Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil DU helst kontaktes af en sælger???

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger omkring jeres foretrukne form for kontakt fra en sælger. Her tænker jeg på jer som har en butik.

Vil I helst have at en sælger ringer til jer for at få en aftale? Kommer uanmeldt og hilser på? Sender materiale med posten og kontakter jer telefonisk eller personligt efterfølgende??

Håber at I vil give jeres mening til kende...

Mange hilsner

Camilla

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagapo:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger omkring jeres foretrukne form for kontakt fra en sælger. Her tænker jeg på jer som har en butik.

Vil I helst have at en sælger ringer til jer for at få en aftale? Kommer uanmeldt og hilser på? Sender materiale med posten og kontakter jer telefonisk eller personligt efterfølgende??

Håber at I vil give jeres mening til kende...

Mange hilsner

Camilla

Uanmeldt er for mit vedkommen et totalt nej.

Er der fremsendt et matriale som der fanger mig, er man da meget åben for en kontakt.

Hader sælgere der ringer/kommer uanmeldt, da det spilder både min og sælgerens tid

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hader sælgere der ringer/kommer uanmeldt, da det spilder både min og sælgerens tid

Jeg sælger klart flest annoncer, når jeg kommer uanmeldt og spilder folks tid Wink.

Jeg oplever, at mange foretrækker, at man ringer, men næsten alle har større tendens til at købe, når man stiller uanmeldt i butikken. Og de fleste har endda tid til at hyggesludre lidt, før de køber.

- Jeg selv, som altså ikke har butik, men kontor, foretrækker at sælgerne sidder ved deres telefon og venter på, at jeg ringer til dem :-)

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Foretrækker de kommer forbi.

Bruger ikke min tid på telefon sælgere og tilsendt materiale.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Johnny Nielsen:

Hader sælgere der ringer/kommer uanmeldt, da det spilder både min og sælgerens tid

Jeg sælger klart flest annoncer, når jeg kommer uanmeldt og spilder folks tid Wink.

Jeg oplever, at mange foretrækker, at man ringer, men næsten alle har større tendens til at købe, når man stiller uanmeldt i butikken. Og de fleste har endda tid til at hyggesludre lidt, før de køber.

- Jeg selv, som altså ikke har butik, men kontor, foretrækker at sælgerne sidder ved deres telefon og venter på, at jeg ringer til dem :-)

mvh Hans

He He, nu er du så aldrig kommet uanmeldt forbi mig, og har aldrig spildt min tid :-)  tvært imod

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagapo:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger omkring jeres foretrukne form for kontakt fra en sælger. Her tænker jeg på jer som har en butik.

Vil I helst have at en sælger ringer til jer for at få en aftale? Kommer uanmeldt og hilser på? Sender materiale med posten og kontakter jer telefonisk eller personligt efterfølgende??

Håber at I vil give jeres mening til kende...

Mange hilsner

Camilla

 

Hej Camillla..

Jeg må indrømme jeg hader når de forskellige RINGER med tilbud.

1. man ved ikke hvem man snakker med,

2. Hvis jeg siger ja til et tilbud så vil jeg gerne have det på skrift.

3. Face to Face sælger bedst ;)

Mvh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælger helst "Nej tak til sælgere af alle former og slags"...

Vi kontakter selv et firma, hvis vi har brug for deres varer eller service...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant at se så forskellige holdninger....kom endelig gerne med flere ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foretrækker et opkald, og hvis det har interesse , at de efterfølgende sender mig mail med detaljerede oplysninger.

Det er da også måden jeg selv gør det på Smile , og så samtidig gøre opmærksom på at man meget gerne kommer forbi til et møde.

Herefter opfølgning efter 1 uges tid , hvor man kan aftale mødet, eller ihvertfald videre førløb.

Uanmeldt har jeg prøvet, men næsten umuligt med mine kunder, da jeg ikke har nok info omkring deres behov/åbningstider. De fleste er dog flinke nok ( hvis de er der), men den anden metode giver bedst for mig.

Det betyder sikkert også meget hvilken branche du er i.

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som oftest hyggeligt med personligt fremmøde - men det kan også være frustrerende, hvis man har meget om ørene.

Telefonsalg virker så tilfældigt. Jeg har erfaring med ét firma, som har ringet til mig fire gange i år, og forsøgt at sælge samme produkt - og jeg købte det første gang de ringede. Så ville jeg foretrække at de mødte personligt, så de primært spildte deres egen tid. :)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)