Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan det lad sig at gøre..!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg ønsker tilbyde små virksomerheder hjælp til support. .. Hardware og software support.

Er der en viksomhed, som har problemer med starte computeren, ringer de til os...osv

 

Men jeg har ikke råd til ansætte It support fuldtid og har ikke et kontor.... hvod kan jeg gøre?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. starte i det små og sætte sedler op i netto og tilbyde hjælp til private computerproblemer. Det kan klares hjemmefra, og det kan gøres når du evt. har fri fra dit nuværende arbejde. På den måde kan du opbygge lidt kapital og momentum indenfor it support.

Skal du starte op med salg til virksomheder skal du kunne levere noget som de nuværende spillere på markedet ikke kan, og du skal også ind og konkurrere mod dem som allerede har kontakt til virksomhederne når de evt. yder support på bogføringssystemer, lagersystemer eller hvad de nu har leveret til virksomhederne.

Så find i hvert fald først ud af hvad der skal adskille dig fra alle de andre spillere på markedet, og se så om du har kompetencerne. Hvis ikke det er noget du selv kan gøre tror jeg det bliver for dyrt. Du skal have en ret høj indtjening før det kan lade sig gøre at ansætte en på fuld tid.

Men jongler lidt med ideen og se hvad du kan komme op med

 

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hjemmeside..

Kunne godt se ud som om du skal starte med dit netværk. Så sørg for at bygge det op, udbygge kendskabet til dine nærmeste, fortælle dem om din ide og hvad du tilbyder. En simpel hjemmeside til at starte med kan vel gøre det. 

Men som sagt, start med netværket og gør dem klar over hvad du tilbyder og hvis de støder på nogen i deres netværk som har computerproblemer så kender de altså en gut ved navn "HJEMMESIDE" :-))

se mere på thebusiness.dk hvis du har brug for hjælp. 

Partner @ The Social Agency 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)