Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion :

Jeg kan desværre ikke lade millioner af børn dø, fordi de ikke er på vores teknologiske niveau, og bare må lære at følge med. Jeg taler medicin og mad. Ikke industri imperier.

Der findes så mange måder at nå de mål på, og er så simpelt, at det er dybt pinligt for alle de i den vestlige verden at det ikke er sket for længe siden.

Jeg kan nævne bare 3 eksempler her :

Vidste du at det for at en ko kan producere et kilo køb på sin krop, behøver den 10 kilo kulhydrater i form af korn, og hvad sådan nogle dyr ellers spiser ? Hvis den vestlige verden skar sit kødforbrug ned med bare 10 %, var der nok korn og ekstra kulhydrater nok ,til at brødføde alle sultne i verdenen . Logistisk ville det være en udfordring, hvis det ikke var for de mange tusinde frivillige i organisationer som Food For Life, som helt gratis sparer sammen til at dele mad ud i Afrika og andre verdensdele.

Og vidste du at hvis alle i den vestlige verden skar deres pengeforbrug ned med 5 % ville det udrydde ekstrem fattigdom i hele verdenen ?

Og til sidst så er der alle den udnyttelse af den lande, som der stadig foregår, som holder lande i skak og som skaber analfabeter, uden mulighed for at udvikle sig og uden en chance for bare at vide , at der findes andre muligheder.

Og så er der jo stadig mulighederne for at eftergive gæld osv osv osv. Der er så mange muligheder.

Du siger jo heller ikke til et barn at " Hvis jeg giver dig 1000, - kr og en lærebog i jura, så må du klare dig selv " vel ? Og hvis de ikke kan det , må de bare dø af sult.

Alle de her informationer er verificeret af forskellige økonomiske eksperter

Grunden til at jeg skriver det her, i denne her tråd, er fordi at jeg selv kender en del venstreorienterede og andre " med hjertet på rette plads", som ligeså snart de så en friværd, stak de hele beløbet i deres lomme, og glemte alt om de undertrykte, de sultne og de døende. Og nu klager de så igen, fordi de vil have de penge tilbage, de aldrig har haft.

Jeg stemmer selv SF og har skammet mig gevaldigt over at se denne her udvikling, og har været tæt på at skifte politisk ståsted, men jeg synes Villy , trækker i den rigtige retning. Og en ting er sikkert, højrefløjen er 99 % ligeglade med resten af verdenen og miljøet , med mindre det omhandler profit.

Jeg ved godt at folk er blevet blinde overfor al den fattigdom, sygdom, folk der dør af sult, folkeslag der sælger sig selv som sexslaver til den hvide mand så de kan få en skål ris og virksomheder der pisser i på vores miljø. Men jeg bliver aldrig træt af at bringe de emner op. Så her var mit indlæg.

Og så kan de studerende igen brokke sig over mindre penge til druk, og de arbejdsløse på dagpenge har nu kun 2 år på understøttelse til at gøre noget ved deres arbejdsliv.

Jeg skammer mig fandme over at være dansker mange gange :(

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:44

Jimi Hove:
Jeg kan desværre ikke lade millioner af børn dø, fordi de ikke er på vores teknologiske niveau, og bare må lære at følge med. Jeg taler medicin og mad. Ikke industri imperier.

Så forventer jeg også du giver hele din løn til velgørenhed.

Jimi Hove:
Jeg ved godt at folk er blevet blinde overfor al den fattigdom, sygdom, folk der dør af sult, folkeslag der sælger sig selv som sexslaver til den hvide mand så de kan få en skål ris og virksomheder der pisser i på vores miljø. Men jeg bliver aldrig træt af at bringe de emner op. Så her var mit indlæg.

Så vidt jeg husker slog vi rekord i år eller sidste år i indsamling af penge til velgørenhed?

Man kan godt se du SF/S typen da folk der tjener penge og lever et godt liv helst skal give det halve og HELST det hele væk til andre der ikke har så meget.

Sry to say. Earn our god damn own money.

Hvad angår afrika så ser jeg det stortset som et tabt område. De slår hinanden ihjel pga. kedsomhed og de gider ikke at arbejde. Hvis jeg endelig skulle sende nogen penge til nogen fattige, så var det asien. Asiatere skaber overskud og ikke gæld.

Det er min Måske meget hårde holdning til det men vi alle sammen er sku forskellige

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hulahoppigen:

Simon.
Syntes du deler folk lidt op i A og B hold og at det ene hold skal være taknemlig over for det andet. Det er et meget sort/hvidt billede du fremstiller.
Jeg ved ikke hvem du har mødt på din vej, som får dig til at genralisere sådan... Men livet indeholder altså også mange grånuancer. F.eks. bliver børn taget sig af, til de kan klare sig selv og de er jo heller ikke særlig produktive i den periode de vokser op og hvad med de handicappet og dem der har knoklet hele livet, for at vi kan have det så godt, som vi har i dag? Samfundet er en uhomogen masse og høre du til dem der tjener godt, så forventes det også, at du hjælpe til, til dem der ikke er så heldige.

