringsraten betydeligt hvis den rettes! Istedet smides han bare til forsiden. Jeg kan ikke se om dette er fordi at programmørerne eller dem som har sat det op, ikke har kunnet få det til at virke, for jeg kan jo se at der bruges noget ref. halløj. Om dette er til sporing eller om det er for at vise hele siden med frames, kan jeg kun gætte mig til, men mon ikke det er for at vise hele siden med frames.

Website:
Det virker bare ikke professionelt nok, så stort et firma burde have et bedre websit som gør noget for at sælge sine produkter. Jeg føler lidt at jeres website bare er en oplysningsside, og ikke et sted hvor jeg køber blomster, dekoration osv. Der er mange ting der kunne gøres bedre, og det behøver bestemt ikke være noget der koster vildt mange penge. Men et mere professionelt salgorienteret design, vil helt sikkert kunne give jer meget mere salg. Jeres konverteringsrate vil stige og dermed vil jeres ROI også stige, især opholdt med hvis i optimerer jeres adwords annoncer MEGET bedre. Prøv evt. at læse Martin Thorborgs "E-pusher Light" så kan du komme lidt ind i det mindset, om at optimere sådan et website til mere salg, og diverse led som henviser til jeres website, for hvis i optimerer så det bliver bare nogle få procent bedre i ledende, markedsføring, landingpage og chekcout så kan i ende med et fordoble jeres indtjening med få midler.

Mvh

Kim Sand Sørensen






Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

Jeg sidder til dagligt og laver Internet Marketing, herunder Search Engine Marketing (PPC og SEO) samt e-handel optimering for bl.a. DR Netbutik, SPAMfighter mf. - du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 6060 4444 (email: sebastian @ netinvade.com ) og få en snak om, hvordan man kunne arbejde på at få forøget målrettet trafik. Udover SEO kunne det måske også være interessant for jer, at få strømlignet processer og adfærd på jeres online forretningsområde, så flere brugere ender med at foretage en bestilling online.

De bedste hilsner
Sebastian Gullak

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri...... Jo tak, håber at få en masse og forhåbentlig også kune give en masse, jeg har jo været "digital købmand" i en del år.  Jeg har jo tøffet lidt rundt på Amino den sidste måned, og har, ved flere lejligheder, bemærket dine knivskarpe og realistiske indlæg. Jeg vil sætte meget stor pris på dine holdninger.
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Tak for dit indlæg......

 

Jeg er faktisk i fuld gang med et nyt layout, som naturligvis ikke vil være i frames. Sitet som du ser i dag blev udviklet i 1999 og dengang var det (mig bekendt) ikke problematisk med frames i forhold til SEO, men der er jo sket rigtig meget siden.

 

Faktum er at jeg lige nu befinder mig lige præcis som du beskriver. Hvilket er årsagen til at jeg i dag er gået i gang med Amino. 

 

Vi skal jo have en SEO som spiller optimalt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Et lille tip:
Hvis I er i gang med at ændre websitet er det uhyre vigtigt at I får implementeret en ordentligt "flytte-stratei", således at størstedelen af den eksiterende (omend begrænsede) værdi i søgemaskinerne flyttes korrekt over i det nye design.

Det skal gøres INDEN i skifter designet - IKKE efter. Dagen efter kan det være for sent.



Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
> og dengang var det (mig bekendt) ikke problematisk med frames i forhold til SEO

Den gang var jeg moderator på debatten Search Engine Forums i gruppen "Dynamic Pages, Frames & Stuff" og omend der dengang, som nu, eksisterede masser af hacks der kunne løse nogle af problemerne, blev det - og bliver det, aldrig lige så godt som ikke at bruge frames. Eneste forskel på dengang og nu er, at lidt flere folk har erkendt at frames er noget skidt i langt de fleste sammenhæng.
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

Tak for dit råd, det er helt klart noget vi skal være opmærksomme på. Mht. Frames - dengang, så har du nok ret i at det i dag er gået op for flere at det er nemmere uden

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)