Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer Tasker - HJÆLP!!!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg gået med idéen om at forhandle tasker på MILLA-PETIT

Mødrene skal også kunne forkæles med noget lækkert...når nu de små poder har fået nyt ;)

 

Jeg har også fundet nogle lækre italienske tasker, som jeg allerede har solgt en del af

Men...mere vil jo have mere...som bekendt!

 

Og nu er det så, at jeg har forelsket mig så absolut og aldeles i nogle vildt lækre Designer Tasker

( sorry Peter)

Jeg har brugt...oceaner af timer...på at finde dem...The Real Ones!

MEN...det er noget af en JUNGLE!!!

 

Jeg har fundet masser af suppliers...MEN så er det jeg opdager, at det er replicas!

Jeg vil KUN forhandle ÆGTE varer...men HVOR finder jeg suppliers, som forhandler den ÆGTE vare for resale???

Jeg ved, hvad jeg skal kigge efter for at checke ægtheden...men synes efterhånden, at det virker, som om rigtigt mange er replicas???

 

 

P.S. Hvis taskerne er Made in Italy...kan jeg så gå ud fra, at alle kinesiske suppliers KUN har replicas???

 

 

Jeg håber så meget på, at nogle af Jer geniale Aminoer...vil og kan hjælpe mig videre herfra!

 

 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, hvilke mærker snakker vi om ??.
For er det sådan nogle som Gucci eller Louis Vuitton .. Hmm.. Så tror jeg godt du kan skyde en lang pil efter det :/ .. De sælger kun til helt specielt udvalgte butikker.. Og hvis du vil til at sælge, så skal du købe et stort parti, igennem en af disse butikker vidst nok !.. Fx Magasin eller sådan noget.. Og så er din fortjeneste snart væk !!..

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal tage på div. modemesser i Dk og udlandet, og besøge dem der. Spørg dem om de vil sælge til dig osv...  Du finder ikke "ægte" vare uden om dem som ejer mærket, det er dem som sætter et salg i gang. Ikke en fabrik eller en fusker agent / en fra alibaba.com = fusk . Du kan også skrive til de fleste via deres officielle hjemmeside, at du gerne vil have besøg af en sælger, du skriver også hvor du bor / land. Svære er det ikke, men det er ikke sikker de vil sælge til dig, det kommer jo an på deres forretningsstrategier, men et svar får man for det meste...
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

 

Prøv at gå ind på www.ciff.dk eller www.cphvision.dk

Se hvad der har været af udstiller af taskeagenture.

Der skulle du nok kunne finde noget.

 

God vind

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 15:27:56 Forfatter: Fraende Media Hmm, hvilke mærker snakker vi om ??.
For er det sådan nogle som Gucci eller Louis Vuitton .. Hmm.. Så tror jeg godt du kan skyde en lang pil efter det :/ .. De sælger kun til helt specielt udvalgte butikker.. Og hvis du vil til at sælge, så skal du købe et stort parti, igennem en af disse butikker vidst nok !.. Fx Magasin eller sådan noget.. Og så er din fortjeneste snart væk !!..


 

Hej!

 

Nej det er ikke de mærker du omtaler ;)

Jeg er godt klar over, at det ville blive meget svært med de mærker...

 

Det bliver det nok også med de, som jeg har øje på...men dagen i dag har måske åbnet en dør lidt...

Jeg håber i hvert fald, at jeg havde heldet med mig!

 

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 18:38:01 Forfatter: Biz. Since 1992 Du skal tage på div. modemesser i Dk og udlandet, og besøge dem der. Spørg dem om de vil sælge til dig osv...  Du finder ikke ''ægte'' vare uden om dem som ejer mærket, det er dem som sætter et salg i gang. Ikke en fabrik eller en fusker agent / en fra alibaba.com = fusk . Du kan også skrive til de fleste via deres officielle hjemmeside, at du gerne vil have besøg af en sælger, du skriver også hvor du bor / land. Svære er det ikke, men det er ikke sikker de vil sælge til dig, det kommer jo an på deres forretningsstrategier, men et svar får man for det meste...

 

 

Hej!

 

Det lyder som en god idé :)

 

Jeg har også brugt meget tid på at checke Alibaba + Keytrade...måske var jeg uheldig?

Men jeg fandt kun Replica begge steder...

 

Vi har et par kontakter...med god kontakt til det land, som producerer disse tasker...The Real Ones...

Så jeg har tænkt mig...også at tage en snak med dem...om de kan hjælpe :)

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 23:54:53 Forfatter: Anne Fogel
Hej Pia


Prøv at gå ind på www.ciff.dk eller www.cphvision.dk

Se hvad der har været af udstiller af taskeagenture.

Der skulle du nok kunne finde noget.


God vind

Anne


 

Hej Anne!

 

Tak for tippene

Jeg var inde og kigge...men desværre var lige netop de mærker ikke repræsenteret som udstillere på nogen af siderne...

 

Men UHA der var andre, som godt kunne være en god idé ;)

 

 

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis taskerne er "made in Italy" - så henvender du dig vel bare til producenten i Italien, de må jo vide hvem der forhandler i DK eller kunne oplyse om du kan blive eneforhandler eller agent.

...ellers må du vel bare et smut til Italien og lave lidt power-shopping.




Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 09:10:50 Forfatter: Appel Hvis taskerne er ''made in Italy'' - så henvender du dig vel bare til producenten i Italien, de må jo vide hvem der forhandler i DK eller kunne oplyse om du kan blive eneforhandler eller agent.

...ellers må du vel bare et smut til Italien og lave lidt power-shopping.

 

 

Det er ikke  producenten (farbriken) man skal snakke med,,, det er ejer af brand''et. Producenten hvis de sælger blive det automatisk til "kopi" vare...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 09:10:50 Forfatter: Appel Hvis taskerne er ''made in Italy'' - så henvender du dig vel bare til producenten i Italien, de må jo vide hvem der forhandler i DK eller kunne oplyse om du kan blive eneforhandler eller agent.

...ellers må du vel bare et smut til Italien og lave lidt power-shopping.

 

Ja det kunne være lækkert...i denne kulde ;)

 

Jeg har af lange omveje nu endelig fundet ud af, hvor jeg skal henvende mig :)

 

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)