Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EuroAds-links på Facebook - Hvordan???

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bare at potentialet i disse facebook grupper er meget lavt, og det derfor ikke er usandsynligt du har sendt en reklame ud uden at tjene penge på den. Kan du ikke se hvor mange klik du har haft på kampagnen?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

CTR kommer jo i den grad ud på om der er relevans i forhold til det som gruppens samlingspunkt er omkring.

Trådstarter,... får du slet ikke engang kliks?.... (hvilket du kan se af din statistik)

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde og kigge. 

Jeg har nuller over hele linjen...

0 visninger, 0 klik osv. 

Jeg gør jo tydeligvis noget forkert, men jeg ved ikke hvad. 

Hvis I kender en god step-by-step fremgangsmetode til EuroAds på Facebook (eller et andet CPA-netværk) vil jeg MEGET gerne vide den. 

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Jamen det er vel fordi han ikke kan sende dem beskeder. 

Han er nødt til at sætte sine links ind i status-baren. 

For når en gruppe får over 5000 medlemmer, kan man ikke længere sende dem beskeder. 

Det er noget Facebook har gjort, netop for at holde spam osv. nede. 

Eller tager jeg fejl?  

I starten sendte ham dem som beskeder til dem, men nu laver ham dem ind i status-baren, hvor der typisk er 50-150 personer, der har været inde og sige "synes godt om" - så linkene bliver set.

Du behøver ikke oprette facebook som et medie ved Euroads. Jeg har tidligere smidt et pr. kampagner ind på Facebook fra min Euroads konto og der har jeg både fået klik og lead.

Ellers kan du oprette facebook under "andet medie" på euroads.

Men tror det er fordi, at der virkelig ikke er penge i det. Brugerne bliver bombet til med reklamer heletiden og derfor er det virkelig svært at få dem til at klikke - medmindre det er yderst relevant for dem.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Har lige været inde og kigge. 

Jeg har nuller over hele linjen...

0 visninger, 0 klik osv. 

Jeg gør jo tydeligvis noget forkert, men jeg ved ikke hvad. 

Hvor mange brugere har du i din gruppe?

For de reklamer (opdaterings beskeder) jeg modtager i indbakken på min private facebook profil, de bliver bare slettet uden jeg ser dem. Sådan tror jeg rigtig mange gør, da der kommer så meget biiiib på facebook, at folk gider ikke bruge tid på det.

Så tror du gør det hele korrekt - folk gider bare ikke klikke.

Men du skal kopier linket, der bruges til nyhedsbreve og indsætte i din status opdatering eller besked til brugerne og så virker det.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, Kristian. 

Har nu oprettet mine FB-grupper som "andet medie". 

Jeg har næsten 5000 medlemmer i min gruppe. 

Holder den under 5000, så jeg kan blive ved at sende beskeder ud. 

Det er klart at folk ikke er så modtagelige overfor reklamer på Facebook. Det er jo ikke derfor de er der. 

Men din ven kan tjene lidt penge, så det er jo ikke umuligt. 

Og ja, han har 60.000 medlemmer, så det er selvfølgelig noget andet. 

 

Hvis du har nogle andre gode affiliate-tips, må du meget gerne sige til. 

Mvh. Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige en anden vinkel: 

Hvordan får jeg smeltet EuroAds ind i Facebook-annoncer?

Hvis jeg finder en god kampagne, og gerne vil have banner-reklamen ind i en Facebook-annonce, hvordan får jeg det så til at fungere? 

Jeg har tidligere brugt Facebook-annoncer til at markedsføre andre produkter, så jeg ved godt hvordan mediet fungerer som udgangspunkt - mangler bare at vide hvordan jeg får et banner ind i annoncen! 

Har du svaret? 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Der skal ikke mere til? 

Jeg har bare allerede sat et par EuroAds-links i nogle beskeder, som jeg har sendt til tusindvis af gruppemedlemmer - ikke én krone har jeg tjent...

Har jeg brugt det forkerte link

Hvad gør jeg forkert? 



Hej

Tror ikke somsådan du har gjort noget forkert. Nu kender jeg ikke størrelsen på dine grupper og hvor mange du har af dem. Men fordi du sender et affiliate ud fra fx. euroads til en gruppe med lad os sige 2000 medlemmer. Så er det ikke en selvfølge at det udløser et salg eller et lead. Såfrem det gør er det godt gået hvis det blot er et affiliate link.

Du skal huske på at det link du sender ud skal have et sammenhæng til den interesse der er grunden til folk er medlem af den pågældende gruppe. Derudover er der mange som anser breve fra grupper som "spam". På ligefod med alle de reklame mails de modtager i deres mail indbakke. Når en bruger modtager et brev på facebook tænker personen pludselig. HEY! Brev til mig, spændende. Hvem mon det er fra? Hende den lækre jeg mødte i byen igår måske? Når de så ser det er et brev fra en gruppe og der oven i købet er mærkelige links i. Tænker de med det samme: Uinteressant og sletter brevet. Såfrem du skal sælge noget er det vigtigt du skriver noget relevant indhold som folk gider at læse, med en interessant overskrift osv. Til sidst i brevet kan du så afslutte det med en henvisning/andbefaling til et bestemt produkt eller lign. som er et affiliate. Havde succes med det én gang til min gruppe på 1700 med folk der bor i kommunen Rødovre. Der lykkedes det mig vidst at tjene et par hundrede på én enkelt udsendelse, hvilket er godt betalt med af en gruppe på den størrelse.

Men held og lykke

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Du har helt ret. Og du svaret på det, som jeg oprindeligt søgte svar på i denne tråd

Men se beskeden over din - Nu beder jeg om råd til et andet emne

Hvordan får jeg et EuroAds-banner i en Facebook-annonce

 

/Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
En af mine venner har et pr grupper, hvor der tilsammen er 60.000-70.000 medlemmer. Han spamer dem med Aff. link flere gange om ugen og han tjener kun 100-200kr om dagen. Så der skal virkelig mange medlemmer til før der er penge i det.


Hej Kasper.

Det passer godt nok ikke. Hvis man har en gruppe på facebook med under 5.000 medlemmer kan det lade sig gøre at sende breve ud til de pågældende medlemmer. Oversiger den dette medlemsnr. Forsvinder funktionen til at kunne sende breve ud til folk. Men hvis du mener at han poster affiliate links på gruppens væg hele tiden? Ja så er det sgu godt gået hvis det giver 100-200 kr om dagen? Om det så var en gruppe på 100.000 medlemmer. Ville måske MAX 1.000 af disse medlemmer kigge på gruppens væk. Folk på facebook er jo medlem af en milliard grupper og hvis det er grupper af den størrelsesorden er det mange gange grupper som folk er medlem af bare for at være det, men ikke pga. noget konkret formål og for at benytte sig aktivt af gruppen.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)