Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOR MULIGHED HER OG NU !! DU BLIVER KENDT ! MEGET HURTIGT

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 11 person

Hej vi har en taxa som er lige blevet fri for sin indpakning af tidligere aftale, er der nogen som vil have pakket en hel taxa ind med sin reklame?? Prisen er 15000 til vognmanden + Indpakning af reklamen sørger reklame giveren selv for.!! Virkelig billigt da det ikke går gennem et selskab Taxaen, Kør i hele storkøbenhavn døgn drift hver dag ser flere hundrede tusinde mennesker den. NORMALT KOSTER DET 50 TUSIND KRONER MEN VI SAMMEN ARBEJDER IKKE MED REKLAME FIRMAER DERFOR.

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det koster da forhåbentlig ikke 50.000 hvad er det for et år? Så er det godt nok nogle andre priser i jylland!

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 18 person

dER ER SÅ stor forskel hvor i kører rundt i bonde byer mens taxaerne her kører , lufthavnen,rådhuspladsen museer, alle tursiter benytter herude. Så skal der vel være forskel:-) Ligesom der er forkskel på fornufitge mennesker som os, og dumme som digBig Smile Og vis du læser teksten så skal vi have 15000 og ikke 50 Tumpe! ring til taxireklame.dk og spørg om pris så lad os se hvad du får heheh

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Jeg har læst at hvis man sviner eventuelle kunder til så er der større chance for at få dem i butikken..  :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sku jeg har læst den samme artikel Wink

BruunMedia:

Jeg har læst at hvis man sviner eventuelle kunder til så er der større chance for at få dem i butikken..  :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CyberWarrior:

dER ER SÅ stor forskel hvor i kører rundt i bonde byer mens taxaerne her kører , lufthavnen,rådhuspladsen museer, alle tursiter benytter herude. Så skal der vel være forskel:-) Ligesom der er forkskel på fornufitge mennesker som os, og dumme som digBig Smile Og vis du læser teksten så skal vi have 15000 og ikke 50 Tumpe! ring til taxireklame.dk og spørg om pris så lad os se hvad du får heheh

Hvis det er den attitude du vil føre dig frem med her på Amino bliver dit ophold ganske kort og næppe synderligt behageligt.

Her taler vi pænt til hinanden, så det med at kalde folk dumme og tilsvarende er ganske enkelt ikke en opførsel der accepteres her.

Så hvis du kan acceptere at opføre dig ordentligt og tale pænt til folk er du velkommen til at debattere her på Amino.

Mvh Anders Christensen, Moderator.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor sjovt! Er I også med i den bogklub, hvor man læser den slags?

Thomas Andreasen:

Jeg tror sku jeg har læst den samme artikel Wink

BruunMedia:

Jeg har læst at hvis man sviner eventuelle kunder til så er der større chance for at få dem i butikken..  :)

 

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bogen hedder: Common Business Knowledge For Dummies

Skrevet af Mr. Obvious  :P

 

:D

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er da den klre tone du skal føre, hvad så når man snakker i tlf med det ? Er man så også dum og total bonderøv ?

Hold dig til dine ø venner og ta røven på dem

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Passiv +:

Ja det er da den klre tone du skal føre, hvad så når man snakker i tlf med det ? Er man så også dum og total bonderøv ?

Hold dig til dine ø venner og ta røven på dem

 

Mikkel

DU køre da åbenbart samme stil :P

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)