Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havd siger i til min nye hjemmeside?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-Giggle

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig med alle kommentarerne:

- Priser: Jeg synes bestemt ikke at du skal vise priser på din hjemmeside. Det udstråler standardadiserede leverancer - og ikke to kunder er ens i deres behov.

- Forsiden: Jeg synes til gengæld at du har for meget information på forsiden. Væk med Webdesign | Webshop | Grafisk design og det info der er under - gem det væk under et menupunkt "kompetencer" eller lignende.

Flot Webdesign, Nem og brugbar osv er en fin teaser - herfra kan folk klikke videre.

Det vil give en mere overskuelig forside imo.

Væk med "mine sider", det er bare en gentagelse af menuen og den fylder for meget i forhold til den også står i toppen af siden.

- Design: Jeg havde nok valgt at lave mit eget design når det nu er det du arbejder med.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har lavet siden ud fra et template fra themeforest.net, godt fundet :) Alt grafik på siderne har jeg og selv lavet, syntes det var så fedt at jeg ville bruge det.

Teksten på forsiden er der også til søgemaskinerne, men det skal jeg have revideret så der måske kan fjernes noget derfra når jeg får den optimeret, tak for bemærkningerne.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Ikke helt vild med den lilla farve, men ellers gennemført nydelig og med en fornuftig navigation. Jeg formoder du har et forretningssigte ud over den showoff der er i en nydelig side. Jeg har umiddelbart svært ved at se hvad der dit primære fokus, det kunne være et problem;-)

 

Mvh Tonny

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver du en hjemmeside for søgemaskinernes skyld eller for dine brugeres?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

super flot.

Et lille NB: på din forside længst til højre, kan man ikke se hele teksten.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Ja jeg har lavet siden ud fra et template fra themeforest.net, godt fundet :) Alt grafik på siderne har jeg og selv lavet, syntes det var så fedt at jeg ville bruge det.

Hej Rene,

Intet dårligt ord om at bruge templates, vi bruger dem selv til diverse demosider, demoshops og mindre projekter. Det undrer mig bare, at du som webdesigner - køber et færdigt template, istedet for at designe selv.

Det er lidt som kokken som sagtens kan lave mad til sine gæster, men spiser på naborestauranten fordi han ikke selv vil spise sin egen mad.

Men det viser jo bare hvor nemt det er at kalde sig webdesigner idag :O)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jo være en kombination af trafik fra søgemaskinerne, og en side for brugerne, så den gylne middelvej spiller ind her.

Omkring templaten så har jeg gjort det fordi jeg fandt det layout jeg syntes var superfedt, og efter flere forsøg selv hvor jeg ikke kunne ramme noget jeg var tilfreds med personligt, valgte jeg denne løsning.

Super fedt med alt det input, takker :)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Omkring templaten så har jeg gjort det fordi jeg fandt det layout jeg syntes var superfedt, og efter flere forsøg selv hvor jeg ikke kunne ramme noget jeg var tilfreds med personligt, valgte jeg denne løsning.

Jeg er også flere gange blevet forelsket i templates eller sider, som jeg er faldet over på nettet.. Men.. Jeg synes, det er federe så at lade sig inspirere af disse. Så man sætter sig og laver et design fra bunden, der kun er inspireret af templatet eller siden, men som også har det her personlige touch, som jeg som webdesigner synes, er det vigtigste i webdesign! :)

Bygget på erfaring og egen overbevisning mener jeg også, at det gør kunden mere tryg, hvis man selv står bag designet af ens "base" - i mit tilfælde curomedia.dk ...
Jeg ved, at der findes såkaldte "webdesignere", der tjener deres penge på at videresælge færdige templates til kunderne - nu siger jeg bestemt ikke, at du er en af dem, men tvivlen kan opstå hos folk, når ens egen side er et template...

Udover alt det så synes jeg, det er nogle super fede salgstaler, du har fået skrevet rundt omkring på siden!
Jeg er også imponeret over din måde at bruge Wordpress på - den er jo helt inspirerende Wink

OG SÅ - vil jeg gerne lige understege, at det smarteste er IKKE at have priser oplyst på din side! Det skaber en form for masseproduktions-stemning, og den er ikke god at ha' !
Det er vigtigt, at kunden føler, at du kan give et unikt tilbud, der passer til netop deres behov...

Det du kan gøre er fx at skrive noget i retning af "Webdesign fra 2000 kr. eks moms".


mvh.
Nikolaj

 

Juusu here and Juusu there..

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, taget til efterretning, og tak for roserne :)

Der kommer ingen priser på siden ud over på web hotel, samt webshop. Resten er og vil altid være via tilbudsgivning fra gang til gang. Det har jeg altid gjort.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)