Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst Wordpress eller Blogger ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For at vælge den rigtige blog, vil jeg gerne høre hvad er der af fordele og ulemper ved Wordpress og Blogger?

Mvh

Holger

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogger og wordpress - begge systemer er nemme, så spiller ikke den store rolle brugervenligheds-mæssigt.

Tænker du på SEO, ville mit valg være WP. Se min begrundelse på min blog: Blogger vs wordpress

 

/ Emil

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er WordPress ikke også mere udbredt end Blogger?

Det er ihvertfald mit indtryk at WP er den mest udbredte og i øvrigt også den, der er i størst vækst (bruger og udviklingsmæssigt). Men jeg må indrømme jeg ikke har undersøgt det, så jeg vil ikke lægge hovedet på [bloggen].

Men hvorom alting er bør det også tælle med i din beslutning...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

For at vælge den rigtige blog, vil jeg gerne høre hvad er der af fordele og ulemper ved Wordpress og Blogger?

Mvh

Holger

 

Jeg synes, at det er nemmere at lave en acceptabel side med blogspot (blogger.com). Der er endnu flere muligheder end wordpress. Du kan ændre designet, farverne med mere uden problemer og det ser bare godt ud.

Hvad SEO angår, der skal jeg ikke vurdere noget, da jeg ikke kender så meget til det, men har flere gange hørt at wordpress er bedre der.

På wordpress er det også nemmere lige at tage et kig hos de andre wordpress-blogs (det er mit indtryk), så man lige kan smide en hilsen eller en kommentart hos de andre.

Hos blogger.com har du derudover mulighed for nemt at få google-ads på din side, hvilket jeg synes er ret fedt. Det kræver at du har en account hos google-adwords, men det er også meget nemt.

Håber det gav lidt inblik i mulighederne.

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Super link til Blogger vs. wordpress.

Mht:

Hvad kan jeg så gøre?

Det bedste er at du selv hoster din hjemmeside / blog. Det behøver ikke at koste spidsen af en jetjager, da de fleste sagtens kan starte med et lavpriswebhotel til 9 kr. om måneden. Får du senere hen lyst til at skift webhost, kan du sagtens gøre det uden at du mister alt dit indhold.

Kan du anbefale den bedste løsning, value for money, ikke nødvendigvis billigeste udbyder?

Mvh

Holger

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iryna.

Det er gode pointer, som du har.

Jeg vil gerne både have god SEO og fleksibelt layout.

Mvh

Holger

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:
Kan du anbefale den bedste løsning, value for money, ikke nødvendigvis billigeste udbyder?

 

Hej Holger - jeg kan anbefale UnoEuro, hvor jeg selv hoster mine egne sider.

Hvis du forventer et stort antal besøgende, kan jeg anbefale dig WP-plugin'et Hyper Cache.

Men skal du hurtigt igang, kan jeg anbefale blogger - den startede jeg med. Bare for at få mine holdninger og meninger ud - lad ikke teknikken være dig en forhindring.

Blogger er genialt til at komme hurtigt igang - og indekseres meget hurtigt i google (da det er deres eget).

Der er blogger import-funktion indbygget i WP - men det ved du sikkert allerede. Kan se Emil linker til en artikel - jeg har ikke læst den, men kunne forestille mig, han har omtalt dette deri.

/Martin

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Hej Emil

Super link til Blogger vs. wordpress.

Mht:

"Citat"

.

Kan du anbefale den bedste løsning, value for money, ikke nødvendigvis billigeste udbyder?

Mvh

Holger

Jeg ville nok gå efter Unoeuro eller Gigahost. Men det gode ved at hoste selv, er at du uden problem kan skifte udbyder undervejs. Se evt mit blogindlæg: hvilket lavprishotel er bedst?

Unoeuro har også 1-click install - så er det endnu nemmere at komme i gang!

Held og lykke!

/ Emil

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Er WordPress ikke også mere udbredt end Blogger?

Der er faktisk flere blogger-blogs end Wordpress.com blogs... men det skal man ikke hænge sig ved.. Der sker til gengæld mere udvikling på Wordpress platformen, end der gør på Blogger platformen...:-) Og det er hvad der tæller, i hvert fald i mine øjne...

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)