Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer Tasker - HJÆLP!!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 09:41:01 Forfatter: Biz. Since 1992
Dato: 13-11-2006 09:10:50 Forfatter: Appel Hvis taskerne er ''made in Italy'' - så henvender du dig vel bare til producenten i Italien, de må jo vide hvem der forhandler i DK eller kunne oplyse om du kan blive eneforhandler eller agent.

...ellers må du vel bare et smut til Italien og lave lidt power-shopping.



Det er ikke  producenten (farbriken) man skal snakke med,,, det er ejer af brand''et. Producenten hvis de sælger blive det automatisk til ''kopi'' vare...


 

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med kopivarer...i denne forbindelse?

 

Jeg vil netop gå til hovedet...for IKKE at komme ud for at blive snydt...

 

Ejeren/producenten det samme...iflg. Patent- & Varemærkestyrelsen ;)

 

 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Inden for mærkevare som tøj sko tasker osv.  Er producenten = fabrikken som laver det/syr det i langt de fleste tilfælde. Men hvis det eks. var dæk til biler kunne det godt være ejer af mærket = ejer af fabrikken/producenten. Det vil sige når vi snakker om tøj og den slags MÅ FARBRIKEN IKKE SÆLGE til en butik/kunde. Og hvis de gør det bliver det altså til en slags KOPI vare eller parallel salg som ikke vel set / ulovlige (sker tit i Kina og det som i ser på alibaba.com når der tale om mærkevare, dog ikke på alm. ikke mærke vare)  Det er så derfor man går til en (fag)messe og finder dem som ejer "tøj" mærket og ikke spilder sin til på at finde producenten/fabrikken eller en fake mærkevare agent som måske nok har fremskaffet nogen mærkevare, kan være fra sidste år, eller rester (outlet) fra en butik som har "linsens" osv osv...  Men hvis man er seriøs, og vil have en rigtig forretning slåt op, så skal man finde de rigtig ejer af mærket som har det sidste nye... kendes ofte på at de vil vise dig en kollektion ½ år frem i tiden som kan bestilles nu og kommer sener til dig i den mængde du har bestilt. Dem som har her og nu "mærke"vare er ofte fusker :-) men dog ikke 100% sikker.... Der mange måde vare bliver solgt på, men det som jeg har beskrevet er den mest brugte af mærkevare ejer inden for "beklædning"...

 

en person/firma som sælger fler mærkevare på en gang  er = 99,99% FUSKER :-) være ret sikker på det,,, En mærkevare ejer ville aldrig blande  eks. Diesel og Levis hos samme sælger...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :


Dato: 13-11-2006 12:09:36 Forfatter: Biz. Since 1992

 




Inden for mærkevare som tøj sko tasker osv.  Er producenten = fabrikken som laver det/syr det i langt de fleste tilfælde. Men hvis det eks. var dæk til biler kunne det godt være ejer af mærket = ejer af fabrikken/producenten. Det vil sige når vi snakker om tøj og den slags MÅ FARBRIKEN IKKE SÆLGE til en butik/kunde. Og hvis de gør det bliver det altså til en slags KOPI vare eller parallel salg som ikke vel set / ulovlige (sker tit i Kina og det som i ser på alibaba.com når der tale om mærkevare, dog ikke på alm. ikke mærke vare)  Det er så derfor man går til en (fag)messe og finder dem som ejer 'tøj' mærket og ikke spilder sin til på at finde producenten/fabrikken eller en fake mærkevare agent som måske nok har fremskaffet nogen mærkevare, kan være fra sidste år, eller rester (outlet) fra en butik som har 'linsens' osv osv...  Men hvis man er seriøs, og vil have en rigtig forretning slåt op, så skal man finde de rigtig ejer af mærket som har det sidste nye... kendes ofte på at de vil vise dig en kollektion ½ år frem i tiden som kan bestilles nu og kommer sener til dig i den mængde du har bestilt. Dem som har her og nu 'mærke'vare er ofte fusker :-) men dog ikke 100% sikker.... Der mange måde vare bliver solgt på, men det som jeg har beskrevet er den mest brugte af mærkevare ejer inden for 'beklædning'...




 



Jeg er 100% seriøs!



Det er jeg i alt, hvad jeg foretager mig :)



 



Det du beskriver indenfor tøjbranchen kan jeg kun nikke genkendende til...



 



Hvad angår de tasker, som jeg gerne vil forhandle...er brandet ejet af et andet selskab (har ikke samme navn)...



det er i hvert fald, hvad jeg lige nu ved...



