Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms-tjeneste til ny bog - hvordan gør man?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg skal lancere en ny bog til august og kunne godt tænke mig at have en sms-tjeneste som læseren kan tilmelde sig og få et dagligt tip fra bogen hver dag i en måned fx ved at sende teksten "TILMELD" til nummer XXXX.

Jeg er helt blank - hvem tilbyder sådan noget? Og er det nemt at implementere for en ikke-programmør? Og er der nogle faldgruber som fx skjulte omkostninger?

Tjenesten vil formentlig kun blive brugt af 100 mennesker, så det må ikke koste alverden at etablere/køre systemet.

Håber I er klogere end mig - hjælp modtages med kyshånd :)

Med venlig hilsen

Jakob V.

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil koste mellem 3 og 5000,- at sætte op, og halvdelen af din omsætning vil forsvinde i gebyr og afgifter til teleselskaberne.

Alternativt kunne du for langt mindre opsætte et email nyhedsbrev hvor folk betalte med kreditkort, og via dette blev trukket et lille beløb hver gang de modtog dette. Så ville du også kunne beholde hele omsætningen.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Av - det gjorde nas. Men tak for hurtigt svar :)

Er der ikke en måde at gøre det på hvor man udnytter nogle af de hjemmesider, hvor man gratis kan sende sms'er?

 

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Det skal være helt omkostningsfrit for brugeren. Altså udover almindelig sms-takst ved deres bestilling.

/Jakob

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakobjv:

PS: Det skal være helt omkostningsfrit for brugeren. Altså udover almindelig sms-takst ved deres bestilling.

/Jakob

 

 

Ok jamen så er det en helt anden snak. Jeg troede du skulle tjene penge :-)

 

En god løsning kunne være

cpsms.dk

 

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt mand - nu ligner det noget. Tak. Nu skal jeg bare finde ud af hvordan læseren kan tilmelde sig og få det til at køre automatisk, så jeg ikke skal holde brandvagt. Men det må være til at finde ud af hos udbyderen. Tak for det!

Go' aften

/Jakob

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobjv

 

Der findes mange muligheder på det danske marked, når du taler om 2-vejs kommunikation hvor du sender din "bestilling" til en 4-cifret applikationskode kan du ikke nøjes med de gratis tjenester der er på nettet.

Men du er meget velkommen til at kontakte mig, så vil jeg give dig nogle eksempler og priser på sådan et system.

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
Salgschef
CoolSMS A/S
www.CoolSMSBusiness.dk

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)