Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords ekspert søges...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Først et lille spørgsmål - på Google er der selvf. de alm. adwords annoncer i højre side, men der er også ofte "sponserede links" i toppen af søgeresultatet - hvordan får man de placeringer ?

 

Dernæst, vi skal bruge en Google Adwords ekspert til en ny webshop, som skal kunne effektivisere vores adwords søgeord, fortælle hvordan/hvilke tekstændringer/tiltag der skal laves osv osv. Det vil være en tidsbegrænset opstartsopgave for at optimere vores startmarkedsføring med mulighed for senere yderligere optimering efter en given periode.

 

Egentlig ville min professionalisme helst hyre Mikkel Demib, men han laver jo desværre ikke sådanne småopgaver...

Så, hvem har mod på denne beskedne opgave, som samtidig mener de kan stå mål med Mikkels evner ;)

 

Meld ind her i tråden eller på mail...

 

/Olin

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan anbefale Sebastian Gullak fra www.netinvade.com - han laver adwords annoncer for blandt andet Spamfighter. Jeg er selv ved at indgå et samarbejde med ham og han virker yderst dygtig.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder somom jeg alligevel skal medtage det lange afsnit med alle AdWords-hemmelighederne i min nye bog ... :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel, indgår du også leadaftaler, hvor vi f.eks. betaler pr. download, du via søgemaskiner skaffer af Det Gode Program på www.engodsag.dk? Og hvad vil et sådant lead typisk koste - mail mig gerne herom :-) Vi har pæne budgetter til det, hvis der kan laves leadaftaler - eller du kender nogen, som er dygtige og gør det...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi laver aldrig "arbitrage" aftaler - altså hvor vi skal betale for AdWords, mod en eller anden form for affiliate provision eller reklmeindtægt. Men vi laver masser af aftaler om performanceafhængig afregning på enten organiske kampagner eller PPC-kampagner, hvor kunden afholder medioomkostningerne.

Det er dog ikke ret mange danske aftaler vi indgår, af den simple årsag at affiliate-markedet i Danmark generelt er for dårligt. Vi sammenligner med, hvad vi kan tjene på traffiken via andre kanaler, f.eks. Google AdWords. Med Google AdWords alene ligger vi typisk omkring $60-100 CPM (beregnet i forhold til det rå antal sidevisninger på vores sites - og altså ikke kliks videre derfra), alt efter branche - nogle enkelte brancher ligger en del over dette. Hvis vi med affiliate aftaler kan opnå en bedre indtjening gør vi det, ellers ikke.
Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 18:50:45
Forfatter: Mikkel deMib
Det lyder somom jeg alligevel skal medtage det lange afsnit med alle AdWords-hemmelighederne i min nye bog ... :)


Hvilken bog er du ved at lave, og hvornår udkommer den   ?

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
> Hvilken bog er du ved at lave, og hvornår udkommer den

En ny bog om markedsføring i søgemaskiner. Og det bliver ikke sådan en gang pseudo-etisk fisselette pis men det jeg kalder "no limit marketing" :) Hvornår og i hvilket format den udkommer kan eg ikke sige endnu, men blot at den er blevet opprioriteret
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 19:37:20
Forfatter: Dennis Thyme-Duvald

Hvilken bog er du ved at lave, og hvornår udkommer den   ?


Jeg vil hellere vide, om prissætningen er inspireret af Thorborg :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg vil hellere vide, om prissætningen er inspireret af Thorborg :)

Ne, han er for billig :)
Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil glæde mig til at læse bogen.

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)