Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har eget firma men har arbejdet ved siden af og de vil nu ikke udbetale min løn...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer :)

 

JEg har i 2008 arbejdet ved siden af mit firma da det ikke helt er kørt op endnu og det gik fint med at jeg sendte en regning til dem og de betalte for de timer jeg var der.

i 2009 arbejdet jeg så samme sted men denne gang skulle de udbetale min løn da jeg manglet lidt penge privat. Men da jeg så fik tilbudt et job der var mere mig med bedre løn sage jeg op og have ikke fået min løn for 3 mdr ca. jeg har forlagt de papir hvor jeg skrev mine timer op på der hjemme så er ikke sikker på hvor mange timer jeg har haft men ca. 37 timer i ugen.
Jeg har så mailet lidt frem og tilbage med dem men der sker ingen ting, de fleste gange sender de ikke en mail tilbage.
JEg vil jo meget gerne have de her penge da det er 41.625 kr og det er mange penge for mig.

Hvad gør jeg ??

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemt ikke at svare på mails. Så bank på døren hos dem og få en afklaring på problemet. 

Keep it simple

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af ansættelseskontrakt med den pågældende virksomhed?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en der hedder fra dag til dag. så den kun er gælden de dage jeg har været der..

De bord lidt langt væk så de er ikke sådan lige til at finde.. :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan godt være det her lyder dumt men trode faktis jeg havde det hele dækket ind ved ase. men ringet til dem i dag og det var ikke noget de arbejdet med .. :(

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Første punkt er at gøre dit krav gældende overfor din tidligere arbejdsgiver.

Hvis du er ansat til at arbejde på timebasis og selv skal administrere din tidsregistrering er din første opgave at grave dine timetal frem for de dage du mener at have krav på betaling for.

Hvis din arbejdsgiver så er fuldstændig umulig at hugge eller stikke i, i forhold til dit krav om løn for de afholdte timer er din eneste mulighed at anlægge en civil sag ved domstolene.

Medmindre du da kan melde dig ind i en fagforening og få dem til at tage en sag der lå forud fra din indmeldelse, og det kan nok ske at blive en udfordring.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange sagt at nu skulle vi altså have afsluttet det her og at jeg manglet de penge. Hun er klar over det da jeg har mødets med hende ansigt til ansigt og sagt at det var altså nu vi skulle finde en løsning men hun havde travlt. ( Og der var også travlt den dag jeg var der ude )

2009 var jeg ansat til at de styret timeren og at de aflønnet efter der, normalt skriver jeg alt ned der hjemme men det er bare helt væk for mig, tror det er bleven smidt ud da jeg flyttet. :(

Så enste mulighed er at køre en sag mod dem ???

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at dukke op igen -- også selvom det ikke ligger lige rundt om hjørnet. Hvis de afviser dig, så er det nok ved at være tid til at skrue bissen lidt på. Jeg har selv oplevet, at det nogen gange hjælper.

Hvis der stadig ikke sker noget, så meld ærligt ud, at du nu går du af rettens vej. Måske kan det give dem et spark i r****!!!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan være jeg skal prøve det.. :)

Håber det hjælper, det ville være trals at skulle gå gemmen retten for det ... 

 

Mange tak for alle svar og indput, go week alle sammen..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)