Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode Wordpress plugins

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer!

Jeg skriver fordi jeg mangler et godt WP plugin til sociale medier og andet, det skal helst kunne redigeres så der f.eks. ikke står "follow me", men "følg mig" ell. lignende.

Hvis i kender til andre WP plugins der er værd at nævne, så skal i da heller ikke tøve med at smide dem op i tråden her ;)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Der findes rigtig mange af disse plugins til wordpress. Så du skal først bestemmer dig for hvor mange eller hvor få sites du vil have linket til.

For ønsker du kun at linke til f.eks Twitter og Facebook, så kan det tit være en bedre løsning af få det kodet direkte ind i themet, for at minimere antallet af database-queries (forespørgsler til databasen).

Dette kan jeg godt være behjælpelig med. Ganske gratis.

Af andre plugins som er uundværlige vil jeg lige henvise til en blog post jeg lavede tidligere i år, som hedder: De bedste wordpress plugins. Her skriver jeg lidt om hvilket plugins som jeg personlig syntes er uundværlige.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! :D

Er det i orden jeg skriver en PM imorgen med lidt mere info/spørgsmål? Tror sengen venter på mig lige pt.

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt i orden Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det lidt inspiration med nogle andre WP plugins.

Ellers kan man jo også bare lave en tekst widget, og sætte nogle billeder ind af de sociale mediers logo'er, som så linker til din Facebook, Twitter osv.

Der er en masse super fede ikoner herinde.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi John

Et genialt facebook plugin er den nye Facebook funktion med integration af "Like" knappen på din side. 

Find det her: 

http://wordpress.org/extend/plugins/facebook-like-button-plugin/

Håber det kan bruges. 

Jonas 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JohnBakken:

Hvis i kender til andre WP plugins der er værd at nævne, så skal i da heller ikke tøve med at smide dem op i tråden her ;)

- John Bakken

Hej John,

Jeg benytter mig også af et do-follow plugin på mit site. Du kan læse mere om det på: http://www.semiologic.com/software/dofollow/

Så vil jeg også slå lidt på tromme for Easy Gravatars, som gør det muligt for dig at anvende din Gravatar.

Men der er nok at vælge mellem. Det er "bare" at finde dem. Og det hjælper indlæg som dine med. At man lige stopper op - og hov! det var smart! Og så forhåbentlig selv kan bidrage med noget, som giver samme reaktion hos andre.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Johansen:

Hej John,

Jeg benytter mig også af et do-follow plugin på mit site. Du kan læse mere om det på: http://www.semiologic.com/software/dofollow/

Så vil jeg også slå lidt på tromme for Easy Gravatars, som gør det muligt for dig at anvende din Gravatar.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Det har jeg faktisk lige fået sat ind før idag, god måde måske at få lidt flere kommentarer på ;)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til et plugin hvor man kan rate indlæg? - ET DER VIRKER ;)

Jeg har prøvet en del nu, men kan ikke finde et der virker Sad

Det ville jo ellers være rigtig aktuelt til min side om gratis glæder.

Og kom endelig stadig med flere plugin guldkorn! 

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnBakken:

Er der nogen der kender til et plugin hvor man kan rate indlæg? - ET DER VIRKER ;)

Jeg har prøvet en del nu, men kan ikke finde et der virker Sad

Det ville jo ellers være rigtig aktuelt til min side om gratis glæder.

Og kom endelig stadig med flere plugin guldkorn! 

- John Bakken

Giver lige denne tråd et bumb da jeg virkelig godt kunne bruge et sådan plugin jeg efterspørger her Smile

- John Bakken

 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)