Jeg kan så ansøge hos dette selskab om forhandling af det eksakte brand...



 



 



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er også meget normalt, især hvis det er en grosist, eller det man kalder mest når det er i den branche en distributør.  En distributør som har fået det område/land han har fået tildelt, af brand owner...
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

Nu har jeg købt tasker i Italien i 30 år og har aldrig fundet den nemme løsning på netop det problem

Min instilling er den at hvis du vil importere tasker må du finde en god producent og udvikle dit eget design

Du skal ikke tro at alle designere får den samme ide den samme dag

Du kan roligt regne med at ser du en taske som er smart er der

nok taget lidt fra 2 til 3 designere der kopieres over alt

Det må man godt bare ikke 100% kopi

 

Hilsen Bamse

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm.. Altså, hun skal jo ikke selv producere, hvis det hun er interesseret i er at starte en import af tasker !.. Det er jo noget fuldkommen andet vi snakker om så hvis det er tilfældet..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine gode venner Rudi & Harald Nielsen importerer tasker og sko i deres eget mærke fra Italien. Siden "Guld" Harald stoppede sin karriere som fodboldspiller i Italien, har han eksporteret lædervarer til Danmark, og i dag sælger de altså så deres produkter i eget navn. Det er tasker/sko i den gode (og dyre) ende af skalaen.

Der er jo utrolig meget storytelling i deres produkter, og det er vel en stor fordel som forhandler. Du kan se mere på deres website: http://www.rudiogharald.dk/ - som dog ikke har nogle tasker. Men du kan helt sikkert få nogle kataloger ved at ringe til dem.

mvh Carsten
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-11-2006 08:49:30 Forfatter: Carsten Jacobsen Mine gode venner Rudi & Harald Nielsen importerer tasker og sko i deres eget mærke fra Italien. Siden ''Guld'' Harald stoppede sin karriere som fodboldspiller i Italien, har han eksporteret lædervarer til Danmark, og i dag sælger de altså så deres produkter i eget navn. Det er tasker/sko i den gode (og dyre) ende af skalaen.

Der er jo utrolig meget storytelling i deres produkter, og det er vel en stor fordel som forhandler. Du kan se mere på deres website: http://www.rudiogharald.dk/ - som dog ikke har nogle tasker. Men du kan helt sikkert få nogle kataloger ved at ringe til dem.

mvh Carsten

 

Og deres tasker, bælter m.m. er bare for lækre  mmmmmm  Har selv set og mærket dem på messen i Bella.. Og så vil jeg sige at flinkere mennesker, skal man lede længe efter. Selvom jeg fra starten fortalte jeg på ingen måde var en intereseret køber, så tog de sig tid til at forklare og vise mig det hele (næsten) og man følte sig rigtig godt tilpas i deres selskab.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvilke mærker er det som du er interesseret i?

 

Hvis det er italienske mærker som Fendi, Gucci, Prada, Dolce&Gabbana, Chloe, Mulberry mm så er alt der sælges fra Kina på Alibaba fake.

 

Vi har direkte kontakt med flere af disse kendte mærker og kan derfor tilbyde disse mærker til salg engros.

Men lad mig gøre det klart at det er altså ikke produkter der koster 30-100$ pr stk. Det er varer som både er dyrer i udsalg men også indkøb.

 

Mange tror de kan finde mærkerne billigt men der er altså en smerte grænse. Man skal se billigt i forhold til vejl pris.

 

Hvad angår at mange af mærkerne ikke vil sælge men kun til egne butikker er det ikke rigtigt. Du kan sagtens købe et stort udvalg men det er ikke sikkert at det lige er de tasker du ønsker. Du er underlagt brandeds regler og villighed og må derfor også accepterer at det ikke er alle modeller de ønsker at sælge ud.

 

Men skulle du stadigvæk være interesseret må du endelig sige til.

 

Med Venlig Hilsen / Best regards

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...Biz. Since 1992, Brian, Bamse, Carsten &  Majbrit!
 

 

Jeg ved da ikke lige, hvor for jeg ikke har fået e-mails på Jeres besvarelser

Tak for inputs...og gode råd...som jeg jo desværre først ser nu...

 

Nu...har I nok opdaget...at jeg har fundet vort mærke i Italien...

Og der er flere nye tiltag på vej fra os...som jeg desværre ikke må røbe...endnu ;)

 

Men Tak :)

 

 


Side 2 ud af 3 (21 indlæg)