Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-venlige artikler foræres (næsten) væk

Side 15 ud af 15 (150 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først, hold da op. Knap 16.000 views, det kan man da kalde en Amino-effekt, der vil noget.

Opdaterer lige tråden her kort, da jeg stadig får usandsynligt mange henvendelser på baggrund af mit oprindelige tilbud.

Jeg har været igennem en turbulent tid siden forretningen gik i luften. Lige som det hele tog fart fik jeg en række personlige problemer, som stjal fokus fra det hele. Hertil kom, at jeg følte mig en smule udbrændt, efter jeg havde skrevet i omegnen af 2.000 artikler om alt hvad du kan forestille dig mellem himmel og jord.

Jeg druknede med andre ord i min egen succes, og var alt for dårlig til at sige fra. 

Nu har jeg haft en lang pause, og føler mig stadig mærket af det hele. Jeg har valgt at satse på færre kunder og mindre opgaver, fordi det er den bedste model for alle parter på lang sigt.

Herudover har jeg hævet priserne, fordi de dybest set ikke stod mål med hverken efterspørgsel, værditilførsel eller den mængde tid, jeg rent faktisk bruger på den enkelte artikel. Det har langt de fleste accepteret, da de har set eksempler på mit arbejde, og mener, at prisstigningen er rimelig.

Thomas Rosenstand har berørt emnet før, og sagt, at man aldrig skal udelukke prisstigninger - ligesom man heller aldrig skal love, at et tilbud varer for evigt. Jeg burde have lyttet til ham, men min indre konkurrencemindede pleaser fik, desværre, det sidste ord.

The silver lining: Jeg tager stadig nye kunder ind fra tid til anden. Jeg får rigtig mange mails, og forsøger at svare på dem alle. Problemet er lidt, at jeg får så mange mails, at jeg ikke får svaret på dem, hvis jeg ikke svarer på dem samme dag, som jeg modtager dem. Og det er desværre ikke altid tid til.

De opdaterede priser pr. 1/1-2011 lyder:

  • 275-300 ord for 175 kr. + moms (7-9 dage)
  • Ekspreslevering (1-2 dage), max 3 artikler, 300 kr. + moms

Eksempler på mit arbejde kan ses her, hvor jeg er ansvarlig for de fleste af de artikler, der bliver publiceret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med en opdatering. Og stærkt du melder du, som du gør.

Jeg tror rigtig mange oplever netop dette, at man bliver kvalt i sin egen succes.

Det er vel også netop derfor Thorborg adresserer dette emne i denne udemærkede video:

 

http://thorborg.tv/nyt-talent-tag-den-med-ro.html

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Fedt med en opdatering. Og stærkt du melder du, som du gør.

Jeg tror rigtig mange oplever netop dette, at man bliver kvalt i sin egen succes.

Det er vel også netop derfor Thorborg adresserer dette emne i denne udemærkede video:

 

http://thorborg.tv/nyt-talent-tag-den-med-ro.html

Hej Rasmus,

Tak for støtten og linket. Martin har fat om roden på mit problem.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny uge - har plads til 1-2 opgaver.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige understrege, at jeg også er ganske habil bruger af Wordpress. Jeg kan selv skrive, opsætte og publicere artikler, inklusive opsætning med fængende titler og meta-descriptions - alt sammen uden merpris.

Det er især relevant, hvis du har en Wordpress blog, og bruger All in One Pack.

Et lignende samarbejde har jeg med af en Danmarks mest succesfulde iPhone hjemmesider, som jeg selv har grundlagt, bygget op fra bunden og videresolgt.

Flere eksempler

iPhone 5 - Opsummering af iPhone 5-rygter

Kina får sin femte Apple Store

Mere på skrift

Klumme: Få nu styr på din e-mail etikette (Bragt i netavisen ComON)

Klumme: Amerikanske bilfabrikker har lidt af tunnelsyn (Bragt i Morgenavisen Jyllands-Posten - papir og online)

Klumme: Vågn op til den nye virkelighed (Bragt i Morgenavisen Jyllands-Posten - papir og online)

Henvendelser bedes rettet til min mail.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremragende debat du har fået startet dig her, det vil jeg hurtigt gerne lige sige.

Hvis du tilfældigvis har lidt tid i overskud, kunne jeg godt være interesseret i at få dig til at skrive nogle artikler for mig, kan forstå at du har haft meget at se til på det sidste, så vil ikke presse på, men hvis der nu var lidt tid.

Du kan jo lige vende tilbage, hvis du har lyst til lidt ekstraarbejde :-)

______________________________________________

Hilsen

Nikolaj Østergaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige bestilt 4 artikler. God samtale vi havde før bestillingen. Glæder mig til at se dem! :=)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Østergaard:

Fremragende debat du har fået startet dig her, det vil jeg hurtigt gerne lige sige.

Hvis du tilfældigvis har lidt tid i overskud, kunne jeg godt være interesseret i at få dig til at skrive nogle artikler for mig, kan forstå at du har haft meget at se til på det sidste, så vil ikke presse på, men hvis der nu var lidt tid.

Du kan jo lige vende tilbage, hvis du har lyst til lidt ekstraarbejde :-)

______________________________________________

Hilsen

Nikolaj Østergaard

Vurderer lidt fra case til case, nogle opgaver er uundgåeligt mere tidskrævende end andre.

Send mig en mail.

Og tak for roserne :-)

Side 15 ud af 15 (150 indlæg)