Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan værdisættes en hjemmeside ved salg?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino venner.

Vi har for nogle år siden fået lavet en hjemmeside af et anerkendt firma og med rigtig godt navn til den omhandlende branche. - Der er ikke tale om en web-shop

Vi har gennem det sidste år ændret firmastrukturen ret væsenligt og derfor vil vi nu gerne sælge denne side og med de gældende aftaler med div. lev.

Mine spørgsmål er:

Hvordan værdisættes hjemmesiden eller domænenavnet? -  og hvilket forum er der erfaring for at et sådan salg rammer en aktuel køber bedst?

Mail: in@kenbotrading.dk (dette er ikke navnet på ovenstående) Telefon: 51557151

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En webside prissættes efter beregning på:

- Unikke besøg
- Total besøg
- Indtægt (reklame...)
- Placering på søgemaskiner ift. gode søgeord.

Du skal nok komme frem med lidt flere oplysninger omkring siden og branche.

/Per 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:
Unikke besøg
- Total besøg
- Indtægt (reklame...)
- Placering på søgemaskiner ift. gode søgeord.

og eventuelt email abonenter

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kenbotrading:

og hvilket forum er der erfaring for at et sådan salg rammer en aktuel køber bedst?

Det er nok her på Amino.dk eller virksomhedsbørsen at du finder flest mulige købere og hvor du har største chance for at finde en køber. Der bliver dagligt sat hjemmesider tilsalg og tror de fleste bliver solgt.

De andre har givet svar på, hvordan det værdiansættes.

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at webdesignet & systemet på hjemmesiden også tæller med, og ikke kun de ovennævnte ting :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Jeg vil også sige at webdesignet & systemet på hjemmesiden også tæller med, og ikke kun de ovennævnte ting :)

+1
Har stået med et site, hvor mine folk havde ringe vilkår for at forstå sammenhængen i koden.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Økonomisk Uafhængig:

Emil Pedersen:

Jeg vil også sige at webdesignet & systemet på hjemmesiden også tæller med, og ikke kun de ovennævnte ting :)

 

+1
Har stået med et site, hvor mine folk havde ringe vilkår for at forstå sammenhængen i koden.

 

Lige det jeg mener.

Man kan være ude for at hjemmesiden er en omgang lort, eller at det virkelig bare er noget der siger spar2.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når alt kommer til alt, er det vel et spørgsmål om hvor godt hjemmesiden konverterer. Altså hvor mange besøgende der fører til et salg eller kontakt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Når alt kommer til alt, er det vel et spørgsmål om hvor godt hjemmesiden konverterer. Altså hvor mange besøgende der fører til et salg eller kontakt.

Ja hovedsageligt.

Men hvis hjemmesiden ligner noget der er til at kaste op over, så kræver det en masse arbejde fra ens egen side af, og det kan så nedsætte prisen :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Pedersen:

Men hvis hjemmesiden ligner noget der er til at kaste op over, så kræver det en masse arbejde fra ens egen side af, og det kan så nedsætte prisen :)

Design + koden er det mindste at værdisætte på en side. Det eneste der tæller er indtægt og/eller besøgende. Ovenstående kan så tælle ekstra hvis besøgende er i top.

Vi snakker her om en side som har været i drift over en længere periode og der tæller design meget mindre.

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)