Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem Ubivox og e-conomic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg overvejer at gøre en del mere ud af mit nyhedsbrev, og kan se, at Ubivox kan integreres med bl.a. min DanDomain webshop, hvilket er et stort plus.

Jeg har ikke så meget forstand på den bagvedliggende teknik, men jeg kan se, at både e-conomic og Ubivox kører på noget API.

Så vidt jeg har forstået, så gør API, at forskellige databaser kan spille sammen med export og import.

Jeg har et ønske om at få udtrukket nogle bestemte data fra e-conomic og over i Ubivox, og vil høre, om der er nogen som har forstand på dette?

Det drejer sig om, at jeg gerne vil sende en e-mail til alle de kunder, som har købt én bestemt varelinje hos mig.

Jeg kan i e-conomic sagtens selv trække en rapport over navnene på alle de kunder, som har købt denne ordre-linje, men jeg vil gerne både trække navnet og e-mailadressen for herefter at smide det over i Ubivox.

Kan dette lade sig gøre?

Tak for hjælpen.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vores gode venner hos Cygnet står for integrationen med DanDomain, og mon de ikke også kan få E-conomic og Ubivox til at tale sammen? Giv Kristian et kald, og hør ad. 

Hvis Cygnet ikke kan hjælpe, så send mig en e-mail på david at ubivox dot com, så hører jeg i netværket om andre kan løse det. Jeg er dog på "ferie" i disse dage, så svartiden kan være lidt længere end sædvanligt. :)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg krydser fingre for at Kristian kan.

Jeg har møde med ham på torsdag vedr nyt design af webshoppen, og så tager jeg den med ham dér.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Vores gode venner hos Cygnet står for integrationen med DanDomain, og mon de ikke også kan få E-conomic og Ubivox til at tale sammen? Giv Kristian et kald, og hør ad. 

Hvis Cygnet ikke kan hjælpe, så send mig en e-mail på david at ubivox dot com, så hører jeg i netværket om andre kan løse det. Jeg er dog på "ferie" i disse dage, så svartiden kan være lidt længere end sædvanligt. :)

Hej David!

Er dette blevet muligt? 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Leinstein:

David Mc Nally:

Vores gode venner hos Cygnet står for integrationen med DanDomain, og mon de ikke også kan få E-conomic og Ubivox til at tale sammen? Giv Kristian et kald, og hør ad. 

Hvis Cygnet ikke kan hjælpe, så send mig en e-mail på david at ubivox dot com, så hører jeg i netværket om andre kan løse det. Jeg er dog på "ferie" i disse dage, så svartiden kan være lidt længere end sædvanligt. :)

Hej David!

Er dette blevet muligt? 

E-conomic har et API - vi har et API. Det bør kunne løses, ja. :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Krickhahn:

Jeg kan i e-conomic sagtens selv trække en rapport over navnene på alle de kunder, som har købt denne ordre-linje, men jeg vil gerne både trække navnet og e-mailadressen for herefter at smide det over i Ubivox.

Altså, hvis du alligevel skal have gang i en manuel proces, så kan du bare trække navn og e-mail over i et excel-ark, og oprette/opdatere din udsendelsesliste i Ubivox.

Husk lige at tjekke, at du ikke er ude i noget spam-snavs :-).

Hvis du skal sende et nyhedsbrev til dine kunder, skal de have haft mulighed for at vælge dette fra i forbindelse med, at de afgav deres oplysninger.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I har brug for en udvikler, så vil jeg meget gerne tage et kig på det.

Tjek evt. http://www.amino.dk/forums/t/95858.aspx for nogle af de systemer jeg har lavet integrationer til.

I og med Ubivox har et API som nævnt, så burde det ikke være det store problem :-)

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jensjuul:

Hvis I har brug for en udvikler, så vil jeg meget gerne tage et kig på det.

Tjek evt. http://www.amino.dk/forums/t/95858.aspx for nogle af de systemer jeg har lavet integrationer til.

I og med Ubivox har et API som nævnt, så burde det ikke være det store problem :-)

Jamen det er jo bare og spørge David, om han syntes dette kunne være en god ide?

Ville jo gavne Ubivox... Men det er jo hvordan man vælger og bruge sine penge på...

Men fedt du tilbyder din hjælp Jens....

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi formidler normalt kontakten mellem vores kunder og udviklere, der kan hjælpe med integration til specifikke systemer. Vi har dog selv lavet integrationer med Wordpress, osCommerce og Magento, da det er dem flest af vore kunder benytter.

Ønsker man integration med andre systemer, stiller vi naturligvis API til rådighed, men resten af integrationen er op til kunden eller dennes udvikler. Det giver, indtil videre, den bedste fordeling af vores ressourcer, da vi kan fokusere på at lave lækkert software, som er let at integrere med. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder også som en fornuftig løsning.

Jeg vil gerne udvikle mod jeres platform, så hvis I kender til nogen, der mangler en integration, så vil jeg meget gerne tage kontakten.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)