Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste affiliate site ??

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har benyttet Mikkelsen Media, TradeDoubler og Euroads.

Har dog haft lidt problemer med Mikkelsen Media, som ikke har registeret et par af de leads jeg har genereret.

Euroads er dem jeg har de bedste erfaringer med, men jeg vil anbefale dig at signe op på et par forskellige affiliates og gøre dig dine egne erfaringer.

 

Med venlig hilsen 

 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet rigtig mange forskellige og jeg har fundet ud af at det der giver bedst er at finde frem til sider som tilbyder at man kan blive affiliate direkte. Eks. en side som sælger wordpress plugin af høj kvalitet. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

BZR:

Tobias Hyldeborg:

Hvor finder du de regler?

Dem kan du finde her. Hvis dine ambitioner som iværksætter ikke rækker længere end til at tjene usle 50 kroner på den type henvisninger, så er Amino nok ikke det rette forum for dig.

Problemet er, at dine indlæg bliver helt og aldeles ubrugelige for andre, når du KUN anmelder MikkelsenMedia fordi du tjener penge på det.

Tak.

Hvis jeg anbefaler MikkelsenMedia som affiliate side, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor jeg ikke må lave et affiliate link til det.

Det er da (næsten) det samme som, hvis jeg skulle anbefale en sodavand, f.eks. Coca Cola i en sodavandstråd. Må jeg så heller ikke linke til Coca Cola?

Det er da underordnet om jeg tjener på det, eller ej? Bare linket har relevans.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tobias Hyldeborg:

Det er da underordnet om jeg tjener på det, eller ej? Bare linket har relevans.

Det er ganske sandt, problemet er bare at de to ting ikke hører ret godt sammen. Hvis du tjener på det, kan andre ikke vide om du faktisk synes linket er relevant (i dette tilfælde bedst) eller om det bare er fordi du tjener på det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Hvis jeg anbefaler MikkelsenMedia som affiliate side, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor jeg ikke må lave et affiliate link til det.

Det var da en underlig holdning. Du er "gæst" hos Amino der har visse regler. Det er vel ikke op til hver enkelt bruger at afgøre, hvilke regler de skal følge.

Det er heller ikke op til hver enkelt borger at bestemme hvilke love de vil følge. Eller det er det, men så lever de også med de konsekvenser det har.

Bortset fra det, er jeg heller ikke helt enig i at man ikke må poste affiliate links. Men når reglerne er som de er, bliver jeg jo nød til at overholde dem. Hvis det er vigtigt for dig at linke til eks. Mikkelsen, kunne du jo lave det i din signatur.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Hyldeborg:

BZR:

Tobias Hyldeborg:

Hvor finder du de regler?

Dem kan du finde her. Hvis dine ambitioner som iværksætter ikke rækker længere end til at tjene usle 50 kroner på den type henvisninger, så er Amino nok ikke det rette forum for dig.

Problemet er, at dine indlæg bliver helt og aldeles ubrugelige for andre, når du KUN anmelder MikkelsenMedia fordi du tjener penge på det.

Tak.

Hvis jeg anbefaler MikkelsenMedia som affiliate side, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor jeg ikke må lave et affiliate link til det.

Det er da (næsten) det samme som, hvis jeg skulle anbefale en sodavand, f.eks. Coca Cola i en sodavandstråd. Må jeg så heller ikke linke til Coca Cola?

Det er da underordnet om jeg tjener på det, eller ej? Bare linket har relevans.

Det er lige præcist ikke underordnet om du tjener penge på det eller ej.

1. Du anmelder ikke MIkkelsenmedia på et neutralt plan, DU kan lige så godt bare sige, det er skide godt.. JA fordi du tjener 50 kroner på det er det skide godt.. HVad skal Amino brugeren tro?

2. Der ville være et hav af indlæg fra dig og folk med din holdning som ikke ville alve andet end at spamme Amino med indlæg hvor det kun handler om at spamme med Affiliate links, og det ødelægger stemningen.

3. Det er ikke det samme som at anbefale en Coca Cola, det tjener du ingen penge på.

 

Hold dine affiliate links på din hjemmeside, lad folk klikke ind på din hjemmeside også blive inspireret til at klikke på dine affiliate links der, der er ikke så hårdt igen :P

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan også henvises til mikkelsens egne regler

Du skal godkendes af dem til alle de sider du smider dine links

Det vil sige skulle du nu smide link herinde så skulle mikkelsen først godkende dette.

Det er 2 regler der her bliver brugt

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige lavet en video, hvor jeg tager udgangspunkt i de to netværk, MikkelsenMedia og IQ Medier :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

marmut16:

hvem har højst kommisionsbeløb ??

 

Det kan sagtens variere fra kampagne til kampagne. Så du må uddybe lidt, hvad dine krav er.

Men du kan se på denne guide, hvilke partnerprogrammer, der har de bedste kommissioner på de forskellige kampagner: http://www.partnerprogrammer.dk/programs.php

Den side er ikke blevet opdateret længe (fra dengang Telenor hed Sonofon). Priserne kan forhandles alle steder, så for mig er det mest et spørgsmål om troværdighed, udvalg og mulighed for statistik/data. Tradedoubler er det netværk, som giver dig absolut mest statistik i DK.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

marmut16:

Hvilket er bedst ?

Det bedste.

 

Godt svar Yes

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)