Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigpakkepost.dk

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Helt ærligt BZR, jeg syntes du skulle trække de ord i dig igen, meget hurtigt.

Jeg kan godt se at han ikke svarer, på de kontakter han får og hans shop ligger inde med 8 kedelige referencer. Men at gå derfra, til at kalde ham en erfaren svindler, det er sgu for lavt.

Der kan være sket mange ting:

- han kan være død
- virksomheden er ved at gå ned og han har ikke nosser/mod til at se tingene i øjnene
- et familie medlem kan være død
- psykisk sygdom

Ja, jeg kunne blive ved! Jeg mener ihvertfald ikke du har ret til at kalde manden erfaren svindler.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Ser ud til ejeren er en erfaren svindler.

At tro på anonyme anmeldelser på et site, som Trustpilot er da naivt, og siger mere om personen, som tror på dem, end dem som får negativ omtale...

Og så er det vel værd at huske, at der altid er 2 sider af samme sag, og det bevises gang på gang i retslokalerne...

Dette er intet forsvar af manden og eller hans tidligere handlinger, men din kommentar sidder godt nok langt under bæltestedet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Boysen:

Helt ærligt BZR, jeg syntes du skulle trække de ord i dig igen, meget hurtigt.

Først vil jeg sige, at jeg føler mig voldsomt provokeret af dit kommanderende tonefald. Du skal under ingen omstændigheder udstede ordrer til mig! Mit indlæg kom på baggrund af, at ni ud af ti anmeldelser indikerer, at folk bestiller og betaler adskillige tusinde kroner for varer, de aldrig modtager, over en længere periode. I samme periode har vedkommende, uden at nævne navne, været aktiv her på Amino i forbindelse med sit nye forretningseventyr. Der må simpelthen være grænser for, hvor naiv man kan være. 

Jeg kunne sagtens forstå dit klynkeri, hvis der var tale om et enkeltstående forhold, eller en lille svipser, men at du i den grad hidser dig op over noget, som er veldokumenteret, det kan jeg slet ikke se rimeligheden i.

 

Fashion Seller:
At tro på anonyme anmeldelser på et site, som Trustpilot er da naivt, og siger mere om personen, som tror på dem, end dem som får negativ omtale...

De her konspirationsteorier er til grin. Hver eneste gang Trustpilot bliver diskuteret kommer der sådan nogle som dig, som skal sidde og betvivle autenticiteten i anmeldelserne. Alle negative kommentarer og erfaringer bliver henkastet som konkurrenternes ondsindede forsøg på at manipulere butikkens ry, alene på grund af brugernes 'anonymitet'. 

Lagde du forresten mærke til, at de fleste af anmelderne står frem med både for- og efternavn? Nu du sidder og insinuerer de er falske, så har du vel forhåbentlig ringet omtalte personer op og spurgt dem, om de kan stå ved deres anmeldelser, ikke?

Fashion Seller:
Og så er det vel værd at huske, at der altid er 2 sider af samme sag, og det bevises gang på gang i retslokalerne...

Dette er intet forsvar af manden og eller hans tidligere handlinger, men din kommentar sidder godt nok langt under bæltestedet...

Ja, og andre gange er der kun én side af samme sag. Det bliver netop vist gang på gang i retten, hvor sagen enten falder ud til den ene eller andens fordel. Det er klart, at begge sider skal høres, men jeg kan ikke se hvordan ni ud af ti anmeldelser kan affejes som ensidige.

Min kommentar sidder langt under bæltestedet - undskyld mig lige, men hvor blåøjede har folk lov til at være? Jeg skal være den første på pletten med en undskyldning, hvis alt det her viser sig at være ondsindet manipulation fra konkurrenterne. Jeg nægter simpelthen at tro på, at de samme tendenser, som viser sig her, og som andre kunder i andre sammenhænge også har oplevet, er det pure opspind.

Men igen - hvis det var JER som havde et gigantisk udenstående, så ville I formentlig selv holde jer tilbage med den endeløse moralprædiken og forsvar af folk, der slet og ret har taget folk ved næsen.

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter lang tids pause, var Kim herinde for et stykke tid siden og gøre det klart, at de arbejder på højtryk for at få pakke projektet op at køre igen. Vi var med inden pausen, og ville egentlig også gerne med igen, hvis det kommer igang. Vi går bare og venter, og får heller ingen svar på spørgsmål.

Kim har gjort det klart at projektet bliver til noget, så vi går og udsætter alternativer på baggrund af de udtalelser. Jeg har fuld forståelse for sygdom og andre ting der kunne være sket, men der kommer lige et pip engang imellem, når man tror det hele er gået i vasken, for så at køre et stykke tid igen uden svar. Jeg ville egentlig bare gerne have en ca. dato for opstart, eller bare hvad man kan regne med, så vi kan komme videre. Det hele afhænger af hvilke moduler vi skal have installeret i vores shop f.eks., så det er ikke gratis for os bare at gå igang med andre for derefter at skifte.

