Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigpakkepost.dk

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Projektet er på skinnerne. Jeg har både mailet og snakket med Kim og en ny ansat, og jeg har fået kontrakt tilsendt, så jeg tror bare det har været en ordentlig mundfuld at få bygget op med netværk af biler, software løsninger osv., som det nu ser ud til der er styr på. Vi springer ihvertfald på igen, vi har et problem med bl.a. volumenpakker hos post danmark, så det skal ihvertfald have en god chance.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Projektet er på skinnerne. Jeg har både mailet og snakket med Kim og en ny ansat, og jeg har fået kontrakt tilsendt, så jeg tror bare det har været en ordentlig mundfuld at få bygget op med netværk af biler, software løsninger osv., som det nu ser ud til der er styr på. Vi springer ihvertfald på igen, vi har et problem med bl.a. volumenpakker hos post danmark, så det skal ihvertfald have en god chance.

Man må da håbe, at han så bliver en smule aktiv herinde, så alle de løse tråde kan reddes ud...

For denne tråd ligger ret godt på Google!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørg måske dumt, men en søgning på cvr.dk viser at firmaet lige er opstartet.. Er dette korrekt ?

mener da også de var igang for et halvt år siden..

 

Står der ikke altid hvis et firma har været lukket ned ?

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De har lige ændret til A/S, hvilket medføre en ny registrering hos CVR.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I mellemtiden er der også kommet en ny "spiller" i markedet, med rigtig gode priser til både private og erhverv. Han har ikke alle de tillæg og regler som billig pakkepost . Det er dag/dag levering, gratis afhentning, faste lave priser, landsdækkende, dag/aften levering. Derudover har de gode priser på forsendelser rundt i Europa.

F.eks 45,- ( ex. moms) for op til 5 kg.

Belært af mine tidligere fejl, har jeg prøvet dem af en periode, uden at droppe de nuværende, og det har fungeret uden problemer.

Det er Iks-logistik , og deres hjemmeside er http://www.iks-logistik.dk/

Døm dem ikke på hjemmesiden Smile , men giv dem et kald hvis du overvejer at prøve ny fragtmand.

Held og lykke i den forbandede fragt jungle....

 

 

 

 

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jesper så kom priser på dag til dag på min side.

mvh benny

www.iks-logistik.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej, alle aminoer.

Som svar på dette indlæg kan jeg oplyse, at Billig Pakkepost efter omfattende strukturelle ændringer (som er omtalt i andre tråde i dette forum), er relanceret som Billig Pakkepost A/S og kører igen ud med pakker fra mandag d. 16/8.

Vi er fuldstændigt klar over, at der er mange brugere og tidligere kunder der er uforstående overfor den lange periode, hvor der ikke har været information om virksomhedens situation, og jeg må henvise til denne tråd for yderligere information:

 

 http://www.amino.dk/forums/p/92825/642183.aspx#642183

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ny herpå amino, men kan fornemme at rigtig mange er magtesløse overfor levering af deres varer.

Jeg har været selvstændig i kurerbranchen i 10 år og har prøvet det hele.

konklusionen er at ingen pakkefirmaer som benytter sig af selvstændige vognmænd, som billig pakkepost, UPS og GLS er i stand til at levere en ordentlig service. PD er dygtige, men for stort og uhåndterligt for mindre webshops.

www.apakke.dk tilbyder i dag opbevaring og pakning af varer for webshops og sender med de samme som alle andre, men til en bedre pris.

Men prisen er ikke afgørende for en webshop, tværtimod. Og derfor vil Apakke, så snart det er rentabelt selv køre alle leveringer ud.

Hvis Apakke kan opnå 1500 pakker om dagen vil vi selv kunne levere alle pakker på en behagelig måde for kunden. Webshoppens kunde vil i stedet for track & trace modtage en sms om hvornår de kan forvente at modtage deres pakke næste dag.

Og så er det et spørgsmål om at der kommer et pop up vindue i webshoppen, hvor kunden har mulighed for at anvise et sikkert leveringsted, hvis de ikke er hjemme. Det har næsten alle. Et skur, nabo, kælder eller andet.

Så meld jer til på info@apakke.dk.

Skriv jeres detaljer og hvor mange pakker i sender om dagen. Når Apakke har nok kunder til at det er rentabelt, søsætter vi konceptet.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikwin

Velkommen til Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikwin:

Det var måske en god ide, at du oprettede din egen tråd, så flere evt så den...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)