Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havd siger i til min nye hjemmeside?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Der kommer ingen priser på siden ud over på web hotel, samt webshop. Resten er og vil altid være via tilbudsgivning fra gang til gang. Det har jeg altid gjort.

Godt at høre! Yes

 

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Hvis nu man skriver en fast pris og man så overholder den, så kan det vel også virke positivt på kunder så kan kunderne kigge under referencer og se hvad  de kan forvente at få for pengene.

preben 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man mene, men jeg synes at det virker mere "velkomment" at have vekslende priser der følger opgaven.. Men jo - det kan være smart at lave en form for udgangspunkt :)

Juusu here and Juusu there..

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve siden er rigtig flot lavet, gennemskuelig, enkelt design og nem at finde rundt i...

Kritikken skulle være at du ikke bør blande privat liv og firma sammen, her tænker jeg på den sektion der hedder "Om" hvur du beskriver dit privat liv, med kone barn osv. Den del ville jeg nok udelade da det bliver for kammerat agtigt. Med mindre du kun satser på private kunder. Det som folk gerne vil vide noget om, er din kunnen og ikke hvorvidt du er gift, eller hvor mange børn du har.

Blot et råd :)

Mvh

Peter

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, det til jeg tage til efterretning, tilføjer nok noget omkring min kunnen, men vil beholde det omkring mig selv da jeg synes det gør det hele lidt mere personligt.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For i princippet er der jo kun kunden eller en selv til at betale for tiden der går med at lave tilbud, og mange kunder er meget interreseret i prisen, og ikke mindst om de selv kan opdatere den.

preben 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Tak for dit svar, det til jeg tage til efterretning, tilføjer nok noget omkring min kunnen, men vil beholde det omkring mig selv da jeg synes det gør det hele lidt mere personligt.

Ja både og, ikke for at fornærme dig, men det KAN (siger ikke det gør det) virke lidt amatør agtigt med en beskrivelse som nævnt før, da det så mere ligner en "her er mig og min familie side, hvor jeg blandt andet også laver hjemmesider".

Men det er jo heldigvis sådan med råd at de er og bliver kun råd :) folk kan jo tage dem eller lade være :) Personligt ville jeg aldrig selv gøre det. Altså skrive personlige ting på min side :) ..

Mvh

Peter

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt ikke fornærmet, der skal mere til da :)

Ja helt sikkert, sådan er vi jo så forskellige. Jeg er mest til det uformelle, kommer f.eks. aldrig til møde i smart jakkesæt osv. Mener jeg ikke er nødvendigt.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Priser på en hjemmeside eller ej kommer  vel an på hvilken målgruppe man ønsker at henvende sig til så der er ikke noget forkert eller rigtig i det ene kontra det andet.

 Preben

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror du er blevet skamrost rigeligt, men jeg bliver simpelthen nødt til at tage hatten af for dit valg af farver. Vi er alt for mange der tager det sikre valg, og vælger sort, blå og hvid til vores hjemmesider. Du har virkelig fået din side til at se flot ud på trods af de alternative farver. Godt arbejde :-)

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)