Jeg har ringet til Billig Pakkepost i dag, og fik fat i en dame, som har lagt en hastebesked til ham. Kommer der noget retur, skal jeg sende en update herinde, hvis det skulle have interesse for andre der måske venter.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Fashion Seller:
At tro på anonyme anmeldelser på et site, som Trustpilot er da naivt, og siger mere om personen, som tror på dem, end dem som får negativ omtale...

De her konspirationsteorier er til grin. Hver eneste gang Trustpilot bliver diskuteret kommer der sådan nogle som dig, som skal sidde og betvivle autenticiteten i anmeldelserne. Alle negative kommentarer og erfaringer bliver henkastet som konkurrenternes ondsindede forsøg på at manipulere butikkens ry, alene på grund af brugernes 'anonymitet'. 

Lagde du forresten mærke til, at de fleste af anmelderne står frem med både for- og efternavn? Nu du sidder og insinuerer de er falske, så har du vel forhåbentlig ringet omtalte personer op og spurgt dem, om de kan stå ved deres anmeldelser, ikke?

Hverken du eller jeg ved, hva der er sket i de omtalte sager, hvor meget af det skrevne som er sandt, og hvor meget der er irritation og ingen af os ved, hvordan sagerne er afsluttet...
Derfor er det da totalt urimligt, at man via et site kan dømme folk! Hvis der er tale om leverandørsvigt, fejl eller andet, så har han jo ingen mulighed for at forsvare sig, med mindre han køber et TRUSTPILOT MEDLEMSSKAB...
Så ja kald mig konspirationsteoretiker det er fair nok... Men jeg kender shops på Trustpilot som har flere hundrede falske vurderinger, venneanmeldelse, familieanmeldelser og you name it...
Har lige tjekket og en profil derinde kan laves på 2 min...

BZR:

Fashion Seller:
Og så er det vel værd at huske, at der altid er 2 sider af samme sag, og det bevises gang på gang i retslokalerne...

Dette er intet forsvar af manden og eller hans tidligere handlinger, men din kommentar sidder godt nok langt under bæltestedet...

Ja, og andre gange er der kun én side af samme sag. Det bliver netop vist gang på gang i retten, hvor sagen enten falder ud til den ene eller andens fordel. Det er klart, at begge sider skal høres, men jeg kan ikke se hvordan ni ud af ti anmeldelser kan affejes som ensidige.

Min kommentar sidder langt under bæltestedet - undskyld mig lige, men hvor blåøjede har folk lov til at være? Jeg skal være den første på pletten med en undskyldning, hvis alt det her viser sig at være ondsindet manipulation fra konkurrenterne. Jeg nægter simpelthen at tro på, at de samme tendenser, som viser sig her, og som andre kunder i andre sammenhænge også har oplevet, er det pure opspind.

Hva er det for noget sluder at påstå? Fordi en retsag kun kan få et udfald, så kan en situation, da se ret så forskellig ud, at efter fra hvilken side du ser den...

Og jeg skal ik forsvare nogen, men ligefrem at skrive en person er svindler med baggrund i HELE 10 anmeldelser på en side, som reelt kunne stamme fra en og samme sure kunde, som have haft en forfærdelig oplevelse er sku ik fair...
Og er han en, som ik spiller efter reglerne, så findes der heldigvis et retsystem til at ordne den slags sager...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med Kim - uden der kommer svar. Så Kim - hvis du læser med her, må du meget gerne sende en mail, så vi kan få afsluttet de sidste hængepartier.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der ingen der bor i nærheden der bare køre forbi og siger hej og spørger om alt er ok? Smile

 

Køb ren argan olie her

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg muligvis også, hvis ikke jeg hører noget. Mine forældre bor ca. 10 km fra Aars, så vil nok prøve at stikke forbi næste gang jeg skal hjem.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har hørt mere ?

 

Kan se et nyt A/S selskab er startetmed samme navn..

 

Samme ejer eller ? Men kan intet finde på det gamle

 

Mikkel

 

ps: skal til Aars på Onsdag, så kan godt kigge forbi

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

GLS Pakke Shop er nemt og effektivt.

pakker fra dag til dag i DK til hhv. 49,- 59,- 69,- 99,- og 109,- afhængig af størrelse. dog max. 20kg.

Du kan indlevere/afhente  hos alle Blockbusters afdelinger eller hos GLS.

Kell

Govision

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)