Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidelse med nyt sprog på website

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mortenfa:

Hej jacob,

Gør som spamfighter.com hvor du efter din webadress har f.eks /lang_De eller lign.

Det er manuelt arbejde, med tilgængæld fylder du dobbelt så meget i søgemaskinerne. :)

Dbh

Morten.

Det er faktisk også det, han foreslår. Og det er en god ide!

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende alle sammen, ville bare være helt sikker før jeg gjorde noget dumt ! :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
I øvrigt kan jeg fortælle, at oversættelsen til hollandsk skulle være rigtig god

Det har sine helt logiske lingustiske årsager - Al Hollandsk er simpelthen sådan noget værre vrøvl, at det er lige meget hvor ringe oversættelsen er, så lyder det fint nok for dem hehe :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok noget om snakken. Vidste du i øvrigt, at hollændere fra Friisland (omkring Groningen) og vestjyder fra egnen omkring Hvide Sande faktisk kan kommunikere nogenlunde forståeligt med hinanden?

Og at i Sydtyskland kan ingen høre, om du taler hollandsk eller dansk?

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mortenfa:
Gør som spamfighter.com hvor du efter din webadress har f.eks /lang_De eller lign.

Tænk først og fremmest i lande og ikke kun i sprog, engelsk tales eksempelvis i mange lande, USA, Canada, Irland, UK, Australien, New Zeland, Syd Afrika og så har jeg sikkert glemt nogen. Sprog er blot en blandt mange faktorer man skal fokusere på. Selvom du har engelsk på dit website, så kommer du ikke til at ranke godt på de samme engelske søgeord i google.co.uk, google.au, google.nz, google.com etc. Faktisk skal du have engelsk til hvert enkelt land for at opnå dette plus en masse links fra de pågældende lande.

Man kan KUN lægge flere sprog på samme website, hvis man har et .com, med .com kan man nemlig via Google Webmaster Tools angive et land for hver sprog-subfolder (bemærk man kan angive et land, ikke et sprog). Men det er stadigvæk kun Google der har denne geo-targeting feature for .com, det kan Bing ikke gøre endnu.

Har du ikke adgang til .com, men eksempelvis .dk, .de, .net eller lign, så skal du IKKE placere flere sprog på samme domæne. Her er det langt bedre at benytte .dk, .de til Danmark og Tyskland, eller at bruge subdomæner, eksempelvis http://sverige.mitwebsite.dk og http://deutschland.mitwebsite.dk eller lignende.

Jeg ved godt at det at opsplitte et website til flere domæner eller flere subdomæner, gør, at du spreder din interne PageRank ud på flere websites og at det kræver mere linkbuilding. Men i sidste ende får du det bedste resultat i forhold til at ranke godt i søgemaskinernes lande-indeks.

Jeg har tidligere skrevet et detaljeret blogindlæg herom, læs den før du tager en beslutning: Website til flere lande/sprog

(Bemærk: Det er dog ikke opdateret med viden om, hvordan du kan udnytter geo-targeting features i Google Webmaster Tools)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor har du fundet den oversætterfunktion. Den har jeg ledt efter længe. Je er sgu også for doven til manuelle oversætterser.Smile

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Du benytter et .com domæne, og det er fint, for det er geografisk neutralt.

.tv er det også geografisk neutralt?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:

hvor har du fundet den oversætterfunktion. Den har jeg ledt efter længe. Je er sgu også for doven til manuelle oversætterser.Smile


er bange for at du bliver nød til at gøre det maunelt, hvis ikke du vil ha et skidt resultat, oversætterer tager jo ikke højde for keywords osv. samt oversættelser fra dansk er næsten altid noget gylle... :)

mit domaine er et .com
jeg jeg går nok efter modellen Thomas R. nevner og smider hvært sprog i en subfolder(det gør DNN selv)
og så blodt oversætter alt indholdet.

Holder mig til at ligge et UK sproglag på i første omgang da den rammer flest.
pt har jeg besøgende dagligt fra udlandet som desværer ikke kan læse mig site. og det er jo ergeligt :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Google er din ven: http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=.tv+domain&meta=&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=fdc5fd10d4f9014a - hvilket afslører, at .tv er for øgruppen Tuvalu :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld at jeg ikke orker at sætte mig ind i det hele lige nu, men..

Hvis jeg har en side på et .dk domæne, og jeg vil ramme nogle engelsk eller tysktalende brugere som søger fra Danmark og som er i Dk. Er der så nogen problemer med engelsk oversættelse på på det samme site af en allerede eksisterende side på sitet ? Udover at det ikke ranker i udlandet.

Det havde jeg ellers på fornemmelsen at der ingen ko på isen var i

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)