Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-venlige artikler foræres (næsten) væk

Side 9 ud af 15 (150 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen John - du er altid velkommen igen en anden gang Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op, 5.500 visninger - overvældende Skype-Blush

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået og fedt at du fik cvr. nummer og kvittede studiejobbet. Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så modtog jeg de 3 artikler jeg havde bestilt, må nok sige at det er en herre, der sætter sig godt ind i produkterne før han skriver.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tager du for en anmeldelse af en mobiltelefon + specifikationer på mobilen, som den anmeldelse af Nokia 6700 Slide jeg har lavet her.

Har du iøvrigt overvejet at lave nogle af teksterne ekspres og så tage 50% ekstra?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvad tager du for en anmeldelse af en mobiltelefon + specifikationer på mobilen, som den anmeldelse af Nokia 6700 Slide jeg har lavet her.

Har du iøvrigt overvejet at lave nogle af teksterne ekspres og så tage 50% ekstra?

@ første del: Kalder du det der en anmeldelse? Det kan jeg sgu sagtens gøre bedre, men så koster det også de 150 kr. + moms Wink

Selvom der står noget andet anført i det oprindelige indlæg, så starter en ny artikel for hvert 375. ord. 

@ anden del: Det har jeg ja, og det er på vej.

Lige nu har jeg stadig en stor mængde kunder, som har ventet længe nok. Det skyldes jeg simpelthen har haft alt for meget at lave, og alt for lidt tid. Der er også flere som har henvendt sig med forespørgsler på artikler i størrelsesordnen 100+, som jeg simpelthen ikke kan overskue lige nu, da jeg i forvejen har så mange kunder. Konkurrenterne sender også løbende forespørgsler, da mine priser er så stærke, at det ligefrem kan betale sig for dem at sælge mine artikler videre til deres egne kunder. Derfor er jeg også tvunget til at tænke i ekstra fordele fremover.

Det er dog ikke rimeligt at indføre en ekspresordning nu, da jeg mener det er uhensigtsmæssigt at straffe dem, som har banet vejen for min succes.

I dag torsdag er sidste arbejdsdag på mit studiejob, så fra næste uge har jeg en masse ekstra timer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

@ første del: Kalder du det der en anmeldelse? Det kan jeg sgu sagtens gøre bedre, men så koster det også de 150 kr. + moms Wink

Det kalder jeg det kun fordi jeg skulle skrive over 200 af dem på 14 dage Smile

Jeg vil gerne have dig til det fremover, men det kræver at det er ekspres for man skal være hurtig når de nye mobiler kommer, hvis man vil have et forspring til konkurrenterne.

Anyways, så ansætter du vel også snart et par stykker, med den fart du har på Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtigt du blev træt af det Nicolaj :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Det var hurtigt du blev træt af det Nicolaj :-)

 

Med de priser fra BZR, så kan det ikke betale sig at bruge tiden på det selv. (så kan jeg f.eks. spille poker imens) Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det for en holdning at have :-). Du kan tvært i mod få skreve to anmeldelser t (nicolaj+bzr version) og split teste på hvilken der sælger bedst :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 9 ud af 15 (150 indlæg)