Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 14 ud af 14 (133 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Så hvis i vil kneppe med de kendte, må i hellere begynde at tænke på andre jer selv. Det bliver hot

Hvor er Susan K, når man skal bruge hende? Arrrhhhh... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke min smag..

Men ja lad os få blodtrykket ned, og få konstateret at jeg også kan blive liderlig. MEGET.

Smile

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lige et svar til din SU tale..  Skal lige siges jeg er 25år. Studerende og selvstændig.

Det med at indfører 0kr i SU, Hvordan havde du tænkt dig folk skulle overleve. Jeg er selv studerende og er i gang med det der kaldes en ungdomsuddannelse. Det er det der også på dansk hedder HF.
Så du mener altså at alle dem der tager, HF. HHX, HTX, gymnasie osv ikke skal have penge. Hvordan skulle vi få mad på bordet. Ved arbejde??? Jeg tror vist ikke lige selv at du har været i uddannelsessystemet, siden du kommer med så dummes spare råd!!!!

Når du siger det ikke er fair at alle andre skal betale, den regning.. Tænker jeg bare, hvorfor du ikke har sat dig ind i system..

Den skat du betaler hvermåned, og jeg også gør. Går til mere end bare efterskole, 10kl. og ungdomsuddannelser. De går også til
- Sygehuset/hospitaler
- Pension
- Folkeskoler
- Biblioteker
- Politi, ambulancer, brandvæsenet
- Kontanthjælp
- Uddannelser
- Og meget mere.

I dagens Danmark er det svært at få et job uden 10kl eller en ungdomsuddannelse.

 

Side 14 ud af 14 (133 indlæg)