Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM Marketing. Fup og fidus eller blot lagt for had pga. konkurrence?

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det har været interessant at følge snakken her, da jeg selv har været med i ACN i sin tid, og her får du min ærlige mening omkring ACN; MLM-strukturen, menneskene bag og deres produkter.

Det startede da jeg var 14 år gammel, hvor jeg prøvede at sælge fastnettelefoni for en bekendt over nyhedsgrupper herhjemme i Danmark. Jeg blev kontaktet af en utrolig flink mand ved navn Jesper, som spurgte hvad jeg fik for det jeg solgte, og da han fik det at vide, ville han høre, om jeg ikke kunne tænke mig at tjene noget mere. Og det siger man jo ikke nej til ;-)

Jeg aftalte et møde med ham i Aalborg på min fars kontor, og han var selvfølgelig en anelse overrasket over at se en 14-årig knægt stå der sammen med sin far. Han troede (håbede) nok, at det var faren, han skulle tale med, men det var ikke tilfældet ;-)

Det fede var at Jesper var en utrolig positiv og overordentlig flink mand på 28-29 år fra Århus. Han havde ikke nogle problemer med karrieren, og han virkede og var en utrolig sympatisk, hjælpsom og flink mand.

Efter et år, hvor jeg fik lidt som katten om det varme grød, og der var lidt ting, der skulle på plads, så fik jeg meldt mig ind (gennem min far), og jeg begyndte at prøve at sælge til mine klassekammeraters forældre. Og det fik egentlig okay, jeg fik skrabet 19 kunder sammen, og de fik billigere fastnettelefoni, som jeg lovede dem. Alle var glade!

Men man vil selvfølgelig altid mere, og på et tidspunkt spørger Jesper, om jeg skal med til et arrangement i Sverige, hvor stifterne af ACN og andre kanoner vil være til stede, og der var ikke noget jeg hellere ville! Så i en alder af 15 år tager jeg til Sverige med Jesper og nogle andre fra hans team (også nogle fantastiske mennesker).

Det her event ændrede dengang mit syn fuldstændig på mennesker omkring mig. Her var jeg vidne til nogle amerikanere hvis armbevægelser og evner til at stå foran 8.000 mennesker overgår mange af de foredragsholdere jeg er vidne til i dag. Det var fantastisk spændende og motiverende!

Jeg kom hjem med fornyet energi og med håbet om at mobiltelefoni snart kom til Danmark, men det blev et langt træk, og da det endelig kom, så var det for dyrt til at kunne sælges, og jeg tror det er her min entusiasme begynder at løbe ud i sandet.

Derfor er min konklusion også den dag i dag: Fantastisk firma, vanvittigt ambitiøst og velstruktureret. Produkterne matcher ikke tiden (i Danmark vel at bemærke, i USA er de faktisk okay med fremme). Menneskene bag, inkl. stifterne er nogle fantastisk inspirerende og intelligente mennesker, og min holdning er, at de absolut ingen interesse har i at skulle snyde dig.

Håber du kan bruge min historie til noget. Sov godt ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Imorgen har du fået 700 nye konkurrenter ;D

Not good Nicolaj ;D

Så tager vi dem med Big Smile Der er ihvertfald nogen af mine konkurrenter der burde ryste lidt i bukserne, når vi starter annonceringen for MobilTjek om en måneds tid. Selvom siden ikke er færdig, så er der allerede daglige salg og den organiske trafik stiger dagligt. Det har også været hårdt arbejde at skrive unikke titler, metabeskrivelser, specifikationer og små anmeldelser, samt lægge priser og forhandlere ind på mere end 230 forskellige mobiltelefoner Ick!, hvilket jeg heldigvis blev færdig med tidligere idag Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Husk hvad jeg skrev her :-)

Det vil jeg gøre så jeg en skønne dag kan sige til mig selv. "Han havde sgu ret!" :P

Men har nu ikke tænkt mig at opgive idéen, bliver nød til at se hvad det er:) Regner bare med at finde et selskab, hvor der ikke er start licens, så man i det mindste ikke mister andet end tid på det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
Håber du kan bruge min historie til noget. Sov godt

Det kunne jeg ihvert fald. Dejligt at høre det fra en, der har været der.

Men nu du har været inde i det har jeg lige et par spørgsmål:

- De 3750 kr man betaler for at komme ind, er det nogle der overhovedet er realistiske at få tjent ind igen, og hvorfor betale dem?

- Kan deres produkter overhovedet afsættes?

- Hvor meget arbejde er der i det ?

- Ville du mene at et andet firma ville være bedre? Er nemmelig igang med at undersøge tre alternativer:)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det gjorde vi vidst:) Og jo tak, synes hun virkede som om hun ikke helt selv havde styr på hvad hun snakkede om.

Hvordan er det med dig og MLM, har du tænkt dig at prøve det? For er som tidligere skrevet igang med at undersøge tre andre virksomheder, har du interesse i at tage med til nogle af informationsmøderne? Så kan vi jo evt. også slæbe Fazil med. :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var egentlig ikke fordi jeg ville melde mig til det, eller havde tænk på at gå ind i MLM-branchen, det var af ren og skær interesse for hvordan og hvad disse mennesker sælger.

Hvis jeg får tid, så kunne jeg sagtens tage med til nogle flere informationsmøder, men at melde mig ind i MLM, kommer ikke til at ske.

Så for den / de partnere som vælger at tage mig med ind, vil det nok være spild af tid.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis du mangler et, så kontakt Thomas Lybeck (mener det staves sådan) herinde... Han har et fedt MLM koncept at præsentere dig for!!!

 

Hvordan er det nu lige man søger på personer? Indtaster jeg det i søgefeltet kommer der ikke meget frem:)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt:)

Mange tak

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Her er i øvrigt en tråd om hvad det er Thomas har igang.

http://www.amino.dk/forums/t/88644.aspx?PageIndex=5

Mvh.

Martin

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)