Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 100 opkald ingen salg ?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

MikkelFriis:

Medlemsskabet koster 29955,- + moms

Det er en branche, som er mega presset, og så forventer du, at mange kan finde 29.955 kr... Der er pt mange, som knap nok kan få det til at løbe rundt, og så prioritere man næppe et medlemsskab af den kaliber særlig højt...

 

Der kom da vist et tal for meget på det er 2995,-   halv pris af konkurrenten

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ikke forsøge at sælge et produkt til næsten 30.000 via telefonen, det virker som et alt for højt beløb til noget man skal tage stilling til direkte i telefonen.

Så jeg håber du mangler et komma i din pris :-)

Hvilke options har dine telefonsælger?

1. Kunden siger ja tak og køber.

2. Kunden siger nej tak og farvel.

3. Kunden beder om at få fremsendt materiale, evt pr e-mail.

Sælgeren har her chancen for at sende en fin pdf eller et brev med noget mere materiale om det, og kan så sørme lave et genkald og ringe tilbage senere.

3.1 Sælgeren ringer tilbage x dage senere og lukker en handel.

3.2 Sælgeren ringer tilbage og får et nej tak.

Jeg vil gætte på at "10 ud af 9" af de salg der f.eks. laves på vores crmsystem sker via fremsendelse af materiale og/eller en demonstration.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Der kom da vist et tal for meget på det er 2995,-   halv pris af konkurrenten

Okay det andet tal lød os mere eller mindre sindsygt!!! Med mindre det inkluderede gratis benzin, gratis forsikring eller noget andet væsentligt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Medlemsskabet koster 29955,- + moms

Var det en taste fejl?

Transportbranchen er meget presset i tiden og jeg kender flere der har svært bare ved at sælge dem nye kopholdere.

Men mon ikke der kommer gang i det efter nogle dage mange gange skal man jo have is i maven men også have lagt en græsne for hvornår man vil ændre på konceptet.

Held og lykke med det Mikkel det bliver spændende at følge - vi ved jo du er en fighter :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

Vi har 2 sælgere tilknyttet til telesalg og der er idag lavet lidt over 100 opkald, men ingen salg.

Det lyder ikke godt, men det kan der være mange årsager til.

Får de en værdi der mindst modsvarer de 3.000 kr. pr år, eller er det bare startet fordi du har regnet ud at du tjener x antal hundrede tusinde kr. om året, hvis du får så og så mange abonnenter?

Hvis vi går ud fra at de får værdi for pengene, skal I nok overveje at kigge på samtalerne. Hvis I har to sælgere kunne det være en idé at de skiftevis tager 5 - 10 opkald, og sammen evaluerer hvad der gik godt og hvad der kan forbedres efter hvert opkald.

(Tilføjer lige: Havde ikke set at du har et call center på opgaven. De er sandsynligvis professionelle, og behøver ikke den slags)

Nu så jeg dit første udkast til et call script, og det var baseret på en meget hurtig ja/nej beslutning. Er det stadig det, eller har I gjort lidt mere ud af det?

Det er svært at afgøre om det er en fiasko, eller en ventende succes. Det kommer jo også an på responsen. Hvis der er mange der er interesserede, men ikke tager en beslutning med det samme, kan du tage det mere roligt. Hvis alle afviser med det samme, ville jeg være en smule bekymret.

Men underskrifterne sidder absolut ikke løst nogen steder i øjeblikket, og vognmænd og murere er nogen af dem der er mest pressede. Men det burde være muligt at få 3.000 ud af dem, hvis de kan se at de får det dobbelte retur.

Så uden at kende så meget til responsen, vil jeg bare opfordre dig til at klø på. Hvis det hele bliver til afslag, synes jeg du skal prøve at ringe et par stykker op igen og høre hvorfor. Det er den sværeste type opkald, men dem du kan lære mest af.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igang.

Jeg har regnet ud på hvor hurtigt de ville kunne tjene medlemsskabet hjem igen og det er på lidt over 2 mdr alt efter hvor langt bilen kører pr. liter (dette er på Diesel) Der udover er der 20% rabat på arbejdestøj, 30% på bilvask og gratis kurser..

Jeg skal selvf også have et overskud, men ikke det jeg har regnet det ud efter :-)

min salgstale blev lagt i skuffen og Callcentret byggede en op efter deres erfaringer og ekspertise :-) 

 

Det jeg får at vide gennem dialog gennem dagen er at folk ikke afviser blankt, men er lidt nysgerrig og vil hører lidt mere.

 

Jeg regner med at se 2-3 dage an og kommer der ikke salg må der laves regningsplan

 

Mikkl

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Vi har 2 sælgere tilknyttet til telesalg og der er idag lavet lidt over 100 opkald, men ingen salg.

Jeg ville måske overveje at analysere opkaldene lidt mere. Hvor mange af disse opkald er reelt ført til en samtale med en beslutningskompetence, hvor mange er "forgæves" opkald hvor den rette person ikke an træffes mv.

En ting er er sikkert 100 opkald foretaget af 2 mennesker på 1 dag har ikke alle været kvalitetssamtaler. Det an simpelthen ikke nås.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Det jeg får at vide gennem dialog gennem dagen er at folk ikke afviser blankt, men er lidt nysgerrig og vil hører lidt mere.

Hvad har du så i godteposen til dem?

Sendt pressemeddelelse ud om dette nye fantastiske tilbud osv???

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik..

Når der bliver sendt noget ud til vognmændende får de uddybende forklaring af siden og rabatterne.

Har faktisk ikke lavet en pressemeddelse ( har dog kontaktet 2 transportblade)

 

Mikkel

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)