Jeg har aldrig påstået, at vi ikke skal spare, blot kommet med et forslag om at fokusere noget mere på nytænkning, for at skabe nye arbejdspladser. I steden for at satse på en ting, syntes jeg reageringen skulle have spredt tingene lidt mere jævnt ud og have tænkt breddere. Og det der med, at det er de rige der kommer til at betale gildet, skal i lidt længere ud på landet med. Den holder altså ikke vand.

I og med at man automatisk betaler mere i skat qua den progressive skat vi har i Danmark, hjælper de mere velstillede også mere økonomisk til i samfundet....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15023
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Det korte af det lange er, at vi allerede på jorden er ved at være så mange mennesker, at jorden ik længere kan brødføde os... Hvis man så begynder at redde alle liv i især Afrika, så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Hvem skal brødføde alle disse mennesker, når jorden ik kan?

Hvergang der reddes et menneskeliv i store dele af Afrika (gælder ik alle lande og alle områder), så bliver der 6 nye munde at mætte. Dvs du kan blive ved med at redde menneske liv i evig tid, eller du kan lade dem gennemgå den industrielle proces, som resten af verden efterhånden har været igennem...
Og denne udvikling har for Afrikas vedkommende intet med teknologi at gøre, men handler om menneskelig udvikling og forståelse... At gå fra analfabeter til veluddannede... Og det tager altså 4-5 generationer, at komme igennem den proces, om man kan lide det eller ej!

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:53

Morten, jeg kan kun give dig ret.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:56

Bautik:
Så forventer jeg også du giver hele din løn til velgørenhed

Hvorfor skal jeg det ? Jeg snakker om 5 % . Og jeg taler om den vestlige verden generelt. Og der betaler vi som danskere allerede mere i Ulandsstøtte end mange andre.

Bautik:
De slår hinanden ihjel pga. kedsomhed

Din ligegyldige holdning har lige slået en masse uskyldige mennesker ihjel. Keder du dig ?

Jeg kan ikke mere her. Jeg prøver blot at nævne at vi måske har det , økonomisk, okay i DK. Og det bliver fulgt op med at alle negre bare skal dræbe hinanden, da de alligevel keder sig.

Desværre er det en udbredt holdning i det nye romerske imperium, som er ved at styrte i grus

See you on the flipside

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:01

Fashion-Seller:
Det korte af det lange er, at vi allerede på jorden er ved at være så mange mennesker, at jorden ik længere kan brødføde os... Hvis man så begynder at redde alle liv i især Afrika, så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Om det er at fakta ved jeg ikke, men jeg ved at selvom, der intet mad var tilbage i hele verdenen, og folk omkring mig døde af sygdom af og sult, så ville jeg blive ked af det. Og det er det jeg udtrykker her.

Men jeg forstå på det hele at vi som hvide , åbenbart er en form for overlegen super race, som har førsteret til den mad, der trods alt stadig er masser af

Så jo alt er stadig ved det samme. Det bliver bare pakket ind på forskellige måder.

White power , ikke sandt ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:04

Fashion-Seller:
så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Med hele menneskeheden mener du så " den hvide mand " fordi de andre er jo i afgrunden allerede. Men ja Gud forbyde at den hvide mand skulle tabe sig et par kilo. Amen to that !

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05

Jimi Hove:

Jeg kan ikke mere her. Jeg prøver blot at nævne at vi måske har det , økonomisk, okay i DK. Og det bliver fulgt op med at alle negre bare skal dræbe hinanden, da de alligevel keder sig.

Desværre er det en udbredt holdning i det nye romerske imperium, som er ved at styrte i grus

Problemet er jo basalt, at du ik redder Afrika ved at hælde mad og medicin i hovedet på dem 24/7...
Hvordan skal bonde lære at passe, pleje og dyrke sin mark, når FN hvert år tømmer 3 tons korn ned i hans lade... Han LÆRE DET ALDRIG!
Hva hjælper det, at DK smider milliarder af kroner efter landbruget og etablering af det i Afrika, når DK/EU tømmer overskudslagre af mælkepulver årligt i Afrika, til priser som er under Afrikanske produktionspriser...

Man laver fejl konstant dernede, og det er efterhånden ved at være en komedie at se på! Man starter projekter til mange tusinde milliarder med venstre hånd, og ødelægger samtlige projekter med højre hånd.
Facit? Afrika står stille og folk mister lysten til at støtte et håbløst projekt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:08

Jimi Hove:

Om det er at fakta ved jeg ikke, men jeg ved at selvom, der intet mad var tilbage i hele verdenen, og folk omkring mig døde af sygdom af og sult, så ville jeg blive ked af det. Og det er det jeg udtrykker her.

Men jeg forstå på det hele at vi som hvide , åbenbart er en form for overlegen super race, som har førsteret til den mad, der trods alt stadig er masser af

Så jo alt er stadig ved det samme. Det bliver bare pakket ind på forskellige måder.

White power , ikke sandt ?

Det har intet med White power at gøre... Er asiater hvide? Næ, men de er da ved at være godt stillet...

Det er kun Afrika, som halter efter for alvor...

Men det hjælper jo heller ingenting at hjælpe Afrika, når FJOLSER som Mugawbe (staves) smider de hvide farmere ud, og overlader jorden til sorte, som ik aner en pind om opdyrkelse eller andet...
Se der røg lige investeringsprojekter for et to cifret milliardbeløb igen... Og sådan kunne man blive ved med tosse eksempler...

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)