Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EuroAds-links på Facebook - Hvordan???

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:
Hvordan får jeg et EuroAds-banner i en Facebook-annonce



Hej Jonathan

Tror ikke 100% jeg forstår dit spørgsmål.

Men hvis du vil have et euroads banner i en facebook annonce, så går jeg udfra du mener de facebook annoncer man kan oprette, som fremkommer ude i højre side inde på facebook. Så skal du blot gå ind og oprette en facebook annonce. Kopiere dit affiliate link, skrive en tilhørende tekst og oploade et billede med det produkt som du vil sælge. Hvis det ikke var det du mente, må du lige uddybe dit spørgsmål lidt :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

zubardubar:
Hvordan får jeg et EuroAds-banner i en Facebook-annonce



Hej Jonathan

Tror ikke 100% jeg forstår dit spørgsmål.

Men hvis du vil have et euroads banner i en facebook annonce, så går jeg udfra du mener de facebook annoncer man kan oprette, som fremkommer ude i højre side inde på facebook. Så skal du blot gå ind og oprette en facebook annonce. Kopiere dit affiliate link, skrive en tilhørende tekst og oploade et billede med det produkt som du vil sælge. Hvis det ikke var det du mente, må du lige uddybe dit spørgsmål lidt :)

Hej Martin. 

Ja, det var dét jeg mente. 

Det eneste jeg ikke kan finde ud af, er hvordan jeg får banneret fra EuroAds kampagne til at blive billedet i Facebook-annoncen. 

EuroAds har jo på forhånd lavet nogle fine bannere, som man kan bruge i sin annoncering ,men jeg kan ikke få banneret med i Facebook.annoncen...

Har som alternativ fundet et billede på nettet, som passer til budskabet i annoncen, men det er jo ikke helt det samme. 

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke få banneret direkte ind i din facebook annonce. Hvis du skal benytte dig af en løsning skal du enten som du selv siger finde et billede som stemmer overens med den pågældende reklame eller smide et af deres banner ind i et billedbehandlingsprogrammer og skalere det ned til den størrelse som en facebook annonce kører med.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

Du kan ikke få banneret direkte ind i din facebook annonce. Hvis du skal benytte dig af en løsning skal du enten som du selv siger finde et billede som stemmer overens med den pågældende reklame eller smide et af deres banner ind i et billedbehandlingsprogrammer og skalere det ned til den størrelse som en facebook annonce kører med.

Okay. 

Mærkeligt at de ikke gør det lidt nemmere for os...?

Men tusind tak for svar! 

 

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)